بهترین کتاب های متاورس و NFT ؛ بهمراه معرفی بهترین منابع ارز دیجیتال

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های موثر برای یادگیری،‌ کتاب بوده است. پس شاید بد نباشد در جهان غرق شده در تکنولوژی، نگاهی به بهترین کتاب های متاورس و NFT بیاندازیم.

کتاب‌ها از زمان‌هایی بسیار کهن یار انسان‌ها برای یادگیری بوده‌اند. دانشمندان بزرگ تمامی معلومات خود را در کتاب‌ها ثبت کرده و آن‌ها را برای آیندگان به ارث می‌گذاشتند.  طی سال‌ها و به واسطه تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر، چاپ استفاده از کتاب بیشتر شد. اما امروزه ردپای کمرنگی از کتاب‌ها در زندگی انسان یافت می‌شود.

بهترین کتاب های متاورس و NFT

بهمراه معرفی بهترین منابع ارز دیجیتال

شما می‌توانید فهرست بهترین کتاب های متاورس و NFT را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

اکنون اینترنت، کامپیوتر و تلفن‌های هوشمند جایگزین کتاب شده‌اند. افراد مختلف، به سادگی می‌توانند هر اطلاعاتی را در اینترنت یافته و بیاموزند. متاورس و NFT جزو تکنولوژی‌هایی محسوب می‌شوند که می‌توانند جایگزینی برای کتاب‌ها باشند. زیرا که میتوانند چشم‌انداز تازه‌ای را برای انسان‌ها به وجود آورند. اما آیا می‌توانیم با استفاده از کتاب‌های فیزیکی و سنتی، به آموزش متاورس و NFT بپردازیم؟

اگر به دنیای دیجیتال علاقه دارید، باید بدانید که کتاب‌ها نیز می‌توانند منبعی بینظیر برای آموزش گام به گام تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و متاورس باشند. پس شاید بد نباشد تا نگاهی به شیوه سنتی یادگیری بیاندازیم و کمی تنوع را در نحوه یادگیری ایجاد کنیم. پس در ادامه با فیگار همراه باشید تا  بهترین کتاب های آموزش متاورس و البته کتاب های آموزش ارز دیجیتال را به شما معرفی نماییم.

The Metaverse: Prepare Now For the Next Big Thing

آیا در مورد متاورس کنجکاو هستید اما حتی نمیدانید متاورس چیست؟ شاید بخواهید از ابتدا شروع کنید و با متاورس آشنا شوید اما نمی‌دانید که از کجا باید شروع کنید؛ در همچین موقعیتی، کتاب The Metaverse: Prepare Now For the Next Big Thing به یاری شما خواهد آمد.

کتاب The Metaverse: Prepare Now For the Next Big Thing جزو بهترین کتاب های آموزش متاورس به صورت مقدماتی و عملی است. این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چرا و چگونه باید خود را برای یک رنسانس دیجیتال جدید آماده کنید. این کتاب در ادامه موقعیت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری این عصر جدید را توصیف می‌کند و آموزش کسب درآمد در متاورس را به شما ارائه می‌دهد.

همچنین این کتاب به معرفی بهترین پروژه های متاورس از جمله Decentraland، Axie Infinity، SuperWorld، Cryptovoxels، The Sandbox و Somnium Space می‌پردازد. در نهایت نیز توضیح کاملی از تاثیر ارزهای دیجیتال و NFT بر متاورس را ارائه می‌دهد. پس شاید حتی بتوانیم این کتاب را بهترین کتاب آموزش NFT نیز محسوب کنیم.

بیشتر بخوانید:

Snow Crash

کتاب Snow Crash یک کتاب آموزشی متاورس نیست؛ اما غیرممکن است که از بهترین کتاب متاورس بنویسیم و نامی از Snow Crash را ذکر نکنیم. Snow Crash یک رمان علمی تخیلی است که در سال 1992 نوشته شد و برای اولین بار کلمه Metaverse در این کتاب به وجود آمد.

این کتاب داستان یک پیک پیتزا روایت می‌کند؛ شخصی که در دنیای واقعی یک پیک پیتزا، اما در متاورس یک شاهزاده جنگجو است! اکنون که یک ویروس کامپیوتری درحال فراگیری تمام متاورس است، این پیک پیتزای مشهور باید دست به اقدامی زده و معمای این ویروس را کشف کند. قطعا این کتاب از بهترین کتاب های متاورس و NFT است که باید بخوانید و از آن بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:

Learning in Metaverses: Co-Existing in Real Virtuality

کتاب Learning in Metaverses: Co-Existing in Real Virtuality به نحوه یادگیری و همزیستی در متاورس می‌پردازد. این کتاب را می‌توان بهترین کتاب متاورس نامید که به صورت اختصاصی، به روابط انسانی در متاورس می‌پردازد.

این کتاب قصد دارد تا نحوه درک متاورس را مورد بررسی قرار دهد. آیا انسان‌ها با استفاده از آواتارهای مجازی و در یک جهان مجازی، می‌توانند همانند یک انسان واقعی باشند؟ واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، واقعیت ترکیبی، وب 3، گیمیفیکیشن و کلاس‌های یادگیری در متاورس، از جمله مواردی است که در این کتاب به آن‌ها پرداخته می‌شود. پس اگر قصد دارید تا با تمامی موارد ذکر شده آشنا شوید، بهترین کتاب متاورس را مطالعه نمایید!

بیشتر بخوانید:

NFTs for Beginners

یکی از محبوب ترین کتاب های NFT کتاب NFTs for Beginners: Making Money with Non-Fungible Tokens است. این کتاب یک راهنمای کامل است برای کسانی که دنبال پاسخ ان اف تی (NFT) چیست؟ هستند. این کتاب مرحله به مرحله فناوری جذاب NFTها را به شما معرفی می‌کند. سپس به شما می‌آموزد تا چگونه NFT بسازیم ؟ و از این راه کسب درآمد کنید!

همچنین این کتاب به شما می‌آموزد تا چه کارهایی را نباید در راه موفقیت NFT انجام دهید تا مسیری امن داشته باشید. پس اگر قصد دارید تا با بهترین کتاب های NFT آشنا شوید، کتاب NFTs for Beginners: Making Money with Non-Fungible Tokens می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای شما باشد.

بیشتر بخوانید:

NFT and Cryptoart

با رشد تکنولوژی NFT در سال‌های اخیر، هندمندان و کارآفرینان زیادی درحال کشف پتانسیل NFT هستند. شما نیز می‌توانید یکی از پیشگامان حوضه NFT باشید! کتاب NFT and Cryptoart اصول اولیه NFT را به شما آموزش می‌دهد. این کتاب نیز جزو محبوب ترین کتاب های NFT محسوب می‌شود و بسیار مناسب برای یادگیری خواهد بود.

این کتاب مبانی پشت NFT را به شما معرفی می‌کنید و به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید با استفاده از بهترین توکن های NFT یک سرمایه‌گذاری بزرگ را آغاز کنید. شما می‌توانید تنها به واسطه کتاب NFT and Cryptoart، تبدیل به یک سرمایه‌گذار حوضه NFT شوید! پس شاید حتی بتوانیم این کتاب را بهترین کتاب آموزش NFT بنامیم.

بیشتر بخوانید:

Crypto Investing Guide

با وجود بهترین و پر فروش ترین کتاب ارز دیجیتال فقدان دانش دیگر بهانه‌ای مناسب در دنیای دیجیتال نیست. امروزه ارزهای دیجیتال، NFT و امور مالی غیر متمرکز بخش زیادی از تیتر اخبار را شامل می‌شوند. تمامی موارد ذکر شده، مربوط به دانش بلاکچین می‌شود؛ دانشی که می‌تواند به سودی چشمگیر ختم شود اما اکثر افراد از ورود به آن ترس دارند. اما کتاب Crypto Investing Guide بهترین کتاب ارز دیجیتال است که می‌تواند شما را وارد این جهان تازه کند.

این کتاب تاریخچه‌ای از امور مالی در تاریخ را آغاز می‌کند و سرانجام به عصر ارزهای دیجیتال می‌رسد. سپس شما را با بیت کوین، NFT و مواردی از این قبیل آشنا کرده و یک آموزش گام به گام تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال را به شما ارائه می‌دهد. پس ا گر به دنبال بهترین کتاب ارز دیجیتال هستید، کتاب Crypto Investing Guide مناسب شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Crypto Technical Analysis

آموزش گام به گام تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال امری به نظر پیچیده است. اما اگر بتوانید الگوهای پیچیده را ساده‌ و تحلیل کنید، می‌توانید سودی بسیار زیاد را به دست آورید. کتاب Crypto Technical Analysis یک راهنما برای شما در راه آموزش گام به گام تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال است. با توجه به کامل و مفصل بودن این کتاب، عدده زیادی آن را بهترین کتاب ارز دیجیتال خطاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

21 Lessons: What I’ve Learned from Falling Down the Bitcoin Rabbit Hol

کتاب 21 درسی که از بیت کوین یاد گرفتم، پر فروش ترین کتاب ارز دیجیتال است که به فارسی ترجمه شده است. پس ‌می‌توانیم آن را کتاب فارسی ارز دیجیتال نیز محسوب کنیم. کتاب 21 Lessons: What I’ve Learned from Falling Down the Bitcoin Rabbit Hol شما را همچون آلیس در سرزمین عجایب، وارد سوراخ لانه یک خرگوش می‌کند. اما این سوراخ نه به سرزمینی با گربه‌های سخنگو، بلکه به بیت کوین ختم می‌شود!

نویسنده این کتاب، از تجربه‌ شخصی‌اش در زمینه بیت کوین و ارزهای دیجیتال برای شما تعریف می‌کند. او در شرح این کتاب نوشته است که این کتاب یک آموزش رسمی و کامل نیست، بلکه یک تجربه شخصی و جذاب از اولین آشنایی نویسنده با بیت کوین، تا روزی است که بیت کوین دنیای دیجیتال و امور مالی را متحول کرده است. برای افراد اهل ایران، یک کتاب فارسی ارز دیجیتال می‌تواند بسیار مفید واقع شود. پس می‌توانید نسخه ترجمه شده آن را که یکی از بهترین کتاب های متاورس و NFT است، یافته و مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

Cryptocurrency – A Trader’s Handbook

سال 2017 مردم چهان را به دو بخش تقسیم کرد. افرادی که به ارزهای دیجیتال اعتقاد دارند، و افرادی که ارزهای دیجیتال را همچون یک حباب می‌دانند؛ حبابی که بزرگ و بزرگ‌تر شده و درنهایت منفجر خواهد شد. اما شما در این تقسیم بندی، جزو کدام دسته از افراد محسوب می‌شوید؟

کتاب Cryptocurrency – A Trader’s Handbook یک کتاب فارسی ارز دیجیتال دیگر است که این جهان دیجیتال را به شما معرفی می‌کند. در ابتدا نحوه عملکرد و به وجود آمدن ارزهای دیجیتال را بیاموزید، و سپس آموزش گام به گام تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال را در ذهن بسپارید.

فرقی نمی‌کند که در عرصه ارزهای دیجیتال تازه وارد هستید و یا اطلاعات زیادی از این زمینه دارد؛ کتاب Cryptocurrency – A Trader’s Handbook می‌تواند در یادگیری این تکنولوژی به شما کمک کرده و در این راه شما را یاری رساند. همانند کتاب 21 Lessons: What I’ve Learned from Falling Down the Bitcoin Rabbit Hol، این کتاب نیز به فارسی ترجمه شده است و یک کتاب فارسی ارز دیجیتال محسوب می‌شود. پس همه چیز محیا است تا ارزهای دیجیتال را کاملاً بشناسید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کتاب های متاورس و NFT سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کتاب های متاورس و NFT

پر فروش ترین کتاب ارز دیجیتال کدام کتاب است؟

کتاب The Bitcoin Standard , پر فروش ترین کتاب ارز دیجیتال در آمازون است.

آیا یادگیری ارز دیجیتال با استفاده از کتاب ممکن است؟

بله. کتاب یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری به صورت جامع است. کتاب‌های زیادی در زمینه متاورس، NFT و ارزهای دیجیتال وجود دارند که می‌توانند آموزش کاملی از این موارد را به شما ارائه دهند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *