اپتوس 20 میلیون توکن APT برای کاربران اولیه خود ایردراپ کرد! [+عکس]

ایردراپ اپتوس ؛ پروژه بلاک چین لایه اول اپتوس بیش از ۲۰ میلیون توکن APT (حدودا معادل ۱۵۴ میلیون دلار) را به کاربران اولیه خود از طریق ایردراپ اهدا می‌کند.

ایردراپ اپتوس یک روز پس از راه‌اندازی آن و پشتیبانی کوین بیس، اف‌تی‌ایکس، بایننس و سایر صرافی‌های ارزهای دیجیتال از این پروژه روی می‌دهد.

ایردراپ اپتوس

  • اپتوس ایردراپ
ایردراپ اپتوس
اپتوس ایردراپ, گرفتن ایردراپ اپتوس, بلاکچین اپتوس

گرفتن ایردراپ اپتوس

به گزارش منابع خبری:

بر اساس داده‌ها، 110235 آدرس شبکه آپتوس در قالب دو دسته بندی برای دریافت این ایردراپ واجد شرایط بوده‌اند.

دسته بندی اول کاربرانی هستند که درخواست خود برای شبکه آزمایشی آپتوس را به اتمام رسانده‌اند و این کاربران 300 توکن APT دریافت می‌کنند. گروه دوم، کاربرانی هستند که در شبکه آزمایشی یک NFT مربوط به Aptos Zero مینت کرده‌اند. این کاربران نیز 150 توکن دریافت می‌کنند.

در ادامه میتوانید عکس بلاکچین اپتوس را مشاهده کنید:

ایردراپ اپتوس
اپتوس ایردراپ, گرفتن ایردراپ اپتوس, بلاکچین اپتوس

گفتنی است که بهای توکن APT از زمان راه‌اندازی آن تاکنون ۴۳.۷ درصد افت کرده و اکنون حوالی ۷.۷۰ دلار معامله می‌شود. شبکه اپتوس که به عنوان رقیب اتریوم و سولانا به حساب می آید؛ از زبان برنامه نویسی استفاده می کند که در اصل برای پروژه ارز دیجیتال Diem استفاده شده بود؛ Aptos بر هدف اصلی Diem برای ایجاد یک بلاک چین فوق سریع و مقیاس پذیر تمرکز دارد.

این ایردراپ پس از آن صورت گرفت که آپتوس در اعلامیه‌ای به صورت شفاف درباره نحوه توزیع و همچنین تعداد توکن APT جزئیاتی را منتش کرد.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *