مهدی کوشکی قاچاق ؛ شهروز سخنوری، ملقب به الکس محکوم به اعدام شد

شهروز سخنوری که قاچاق انسان می‌کرد، به اعدام محکوم شد. اما چرا خبر مهدی کوشکی قاچاق در فضای مجازی منتشر شده است و ارتباط آن با سخنوری چیست؟ همراه ما باشید.

مهدی کوشکی چندی پیش در سریال آقازاده نیز، با همین نام الکس، نقش کاراکتری را داشت که انسان قاچاق می‌کرد. این کاراکتر منفی سریال، دختران بسیاری را بدبخت کرده بود. به دلیل تشابه اسم کاراکتر و لقب این گروه خلافکار، خبر مهدی کوشکی قاچاق در فضای مجازی منتشر شد.

مهدی کوشکی قاچاق

شهروز سخنوری، ملقب به الکس محکوم به اعدام شد

الکس کیست, مهدی کوشکی در نقش الکس, مهدی کوشکی سریال آقازاده
الکس کیست, مهدی کوشکی در نقش الکس, مهدی کوشکی سریال آقازاده, قاچاق مهدی کوشکی

رای بدوی در خصوص اعضای پرونده موسوم به “الکس” که با اقدامات صورت گرفته، دست به قاچاق بین المللی انسان می‌زدند صادر شد. بر اساس رای دادگاه، متهم ردیف اول و دوم پرونده به اعدام محکوم شدند.


بیشتر بخوانید:


بر اساس رای دادگاه، ۵ نفر دیگر از اعضای این پرونده به تحمل ۱۵ سال حبس محکوم شدند. رای دادگاه بدوی است و قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است. شهروز سخنوری، ملقب به الکس سرکرده یک شبکه بین المللی تبهکاری است. او به مدت ٣ سال و با توجه به ارتباطات گسترده خود در کشورهای مختلف، با سازمان دهی باندهای فحشا و منکرات، اقدام به قاچاق انسان به خارج از کشور کرد. وی عملیات‌های گسترده‌ای را در ارتباط با این عمل مجرمانه غیر انسانی انجام می‌داد.


بیشتر بخوانید:


الکس کیست ؛ قاچاق مهدی کوشکی

مهدی کوشکی در نقش الکس, مهدی کوشکی سریال آقازاده
مهدی کوشکی در نقش الکس, مهدی کوشکی سریال آقازاده, قاچاق مهدی کوشکی

فعالیت‌های مجرمانه این باند تبهکاری مرتبط با اقداماتی در زمینه فحشا و منکرات، تحت رصد اطلاعاتی نیروی انتظامی قرار گرفته و این نهاد پس از انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و هماهنگی‌های لازم با پلیس اینترپل، الکس، سرکرده این باند جنایتکار را در مالزی دستگیر و به کشور منتقل کرد.

قابل توجه اینکه قاچاق انسان و سو استفاده از این عمل مجرمانه در جهان به عنوان یک جرم بسیار خطرناک تلقی شده و با حساسیت و واکنش جدی با آن برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای خبر مهدی کوشکی قاچاق سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *