درگذشت اکبر قولی ؛ بیوگرافی و علت درگذشت

اکبر قولی یکی از رزمنده های ۸ سال دفاع مقدس بوده که در دوران جوانی اش در جبهه حق علیه باطل حضور داشته بود. با نوشتار درگذشت اکبر قولی با ما بمانید تا از بیوگرافی و علت درگذشت ایشان برای شما بیشتر بگوییم.

اکبر قولی در بسیاری از عملیات ها فعالیت داشته است. اکبر قولی، دیپلمات و رایزن فرهنگی سابق ایران در ایتالیا و معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی متولد دهه ۴۰ اهل ایران بود که در ۲۳ آبان ۱۴۰۰ درگذشت.

درگذشت اکبر قولی

بیوگرافی و علت درگذشت

درگذشت اکبر قولی, اکبر قولی درگذشت, مرگ اکبر قولی, اکبر قولی مرگ, علت فوت اکبر قولی, علت مرگ اکبر قولی
درگذشت اکبر قولی, اکبر قولی مرگ, علت فوت اکبر قولی, علت مرگ اکبر قولی

همانطور که گفته شد ایشان معاون توسعه روابط بین‌المللی فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بود که متاسفانه در روز یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ بر اثر مشکلات گوارشی دارفانی را وداع گفت.

آقای سلمان رستمی که از همکاران ایشان است، درباره مرگ او گفته:

آقای قولی بعد از چند جلسه کاری به خانه رفت که درد معده او را اذیت می‌کرد. وقتی به منزل آمد حالش بد شد و به رحمت خدا رفت.

متاسفانه از زندگی شخصی و همسر و فرزندان و خانواده ایشان خبری منتشر نشده است. اکبر قولی دارای مدرک تحصیلی مهندسی کامپیوتر و مدیریت می‌باشد. وی از ابتدای تأسیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به عنوان نیروی رسمی همکاری خود را با سازمان آغاز کرد.

در سال‌های ۸۳ – ۸۰ در نخستین مأموریت، به عنوان کارشناس فرهنگی در ایتالیا حضور یافت و با به پایان رسیدن دوره مأموریتش، یک سال و نیم سرپرست رایزنی فرهنگی در ایتالیا بود. او در سال‌های ۹۵ – ۸۷ به عنوان رایزن فرهنگی ج.ا.ایران در ایتالیا بود.

بیشتر بخوانید:

پیام تسلیت رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات به مناسبت درگذشت اکبرقولی

درگذشت اکبر قولی, اکبر قولی درگذشت, مرگ اکبر قولی, اکبر قولی مرگ, علت فوت اکبر قولی, علت مرگ اکبر قولی
درگذشت اکبر قولی, اکبر قولی درگذشت, اکبر قولی مرگ, علت فوت اکبر قولی, علت مرگ اکبر قولی

ابوذر ابراهیمی ترکمان در پیامی، درگذشت ناگهانی معاون توسعه روابط بین‌المللی این سازمان را تسلیت گفت و در پیامی نوشت:

انالله وانا الیه راجعون

ارتحال ناباورانه برادر عزیز جانباز جناب آقای اکبر قولی، معاون توسعه روابط بین‌المللی سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی، همه ما را به سوگ نشاند.

این برادر عزیز سال‌ها در دوران دفاع مقدس در راه اسلام و انقلاب جان برکف، جهاد کرد و پس از جنگ نیز در دفاع از میهن عزیزمان در کسوت رایزن فرهنگی و مدیریت سازمانی، تلاش‌های مأجوری داشت. اینجانب ارتحال شهادت‌گونه این برادر و همکار عزیز را به خانواده محترم ایشان، همسر و فرزندان آن مرحوم و همه همکاران ارجمند در سازمان تسلیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز، رحمت و غفران الهی مسئلت می‌کنم.

ابوذر ابراهیمی ترکمان

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اکبر قولی درگذشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *