لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد ؛ مشخصات لوگو جدید ایرانسل + عکس

سال‌ها است که ایرانسل با عکس ایرانسل قدیمی خود شناخته می‌شود. اما بالاخره و پس از مدتی بسیار طولانی، از لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد.

بیژتن عباس آرند، مدیرعامل ایرانسل با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود، از هویت سازمانی و لوگوی جدید ایرانسل رونمایی کرد. اکنون رونمایی لوگوی جدید ایرانسل پس از وجود لوگوی قدیمی برای مدتی طولانی صورت گرفت.

لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد

مشخصات لوگو جدید ایرانسل + عکس

لوگوی جدید ایرانسل
لوگو ایرانسل PNG, عکس ایرانسل

عباس آرند هنگام عکس ایرانسل ایرانسل کد رنگ ایرانسل را معرفی کرد. وی اعلام کرد که شکل بیضی و کد رنگ ایرانسل رزد، همچنان از مهم‌ترین نمادهایی است که به ایرانسل هویت می‌دهد.

ادامه اظهار نظرات عباس آرند در رونمایی لوگو جدید ایرانسل حاکی از تغییرات زیرساختی ایرانسل است: تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسب‌وکارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از Telco به Techco، از جمله مهمترین محرک‌های ما در فرایند نوسازی برند بوده است.

بیشتر بخوانید:

لوگوی جدید ایرانسل
لوگو جدید ایرانسل, رونمایی لوگوی جدید ایرانسل

همانطور که واضح است، ایرانسل قصد دارد تا با رونمایی لوگوی جدید ایرانسل وارد فاز جدیدی شده و خدمات بهتری را به کاربران ارائه دهد. همچنان کد رنگ ایرانسل زرد است و شما می‌توانید لوگو ایرانسل PNG را مشاهده نمایید. در لوگو ایرانسل PNG نیز تغییرات کاملاً واضح است. همچنین لازم به ذکر است که رنگ آبی از لوگو جدید ایرانسل حذف شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لوگوی جدید ایرانسل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *