محمد کاظم آل صادق ؛ محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق شد

خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه گفت: محمد کاظم آل صادق سفیر جدید ایران تعیین شده و بزودی به عراق میرود و کار خود را آغاز خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه ایران از تعیین محمد کاظم آل صادق بعنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی در بغداد خبر داد. در ادامه با خبر محمد کاظم آل صادق سفیر ایران همراه فیگار بمانید.

محمد کاظم آل صادق

محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق شد

محمد کاظم آل صادق
محمد کاظم آل صادق سفیر, سفیر ایران در عراق

محمد کاظم آل صادق سفیر

به گزارش سرویس بین الملل صدا و سیما، محمدکاظم آل صادق به عنوان سفیر جدید ایران در بغداد تعیین شد. آل صادق جایگزین ایرج مسجدی شد. مسجدی از 1395 سفیر ایران در بغداد بود.

بیشتر بخوانید :

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز پیش از ظهر امروز در نشست خبری وزارت خارجه انتصاب آل صادق را به عنوان سفیر ایران در عراق تایید کرده بود.

در اکثر رسانه های عراقی آمد که آل صادق «متولد شهر نجف اشرف»، «از خانواده ای حوزوی»، «برادر جوان شاعر علامه و ادیب، شیخ محمدرضا آل صادق»، «مسلط به زبان عربی و خصوصاً لهجه عراقی» و «دارای روابط قوی و موثر با نیروهای شیعه عراق» است. برخی رسانه های فرامنطقه ای عربی نیز نوشتند که محمد کاظم آل صادق با برخورداری از این ویژگی ها، می تواند نقش موثری را در برون رفت از بحران انسداد سیاسی این روزها در عراق داشته باشد و ابزارهای تعاملی خوبی را داراست.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محمد کاظم آل صادق سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *