کتک زدن دانش آموز در آستارا ؛ معلمی که به طرز وحشیانه خشمش را خالی کرد + فیلم

یاسر همدمی دادستان آستارا از برخورد قاطع قانونی دستگاه قضایی با کتک زدن دانش آموز در آستارا توسط معلمی که مرتکب خشونت و سوء رفتار شده بود خبر داد.

متاسفانه در بعضی جاهای کشورمان معلمان در اکثر مواقع مهربانی و انسانیت را آموزش نمی‌دهند که این به سیستم غلط آموزش و پرورش برمی‌گردد. معلمی که خشم را به دانش‌آموزش منتقل می‌کند نباید انتظار فردای سالم را داشته باشد چرا که آموزش همیشه در کنار پرورش به شکوفایی می‌رسد. پرورش انسانیت و درستی، نه خشم!

کتک زدن دانش آموز در آستارا

معلمی که به طرز وحشیانه خشمش را خالی کرد + فیلم

کتک زدن دانش آموز در آستارا
کتک زدن دانش آموز در آستارا

بیشتر بخوانید:

منابع استانی نوشتند طبق شنیده‌ها، این معلم قبلا هم دانش‌آموزان را در این مدرسه تنبیه بدنی کرده بود!!!!!

سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: معاونین، بازرسی و حراست آموزش و پرورش، بلافاصله پس از اطلاع از حادثه با حضور در محل نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.

به گفته او تنبیه‌بدنی دانش‌آموز در جریان درگیری ۲ دانش‌آموز در کلاس درس و هنگام تدریس دبیر مربوطه صورت‌ گرفته و یکی از دانش‌آموزان به صورت مخفیانه نسبت به فیلم‌برداری و انتشار آن در فضای مجازی اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید:

موسوی ادامه داد: طبق آیین‌نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه‌ بدنی دانش‌آموزان از سوی عوامل اجرایی و آموزشی مدارس ممنوع است و در این رابطه نیز، علاوه‌ بر صدور توصیه‌ نامه برای دبیر خاطی، پرونده او جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به هیئت‌تخلفات آموزش و پرورش استان گیلان ارجاع داده شد.

وی علاوه بر عذرخواهی از مردم فهیم شهرستان آستارا گفت: با نظارت مستمر و جدی بازرسان آموزش و پرورش، دیگر شاهد این‌گونه وقایع ناخوشایند در مدارس نخواهیم بود و از فعالان فضای مجازی نیز انتظار داریم جهت حفظ حرمت خانواده‌ها از بازنشر فیلم تنبیه دانش آموز در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

فیلم ضرب و شتم دانش آموز در گیلان

امید هست قبل از پرورش دانش آموزان سعی در تلاش برای پرورش معلمین کشورمان شود تا ریشه خشم شناخته و از بین برود تا جامعه ای هرچه بهتر به آیندگان به ارث رسد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کتک زدن دانش آموز در آستارا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “کتک زدن دانش آموز در آستارا ؛ معلمی که به طرز وحشیانه خشمش را خالی کرد + فیلم

  1. بچه ای که با حرکات وحشیانه دوستشو داشت تو کلاس جلوی معلم‌میکشت چکار کردن!چه اصراری به درس خوندن اینگونه دانش اموران با مشکلات روحی و روانی داخل کلاس هست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *