اسنوکر حسین وفایی و جاد ترامپ ؛ شکست شاهزاده ایرانی مقابل ترامپ + فیلم

در مسابقه اسنوکر حسین وفایی و جاد ترامپ ، حسین وفایی تا امتیاز سه با جاد ترامپ برابر بود ولی در پایان با نتیجه ۱۰-۴ شکست خورد.

حسین وفایی که چندی پیش عنوان قهرمانی خود در مسابقات موسوم به «اسنوکر شوت‌اوت» را به مادر بزرگ مرحومش تقدیم کرده بود، گفت که از شکست مقابل جاد ترامپ درس می‌گیرد.

اسنوکر حسین وفایی و جاد ترامپ

شکست شاهزاده ایرانی مقابل ترامپ + فیلم

اسنوکر حسین وفایی و جاد ترامپ
شکست حسین وفایی مقابل ترامپ

بیشتر بخوانید:

حسین وفایی ۲۷ ساله، که پس از یک فصل درخشان و پیروزی در رقابت‌های انتخابی راهی مسابقات قهرمانی جهان در شهر شفیلد انگلیس شده است،

در دور نخست این رقابت‌ که در تالار تاریخی «کروسبیل» برگزار می‌شود به مصاف جاد ترامپ رفت و علی‌رغم اینکه شروع خوبی داشت، در نهایت مغلوب حریف انگلیسی خود شد.

حسین وفایی که در رنکینگ جهانی در رتبه هجدهم قرار دارد، تا امتیاز سه با جاد ترامپ برابر بود ولی در پایان با نتیجه ۱۰-۴ شکست خورد.

این قهرمان ایرانی با اشاره به اینکه از شرکت در مسابقات جهانی لذت برده است، گفت از اینکه برای کشورش «تاریخ‌سازی کرده» خوشحال است.

بیشتر بخوانید:

این بازیکن ایرانی در ادامه افزود که زندگی فراز و نشیب‌های زیادی دارد و او در مسابقات آینده قوی‌تر به میدان باز می‌گردد.

حسین وفایی ابراز امیدواری کرد که موفقیت‌های او باعث محبوبیت اسنوکر در ایران شود و جوانان بیشتری در این رشته ورزشی فعال باشند.

اسنوکر حسین وفایی و جاد ترامپ
حسین وفایی و جاد ترامپ

او با اشاره به اینکه فقط با یک چمدان و یک کیو (چوب اسنوکر) به بریتانیا رفته و مربی نداشته است، گفت امیدوار است الگوی مناسبی برای بازیکنان و مردم ایران باشد.

در هفته‌های اخیر داستان حسین وفایی که متولد آبادان است، مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفته است که گزارش‌های مختلفی درباره او منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

او که به «شاهزاده ایرانی» شهرت دارد، پس از غلبه بر مارک ویلیامز و قهرمانی در مسابقات «اسنوکر شوت‌اوت»، به این بازیکن شماره یک جهان توصیه کرد که از ورزش اسنوکر خداحافظی کند.

این موضوع بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت و به جنگ لفظی طولانی میان این دو بازیکن تبدیل شد. آنها در نهایت به این قائله خاتمه دادند و آشتی کردند.

مهارت، توانایی، و اعتماد به نفس حسین وفایی با تحسین علاقمندان این رشته ورزشی همراه شده است و مسابقات او بینندگان زیادی به ویژه در میان ایرانی‌ها دارد که نتایج قهرمان خود را با دقت دنبال می‌کنند.

او نخستین ایرانی حاضر در رقابت‌های جهانی اسنوکر است که یکی از ستاره‌‌های این رشته ورزشی محسوب می‌شود.

فیلم خلاصه اسنوکر حسین وفایی مقابل جاد ترامپ

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اسنوکر حسین وفایی و جاد ترامپ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *