مراسم تشییع شیرین معصومی و رامین معصومی + بیوگرافی رامین معصومی

مراسم تشییع رامین و شیرین معصومی، دو تن از قربانیان ریزش برج متروپل در آبادان، همراه با شمار دیگری از قربانیان امروز در این شهر برگزار شد.

رامین معصومی و مریم قربانی که حدود یک سال پیش ازدواج کرده بودند، صاحبان کافه‌ای به نام مری در زیر ساختمان متروپل بودند. رامین و مریم که حدود یک سال پیش ازدواج کرده بودند، هر دو به همراه شیرین معصومی، خواهر رامین، در جریان ریزش این ساختمان کشته شدند.

ماجرای کافه مری در ساختمان متروپل ؛ عروس و داماد آبادانی + فیلم

مراسم تشییع شیرین معصومی و رامین معصومی

بیوگرافی رامین معصومی

شیرین معصومی رامین معصومی, بیوگرافی رامین معصومی, جسد رامین معصومی
شیرین معصومی رامین معصومی, بیوگرافی رامین معصومی, جسد رامین معصومی

مراسم تشییع رامین و شیرین معصومی دو فوتی حادثه تلخ متروپل خبر ساز شده است.

بیوگرافی رامین معصومی

رامین معصومی و همسرش مریم کعبی تازه عروس و داماد اهل آبادان بودند که در حادثه ریزش ساختمان متروپل درگذشتند و جسد رامین معصومی پیدا شد و روز گذشته بر دو خاناوده و عزادران اّدانی تشییع شد. اما جسد مریم کعبی هووز پیدا نشده و زیر آوار است.

این زوج از دی ماه ۱۴۰۰ برای کسب و کار و سشروع زندگی خود کافه مری را در ساختمان متروپل در خیابان امیری افتتاح کردند تا زندگی خود را آغاز کنند و چرخ زندگیشان بچرخد، اما افسوس و صد افسوس که همان کافه مری بر اثر بی تدبیری قاتل جانشان شد.

فیلم مراسم تکان دهنده تشییع شیرین نوعروس آبادانی

ویدیویی دردناک از مراسم تشییع رامین و شیرین معصومی از جانباختگان متروپل را ببینید. مریم همسر رامین از صاحبان کافه مری همچنان زیر آوار است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مراسم تشییع شیرین معصومی و رامین معصومی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *