پایان دوره کاپیتانی ؛ قرارداد مربیگری سیدجلال حسینی با پرسپولیس امضا شد

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس سرانجام تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت و با امضای یک قرارداد مربیگری، به جمع کادرفنی پرسپولیس اضافه شد.

سیدجلال حسینی با امضای قرارداد یکساله به عنوان مربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد. در ادامه با خبر .. همراه فیگار بمانید.

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس

سید جلال حسینی مربی پرسپولیس

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس
سید جلال حسینی مربی پرسپولیس, سید جلال حسینی مربی پرسپولیس شد

سید جلال حسینی مربی پرسپولیس شد

در حالی که از مدتها قبل در مورد آینده سیدجلال حسینی گمانه‌زنی می‌شد و حتی مدیرعامل، معاون ورزشی و سرمربی پرسپولیس، خداحافظی کاپیتان شماره چهار و پیوستن به کادرفنی را اعلام کرده بودند، حسینی امروز به باشگاه پرسپولیس رفت.

سیدجلال حسینی، کاپیتان پرافتخار پرسپولیس بعد از جلسه امروز با محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به عنوان مربی به کادر فنی سرخپوشان اضافه شد.

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس
سید جلال حسینی مربی پرسپولیس شد, سید جلال حسینی مربی

کاپیتان فصل‌های گذشته تیم پرسپولیس در حالی یحیی گل محمدی را همراهی می‌کند که هنوز تکلیف دستیار اول این مربی مشخص نیست. باید دید حضور سیدجلال حسینی و کریم باقری به همراه خود «په په لوسادا» مربی بدنساز و «ولسی ننکا» مربی دروازه بان ها چه نتیجه‌ای را در فصل پیش رو فوتبال کشور به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *