پیشنهاد 500هزار یورویی چاوز برای جذب مهدی عبدی ؛ عبدی از پرسپولیس جدا میشود؟

مهدی عبدی چاوز پرتقال ؛ یک باشگاه پرتغالی قصد دارد عبدی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد تا در صورتی این بازیکن عملکرد مناسبی داشته باشد قراردادش دائمی شود.

با وجود اخبار ضد و نقیض تکلیف مهاجم پرسپولیس همچنان نامشخص است. در ادامه با خبر مهدی عبدی پرتقال همراه فیگار بمانید.

مهدی عبدی چاوز پرتقال

چاوز پرتقال مهدی عبدی

مهدی عبدی چاوز پرتقال
مهدی عبدی پرتقال, مهدی عبدی از پرسپولیس جدا میشود

مهدی عبدی از پرسپولیس جدا میشود ؟

در روزهای اخیر باشگاه چاوز پرتغال رسماً با ارسال دعوت‌نامه به باشگاه پرسپولیس خواستار جذب مهدی عبدی شده بود تا این مهاجم را به خدمت گیرد.  این باشگاه پرتغالی قصد دارد عبدی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد تا در صورتی این بازیکن عملکرد مناسبی داشته باشد قراردادش دائمی شود.

مهدی عبدی از سال 1398 به پرسپولیس آمده بود و در سه فصل اخیر برای قرمزپوشان پایتخت به میدان رفت و همراه با این تیم به دو قهرمانی در لیگ‌برتر ایران و یک نائب‌قهرمانی لیگ‌قهرمانان آسیا رسیده بود و در فینال آسیا نیز تک‌گل پرسپولیس را به‌ثمر رساند.

مهدی عبدی چاوز پرتقال
مهدی عبدی از پرسپولیس جدا میشود, چاوز پرتقال مهدی عبدی

امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی براینکه قرارداد عبدی با چاوز امضا شده اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که چنین اتفاقی رخ نداده چرا که باشگاه پرسپولیس هنوز هیچ واکنشی به این پیشنهاد نداشته است.

مهدی عبدی با وجود اینکه با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، اما بند فسخی در قراردادش وجود دارد و با پرداخت مبلغ 400 هزار دلار می‌تواند از این باشگاه جدا شود. علاوه بر این، گفته می شود که یحیی گل محمدی هم با این انتقال موافقت نکرده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهدی عبدی چاوز پرتقال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *