زواری به استقلال پیوست ؛ قرارداد محمدحسین زواری با استقلال امضا شد

محمد حسین زواری بازیکن تیم صنعت نفت آبادان، لحظاتی پیش قراردادش را با استقلال به امضا رساند و پس از امضای قرارداد، تهران را به مقصد گرگان ترک کرد.

سیدمحمد حسینی مدافع هوادار به استقلال پیوست. در ادامه با خبر زواری استقلال همراه فیگار بمانید.

محمد حسین زواری

محمد حسین زواری استقلال

محمد حسین زواری
محمد حسین زواری استقلال, محمد حسین زواری به استقلال پیوست

محمد حسین زواری به استقلال پیوست

باشگاه استقلال با انتشار پوستری از حسین زواری بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و خوش‌آمدگویی به او، از پیوستن این بازیکن به استقلال خبر داد. حسین زواری، هافبک سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با عقد قراردادی و پس از مذاکره با مدیران باشگاه استقلال، به طور رسمی به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست.

محمد حسین زواری
محمد حسین زواری به استقلال پیوست, زواری استقلال

زواری که سهمیه زیر 23 سال استقلال محسوب می شود، 30 بازی برای تیم صنعت نفت آبادان انجام داده و البته گلی به ثمر نرسانده است. او بازیکن تیم امید هم هست و در رقابتهای زیر 23 سال آسیا در ازبکستان هم حضور داشت.این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های صنعت نفت آبادان و سایپا را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محمد حسین زواری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *