استوری جنجالی رامین رضاییان ؛ گلایه رامین رضاییان از زندگی پشت ماشین میلیاردی!

استوری جدید و جنجالی رامین رضاییان که با بازخورد‌های منفی زیادی همراه شد را تماشا میکنید، گلایه رامین رضاییان از زندگی پشت ماشین میلیاردی!

استوری جدید و جنجالی رامین رضاییان که با بازخورد‌های منفی زیادی همراه شد را ببینید. در ادامه با خبر ماشین رامین رضاییان همراه فیگار بمانید.

گلایه رامین رضاییان از زندگی

رامین رضاییان گلایه

گلایه رامین رضاییان از زندگی
ماشین رامین رضاییان, گلایه رامین رضاییان, رامین رضاییان گلایه

گلایه رامین رضاییان

رامین رضاییان همچنان یکی از بازیکنان جنجالی فوتبال ایران است. او که در نیم فصل به پرسپولیس بازگشت، قراردادش با سرخپوشان تمام شده و هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست.

رامین رضاییان با انتشار یک استوری در اینستاگرامش دوباره حاشیه ساز شده. او در حالی از این دنیا گلایه کرده که عده‌ای او را سوار بر ماشین میلیاردی می دانند و معتقدند در این روزهای کشور بعضی‌ها به نان شب‌شان محتاج هستند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گلایه رامین رضاییان از زندگی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “استوری جنجالی رامین رضاییان ؛ گلایه رامین رضاییان از زندگی پشت ماشین میلیاردی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *