حسین طیبی کاپیتان ایران از بنفیکا جدا شد ؛ ستاره مشهدی به اسپانیا می‌رود؟

حسین طیبی فوتسالیست کشورمان به‌طور رسمی و پس از دو سال تیم فوتسال بنفیکای پرتغال را ترک کرد تا راهی لیگ اسپانیا و تیم پالما شود.

حسین طیبی پس از درخشش در بنفیکا از این تیم پرتغالی جدا شد. در ادامه با خبر حسین طیبی اسپانیا همراه فیگار بمانید.

حسین طیبی فوتسالیست

حسین طیبی بنفیکا

حسین طیبی فوتسالیست
حسین طیبی بنفیکا, جدا شدن طیبی از بنفیکا

جدا شدن طیبی از بنفیکا

حسین طیبی ستاره و کاپیتان تیم‌ملی فوتسال کشورمان که در دو فصل اخیر به‌عنوان لژیونر در تیم فوتسال بنفیکای پرتغال توپ می‌زد اکنون در سودای تجربه‌ای جدید است. شنیده می‌شود وی مذاکراتی با چند باشگاه اسپانیایی داشته و به نظر می‌رسد به لالیگای اسپانیا می‌پیوندد.

حسین طیبی فوتسالیست
جدا شدن طیبی از بنفیکا, حسین طیبی اسپانیا

طیبی که در کارنامه خود با غیرت قزاقستان، سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را دارد، در فصلی که گذشت با 31 گل زده برای بنفیکا، پس از ایوان چیشکالای روس با 34 گل زده، دومین گلزن برتر تیم پرتغالی بود. طیبی با بنفیکا هم در فینال اروپا حضور یافت و نایب قهرمان شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حسین طیبی فوتسالیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *