خلاصه بازی آرسنال نورنبرگ ؛ برد آرسنال مقابل نورنبرگ و دبل ژسوس

خلاصه بازی آرسنال نورنبرگ. برد آرسنال مقابل نورنبرگ خلاصه بازی. در ادامه مطلب آرسنال نورنبرگ خلاصه بازی همراه فیگار باشید.

آرسنال در دیداری دوستانه به مصاف نورنبرگ رفت که با نتیجه 5 بر 3 پیروز این دیدار شد.

خلاصه بازی آرسنال نورنبرگ

برد آرسنال مقابل نورنبرگ و دبل ژسوس

آرسنال مقابل نورنبرگ خلاصه بازی, آرسنال نورنبرگ خلاصه بازی
آرسنال مقابل نورنبرگ خلاصه بازی, آرسنال نورنبرگ خلاصه بازی

آرسنال در دیداری دوستانه به مصاف نورنبرگ رفت که با نتیجه 5 بر 3 پیروز این دیدار شد. گابریل ژسوس اولین گل خود برای آرسنال را ۸۵ ثانیه پس از ورود به زمین به ثمر رساند و در ادامه موفق به دبل شد، او همچنین روی ۲ گل دیگر نیز موثر بود. گابریل ژسوس، ستاره برزیلی، که اخیرا از منچسترسیتی به آرسنال پیوسته، برای تبدیل شدن به یکی از ستاره‌های محبوب هواداران این تیم تنها به زمانی 90 ثانیه‌ای نیاز داشت.

بیشتر بخوانید:

خلاصه بازی آرسنال نورنبرگ

او امروز و در دیدار دوستانه شاگردان آرتتا مقابل تیم آلمانی نورمبرگ بعد از اینکه به میدان فرستاده شد، در زمانی کمتر از 2 دقیقه موفق شد دروازه حریف را باز کند. ژسوس بعد از ملحق شدن به آرسنال گفته بود هدفش این است که با آرسنال جامهای متعددی فتح کند. او می‌دانست برای رسیدن به موفقیت‌های مدنظرش در این باشگاه لازم است هر چه سریعتر راهش را به دل هواداران باز کند. اتفاقی که خیلی زود برای ژسوس افتاد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خلاصه بازی آرسنال نورنبرگ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *