ساعت پخش و تکرار برنامه شیوه از شبکه چهار سیما

عسگرپور کارگردان برنامه شیوه شیکه ۴ در دسته بندی برنامه‌های سیاسی است. برای اطلاع از ساعت پخش و تکرار برنامه شیوه از شبکه چهار سیما، همراه ما بمانید.

برنامه شیوه شبکه ۴ در دسته بندی برنامه‌های سیاسی قرار می‌گیرد و از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید. باز پخش این برنامه در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه نمایش داده می‌شود. خود برنامه نیز هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به مدت یک ساعت و سی دقیقه منتشر می‌شود.

حواشی برنامه شیوه :

فیلم: خلاصه مناظره و ویدئوی کامل گفت و گوی جنجالی علیزاده و غنی نژاد [بدون سانسور ببینید]

ساعت پخش و تکرار برنامه شیوه

روز پخش برنامه شیوه : هر شب 

ساعت پخش برنامه شیوه : ساعت ۲۲:۳۰

بازپخش برنامه شیوه : ساعت ۱۳:۳۰

فیلم مناظره مریم میرزاخانی شیوه را تماشا کنید:


زمان پخش برنامه شیوه

تجربه ثابت کرده هرگاه صداوسیما به تولید و پخش مناظره و میزگردهای چالشی متفاوت اقدام کرده، توانسته در جذب مخاطب موفق باشد. این همراهی‌ها، حتی اگر در قالب اظهارنظرهای منفی درباره‌ی یک برنامه یا رویکرد رسانه‌ای شکل بگیرد، بهتر از بی‌تفاوتی یا ندیده شدن صرف است.

برنامه‌یِ تلویزیونی «شیوه» که بیشتر به بررسی موضوعات سیاسی و اجتماعی اختصاص دارد، در این مدت توانسته نگاه‌های مختلف را چه روی آنتن و چه از طریق تماشای ویدئوهای انتخابی منتشرشده در فضای مجازی، به سمت خود جلب کند. این برنامه با دعوت از پژوهشگران حوزه‌های مختلف، در موضوعات متنوع از فلسفه تا زنان سعی دارد با نگاهی متفاوت از برنامه‌های مرسوم این سال‌ها، به بررسی موضوعات روز از جمله بحثِ «گشت ارشاد» بپردازد.

ساعت پخش و تکرار برنامه شیوه
ساعت پخش و تکرار برنامه شیوه

با این همه، عده‌ای از مخاطبانی که در این سال‌ها ابراز کرده‌اند که به دلیل رویکرد اتخاذی توسط برخی مدیران فرهنگی، از رسانه ملی خود فاصله گرفته‌اند، همچنان «شیوه» را یکی از راهکارهای مقطعی صداوسیما برای برون‌رفت از بحران مخاطب می‌دانند و می‌گویند صداوسیما با برنامه‌هایی از این دست نیز نمی‌تواند راهِ نجاتی برای خود پیدا کند.

برخی منتقدان هم «شیوه» را مانند اغلب برنامه‌های صداوسیما به تک‌صدایی متهم کرده و خواهان حضور طیف‌های مختلف فکری درباره موضوعات مطرح‌شده، روی آنتن زنده شده‌اند.

و البته در این میان عده‌ای دیگر هم با استقبال از فضای باز ایجادشده در صداوسیما، حضورِ اساتید اخراج‌شده از دانشگاه در یک برنامه زنده تلویزیونی و همچنین دعوت از برخی فعالان و چهره‌های سیاسی که در این سال‌ها کمتر تریبونی رسمی در رسانه ملی برای ابراز عقیده داشته‌اند و نقد عملکرد دولتمردان را اقدامی مفید برای بازگشت اعتماد دوباره مخاطب به رسانه ملی‌شان دانسته و از آن استقبال کرده‌اند.

زمان پخش برنامه شیوه شبکه ۴

روز پخش برنامه شیوه : هر شب 

ساعت پخش برنامه شیوه : ساعت ۲۲:۳۰

بازپخش برنامه شیوه : ساعت ۱۳:۳۰

بیشتر بخوانید:


2 thoughts on “ساعت پخش و تکرار برنامه شیوه از شبکه چهار سیما

  1. خاک بر سرتان با این تلویزیون تان . پخش برنامه شیوه را هر شب ساعت ۲۲:۳۰ اعلام نمودید ولی ظاهرا شده فقط شنبه ها ساعت ۲۲:۳۰ . امروز از ساعت ۲۲:۰۰ قیافه های کریه گویندگان‌ دروغگو ریاکار و مزور را تحمل کردم‌ که آن برنامه را ببینم ولی الآن که ساعت ۲۳:۰۰ است خبری ار آن برنامه نیست . من بیشتر از ۳۵ سال است که برنامه های صدا و سیما را نه میشنوم و نه میبینم چون دروغ و ریا و تظاهر را اصلا قبول ندارم .
    با این‌ توضیح در مورد یک شبکه مثلا علمی !!!!! شما انتطار دارید مردم برنامه های پر از دروغ و ریا و تظاهر و توهین به شعور شان را تماشا کنند ؟؟؟؟ !!!!!!

  2. باز هم‌ دورغ میگوئید چون هیچ دیدگاهی منتشر شده ای را نمیبینم !!!!!! حتما انتظار دارید مردم از جبلی ریاکار و دروغگو و مزور و بی عرضه تعریف و تمجید کنند تا در دیدگاه‌ها نشانش بدهید !!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *