شانگ چی 2 ساخته می شود ؟ ؛ MCU با لحنی متفاوت

طبق گزارش جدیدی در مورد پروژه های آینده دنیای سینمایی مارول، Shang-Chi در حال توسعه است. با نوشتار شانگ چی 2 ساخته می شود همراه ما بمانید.

ظاهراً Shang Chi 2 در حال حاضر در استودیوی مارول در حال ساخت است. در اوایل سپتامبر، دومین فیلم MCU ( بهترین فیلم های مارول 2022 و بهترین فیلم های مارول 2021 )خارج از فاز 4، Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings، در اولین نمایش سینمایی خود طوفانی در جهان به پا کرد.

شانگ چی ( نقد فیلم Shang Chi) که قرار بود در اوایل امسال اکران شود، به سرعت تبدیل به یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های باکس آفیس شد و رکورد را در اولین آخر هفته اکران خود شکست و با ۲۲۱ میلیون دلار در زمان نگارش این مقاله به پرفروش‌ترین فیلم داخلی امسال تبدیل شد. در این فیلم سیمو لیو به عنوان قهرمان در اولین حضور لایو اکشن خود بازی می‌کند. با نوشتار شانگ چی 2 ساخته می شود همراه فیگار بمانید.

شانگ چی 2 ساخته می شود

تاریخ انتشار شانگ چی 2

شانگ چی 2 ساخته می شود, شانگ چی 2 کی میاد, تاریخ انتشار شانگ چی 2, زمان پخش شانگ چی 2
شانگ چی 2 کی میاد, تاریخ انتشار شانگ چی 2, زمان پخش شانگ چی 2

مانند هر پروژه دیگری از مارول ( بهترین انیمیشن های مارول )، حتی قبل از نمایش اولیه، دنباله ای برای شانگ چی بسیار محتمل بوده است. به ندرت پیش می‌آید که MCU فقط یک پروژه انفرادی به یک شخصیت بدهد، و آینده بسیار بزرگ‌تری را برای شخصیت لیو رقم نزد. رئیس مارول، کوین فایگی، درست قبل از اکران فیلم تایید کرد که او و تیم خلاقش از قبل ایده هایی برای Shang Chi 2 داشته اند و به نظر می‌رسد که بالاخره در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

شانگ چی 2 ساخته می شود ؟

شانگ چی 2 ساخته می شود, شانگ چی 2 کی میاد
شانگ چی 2 ساخته می شود, شانگ چی 2 کی میاد

طبق گزارش GWW در مورد پروژه های آینده MCU، Shang Chi 2 اکنون در Marvel Studios در حال توسعه است. جزئیات کمی ارائه شد، اما گفته می‌شود تاریخ تولید این دنباله در سال 2023 در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

با فرض اینکه Shang Chi 2 هنوز در مراحل اولیه توسعه است، هنوز مشخص نیست که چه کسی می‌تواند برای دنباله بازگردد. مطمئناً لیو در نقش Shang Chi بازخواهد گشت و احتمال بازگشت Awkwafina و Meng’er Zhang به ترتیب در نقش Katy و Xialing وجود دارد. از جنبه خلاقانه، امیدواریم که Destin Daniel Cretton دوباره به صندلی کارگردانی بازگردد، اگرچه سابقه ای وجود دارد که مارول کارگردانان را از یک فیلم به فیلم دیگر عوض کند. کرتون برای بازگشت ابراز علاقه کرده است، بنابراین به نظر می‌رسد که او برای Shang Chi 2 انتخاب شود.

شانگ چی 2 ساخته می شود, شانگ چی 2 کی میاد, تاریخ انتشار شانگ چی 2, زمان پخش شانگ چی 2
شانگ چی 2 ساخته می شود, شانگ چی 2 کی میاد, تاریخ انتشار شانگ چی 2, زمان پخش شانگ چی 2

با شروع تولید بالقوه 2023 روی میز، Shang Chi 2 ممکن است تا سال 2024 منتشر نشود. به نظر می‌رسد که راه زیادی باقی مانده است، اما خیلی شوکه کننده نیست. MCU کاملاً برای سال آینده تنظیم شده است و در حال حاضر سال 2023 شلوغی با فیلم هایی مانند The Marvels, Guardians of the Galaxy Vol. 3 و Ant-Man and the Wasp: Quantumania را به همراه دارد. در همین حین، شانگ چی می‌تواند در پروژه های دیگر MCU شرکت کند تا داستان خود را ادامه دهد. امیدواریم مارول به زودی جزئیاتی در مورد Shang Chi 2 فاش کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شانگ چی 2 کی میاد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *