تیزر فیلم مست عشق ؛ هر آنچه که باید بدانید و دانلود تریلر Mest-i Ask

برای دانلود تیزر فیلم مست عشق و اطلاع از جزئیات این سینمایی همراه ما باشید. داستان زندگی مولانا و شمس تبریزی، ماجرای اصلی این فیلم ایرانی- ترکی است.

شهاب حسینی (در نقش شمس)، پارسا پیروزفر (در نقش مولانا)، ابراهیم چلیک‌کول، هانده ارچل، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوران کوزوم، بوراک توزکوپاران، هالیت ارگنچ و حسام منظور بازیگران سریال “مست عشق” هستند.

تحلیل تیزر فیلم مست عشق

تیزر فیلم مست عشق

هر آنچه که باید بدانید و دانلود تریلر Mest-i Ask

تیزر فیلم مست عشق
تیزر فیلم مست عشق

اولین تیزر رسمی فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی با بازی درخشان شهاب حسینی و پارسا پیروزفر منتشر شد. همانطور که گفته شد، “مست عشق” داستان زندگی مولانا و شمس تبریزی و محصول مشترک ایران و ترکیه است.

حواشی فیلم مست عشق تمامی ندارد! از فتوای مراجع قم برای جلوگیری از ساخت این فیلم گرفته، تا ناتمام ماندن فیلمبرداری و دعواها بر سر حق پخش آن، همگی مشکلاتی‌ست که پیش پای پخش این فیلم قرار دارد.

فیلم سینمایی مست عشق قسمتی از زندگی مولوی و شمس تبریزی را به تصویر می‌کشد. جلال‌الدین محمد بلخی معروف به مولانا، مولوی و رومی، یکی از مشهورترین شاعران ایرانی است. فراگمان فیلم مست عشق را از انتهای نوشتار می‌توانید دانلود نمایید. همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم مست عشق

تیزر فیلم مست عشق
تیزر فیلم مست عشق

این شاعر که زبان مادری‌اش پارسی بوده و اکثر شعرهایش هم به همین زبان هستند، در قونیه زندگی می‌کرده است. مولوی نه تنها بر ادبیات ایران، بلکه بر ادبیات جهان تاثیر زیادی گذاشته است.

آثار او بیشتر به زبان فارسی سروده شده‌اند؛ اما در اشعارش از زبان ترکی، عربی و یونانی هم استفاده کرده است. ترجمه آثار او در ترکیه، آذربایجان، ایالات متحده و جنوب آسیا طرفداران زیادی دارد. در ادامه می‌توانید به لینک دانلود تریلر فیلم مست عشق دسترسی داشته باشید. همراه ما باشید.

تیزر فیلم مست عشق

تیزر فیلم مست عشق, اولین تیزر رسمی فیلم مست عشق, تریلر فیلم مست عشق
تیزر فیلم مست عشق, اولین تیزر رسمی فیلم مست عشق, تریلر فیلم مست عشق

از دیگر بازیگران فیلم مست عشق می‌توان به حسام منظور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اشاره کرد. منظور نقش حسام‌الدین چلبی، عارف و ارباب طریقت را بازی می‌کند. حسام منظور اصالتا اهل ارومیه است و بعد از بازی در سریال تلویزیونی “بانوی عمارت” به عنوان بازیگر مورد توجه همگان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:


هانده ارچل (Hande Erçel) بازیگر و مدل ترکیه‌ای نقش کیمیا خاتون دختر مولوی را ایفا خواهد کرد. شهرت این بازیگر بیشتر به خاطر بازی در سریال‌های تلویزیونی “عشق حرف حالیش نمی‌شه” (Aşk Laftan Anlamaz) و “دختران آفتاب” (Güneşin Kızları) است. به تازگی نیز با بازی در سریال “تو در خانه ام را بزن” درخشید.

بازیگر دیگر فیلم مست عشق بوراک توزکوپاران (Burak Tozkoparan) است، که نقش سلطان ولد را ایفا می‌کند. این بازیگر اهل ترکیه فعالیت خود را از سال 2011 آغاز کرده است. سلطان ولد فرزند ارشد مولانا و جانشین و خلیفه او در طریقه مولویه بود.


بیشتر بخوانید:


بوران کوزوم (Boran Kuzum) نقش علاءالدین را بازی می‌کند. او پیش از این در سریال‌های تاریخی نظیر “وطنم تویی” (Vatanım Sensin)، “ماه پیکر” (Muhteşem Yüzyıl: Kösem) و “تپه شاهین” (Şahin Tepesi) بازی کرده است. اخیرا نیز با بازی در سریال اینترنتی “احترام” درخشیده است.

سلما ارگچ (Selma Ergeç) بازیگر، مدل، طراح و دکتر آلمانی-ترکیه‌ای در فیلم مست عشق نقش همسر مولانا، کرا خاتون، را بازی می‌کند. سلما ارگچ در سریال‌های “حریم سلطان” (Muhteşem Yüzyıl) و “عاصی” (Asi) هم بازی کرده است. اما این روزها با ایفای کاراکتر سلن در سریال “دختر پشت پنجره” شناخته می‌شود.


بیشتر بخوانید:


بنسو سورال (Bensu Soral) که با سریال محبوب “نفوذی” شناخته می‌شود، در نقش مریم بازی خواهی کرد. او در سریال نفوذی هم‌بازی چاعاتای اولوسوی (Çağatay Ulusoy) بود. اما از بازی‌های اخیر او می‌توان به ایفای نقش در سریال تابستانی سقف‌های شیشه‌ای اشاره کرد.

ابراهیم چلیکول (İbrahim Çelikkol) هم در فیلم‌مست عشق حضور خواهد داشت و جایگاه نقش او بعد از پارسا پیروزفر و شهاب حسینی است. یکی از سریال‌های معروف این بازیگر سریال “عشق سیاه و سفید” (Siyah Beyaz Aşk) است، که در کنار بیرجه آکالای (Birce Akalay) بازی می‌کند.

او به تازگی در سریال “خانه تولدت سرنوشت توست” حضور داشت و بعد از اتمام آن، به جمع کادر بازیگران سریال “روزگارانی در چوکوروا” پیوست. فراگمان‌ها و دوبله این سریال را می‌توانید از کانال تلگرام فیگار دانلود نمایید.

دانلود تریلر فیلم مست عشق از کانال تلگرامی فیگار

فراگمان فیلم مست عشق

مشخصات فیلم

  • کارگردان: حسن فتحی, اولین تیزر رسمی فیلم مست عشق
  • تهیه‌کننده: مهران برومند, دانلود تیزر فیلم مست عشق
  • نویسنده: حسن فتحی، امیدترکاشوند و فرهاد توحیدی
  • بازیگران: پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، حسام منظور، هانده ارچل، سلما ارگچ، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم، بنسو سورال و ابراهیم چلیک‌کول
  • موسیقی: سهراب پورناظری و همایون شجریان
  • فیلم‌بردار: مرتضی پورصمدی, فراگمان فیلم مست عشق
  • کشور: ایران و ترکیه, فراگمان فیلم مست عشق
  • زبان: فارسی و ترکی استانبولی, تریلر فیلم مست عشق

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیزر فیلم مست عشق سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *