سوالات بی پاسخ فیلم Thor Love And Thunder + [عکس و جزییات] از نگاه سایت فیگار

با وجود تکمیل بودن فیلم ثور عشق و رعد، همچنان می‌توانیم لیستی از سوالات بی پاسخ فیلم Thor Love And Thunder را تهیه کنیم که در آینده باید پاسخ داده شوند.

تایکا وایتیتی فیلم عشق و رعد را تقریباً بدون حفره‌های داستانی ساخت. اما او برخی از سوالات بی پاسخ فیلم ثور عشق و رعد را ایجاد کرد که باید در آینده دنیای سینمایی مارول به آن‌ها پاسخ داده شود.

پس از حماسه ابدیت و نبرد با تانوس، ثور راه خود را به پیش گرفته و به ماجراجویی صلح آمیزی همراه با نگهبانان کهکشان رفته است. اما با قتل عام خدایان توسط گور، ثور نیز باید به دوران انتقام جویی بازگشته و جلوی او را بگیرد.

سوالات بی پاسخ فیلم Thor Love And Thunder

انتقام جویان در سراسر فیلم کجا هستند؟

شما می‌توانید فهرست سوالات بی پاسخ فیلم Thor Love And Thunder را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

با وجود اینکه فیلم عشق و رعد ارتباط زیادی با دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول ندارد، اما همچنان بخشی از آن است. پس سوالات بدون پاسخ فیلم Thor Love And Thunder نیز می‌توانند تاثیر مهمی در آینده دنیای سینمایی مارول داشته باشند. تا زمان اعلام رسمی تاریخ اکران فیلم ثور 5، می‌توانیم با بررسی این سوالات، مسیر فیلم پنجم را پیشبینی کنیم. با فیگار همراه باشید.

گامورا کجاست؟

یکی از اولین سوالات بدون پاسخ فیلم Thor Love And Thunder مکان شخصیت گامورا است. گامورا در دنیای سینمایی مارول کشته شده است. با این حال،‌ ما در فیلم پایان بازی دیدیم که نسخه جوان‌تر او از گذشته به زمان حال آمده است.

با توجه به پایان فیلم پایان بازی، هنگامی که ثور به نگهبانان کهکشان ملحق شد، آن‌ها از موقعیت مکانی گامورا نا آگاه بودند. پس منطقی است که آن‌ها به دنبال او بگردند. با این حال، این کمی غم‌انگیز است که آن‌ها حتی تا زمان فیلم عشق و رعد نیز نتوانستند او را بیابند.

بیشتر بخوانید:

نگهبانان کهکشان کجا رفتند؟

درحالی که ثور پس از حماسه بینهایت با نگهبانان کهکشان وقت می‌گذراند، حمله گور باعث جدایی آن‌ها می‌شود. به نظر می‌رسد که گور نبرد نگهبانان کهکشان نیست و ثور نیز تصمیم می‌گیرد تا با جدا شدن از آن‌ها، به سوی نبرد خود برود. البته که آغاز جدایی آن‌ها به دلیل پیامی است که ثور از لیدی سیف دریافت می‌کند.

پس از خداحافظی احساسی ثور و نگهبانان کهکشان، مشخص نیست که آن‌ها دقیقاً به کجا می‌روند. این یکی از سوالات بدون پاسخ فیلم ثور عشق و رعد که باید برای پاسخ آن، تا قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان منتظر باشیم. احتمالاً آن‌ها به ماجراجویی‌های خود ادامه داده و شاید حتی در راه خود به دنبال گامورا باشند.

بیشتر بخوانید:

آیا گور دیگر خدایان را کشت؟

زمانی که گور از بی توجهی خدایان به مرگ دخترش خشمگین شده بود، تصمیم گرفت تا تمام خدایان را سلاخی کند. ما تنها چند مورد از قتل‌های او را مشاهده کردیم. یکی از سوالات بی پاسخ فیلم ثور 4 این است که آیا او پشت پرده تصویری که از فیلم به نمایش گذاشته شده است، خدای دیگری را نیز کشته بود؟

هنگامی که نام شخصیت منفی این فیلم قصاب خدایان است، ما انتظار داریم که او قتل عام‌های بسیار بیشتری را انجام داده باشد. با این حال این احتمال نیز وجود دارد که او تنها پس از قتل چند خدا، تصمیم گرفته باشد تا با کمیک ابدیت به زندگی تمام آن‌ها پایان دهد.

بیشتر بخوانید:

آخرین حرف جین فاستر چه بود؟

پس از حدود ده سال، ناتالی پرتمن باری دیگر برای ایفای نقش جین فاستر به مارول بازگشته است. شخصیت جین فاستز نیز همانند بهترین کمیک های مایتی ثور قدرت بلند کردن میلونیر را به دست آورده و تبدیل به مایتی ثور شده است.

جین فاستر در طول فیلم قصد داشت تا یک اصطلاح مختص خودش را پیدا کند. جین در آخرین سکانس پیش از مرگش، اصطلاح خود را پیدا می‌کند. اما او تصمیم می‌گیرد تا به جای فریاد زدن آن، اثطلاحش را در گوش عشقش زمزمه کند. مخاطبان هیچ‌گاه متوجه نمی‌شوند که جین فاستر چه گفت و این یکی از سوالات بی پاسخ فیلم ثور عشق و رعد است.

بیشتر بخوانید:

آیا جین واقعاً مرده است؟

ین فاستر در فیلم عشق و رعد همانند کمیگ Mighty Thor جیسون آرون سرطان دارد. هر بار که او میولنیر را بلند کرده و تبدیل به مایتی ثور می‌شود، سرطانش نیز قوت می‌گیرد این بدین دلیل است که میولنیر تمام سموم بدن او، از جمله داروهای شیمی درمانی را نابود می‌کند.

علی‌رغم تلاش‌های ثور برای مقابله تنهایی با گور، جین فاستر تصمیم می‌گیرد که به او ملحق شود. البته که این تصمیم او به معنی یک نبرد انتحاری بود. در نهایت جین فاستر در پایان نبرد کشته می‌شود اما در کمال تعجب، سکانس پس از تیتراژ دوم فیلم، او را در والهالا و در مقابل هایمدال که از او استقبال می‌کند دیده می‌شود. اکنون این سوال به وجود می‌آید که آیا جین فاستر برای همیشه مرده خواهد ماند یا راه برگشتی از والهالا وجود دارد؟ به خصوص که جین تازه اول راه تبدیل شدن به مایتی ثور است.

بیشتر بخوانید:

دیگر چه کسی در والهالا است؟

هنگامی که جین فاستر به والهالا منتقل شد، این هایمدال بود که به او خوش‌آمد گفت. والهالا دنیای پس از مرگ افسانه‌های اسکاندیناوی است و تنها افرادی که در نبرد کشته می‌شوند می‌توانند به والهالا بروند. جین فاستر نیز از همین افراد است.

فریگا و سه جنگجوی آزگاردی، همه شرایط ورود به والهالا را دارند. اما با این حال نمی‌توانیم با اطمینان از افرادی که وارد والهالا می‌شوند اطمینان داشته باشیم. باید دید که آیا در فیلم‌های آینده اشاره بیشتری به والهالا خواهد شد و یا خیر.

بیشتر بخوانید:

آیا لاو به انتقام جویان جوان می‌پیوندد؟

انتقام جویان جوان یکی از بهترین گروه های ابرقهرمانی است. در پایان فیلم عشق و رعد، گور آرزویش به ابدیت را تغییر داده و به جای درخواست برای مرگ تمام خدایان، تصمیم می‌گیرد تا دخترش به زندگی باز گردد. سپس گور کشته شده و دختر او توسط عمو ثور بزرگ می‌شود.

نکته قابل توجه آن است که این دختر، لاو و ثور، رعد نام می‌گیرد. این دو زوج خوبی شده و ما می‌بینیم که به تمرینات رزمی ادامه می‌دهند. ثور نیز از میولنیر استفاده کرده و استورم بریکر را به لاو می‌دهد. اکنون که احتمال ایجاد گروه انتقام جویان جوان در مارول وجود دارد، آیا این ممکن نیست که شخصیت لاو نیز به آن‌ها بپیوندد؟

بیشتر بخوانید:

آیا هرکول باز می‌گردد؟

همانند اکثر آثار دنیای سینمایی مارول، فیلم عشق و رعد نیز دو سکانس پس از تیتراژ داشت. اولین سکانس پس از تیتراژ این فیلم، زئوس را نشان می‌داد که از مرگ نجات پیدا کرده و قصد دارد تا پسرش هرکول را برای انتقام از ثور بفرستد.

برت گلدشتاین بازیگر هرکول در این فیلم است و به احتمال زیاد در فیلم ثور 5 برای ایفای نقش این شخصیت باز خواهد گشت. سوال اصلی این است که آیا هرکول موفق به قتل ثور می‌شود؟ این می‌تواند بهترین راه برای خروج ثور از دنیای سینمایی مارول باشد. مگر اینکه مارول قصد داشته باشد تا همچنان از ثور در آثار آینده‌اش استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

انتقام جویان کجا هستند؟

با جابه جایی مردگ آزگارد به نیو آزگارد در زمین، بدون شک حمله گور به ثور خیلی سریع به تیتر خبرها تبدیل می‌شود. در این بین تقریباً غیرممکن است که متحدان ثور و اعضای انتقام جویان اللخصوص پروفسور هالک و یا حتی واکاندایی‌ها از این حمله با خبر نشوند.

سوال این جاست که با وجود چنین آشوبی، چرا هیچ یک از متحدان ثور در زمین جویای وضعیت او نشده و یا حتی قصد نداشنتد تا به او کمک کنند. این سوالی است که احتمال پاسخ به آن در آینده بسیار پایین می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سوالات بی پاسخ فیلم Thor Love And Thunder سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با سوالات بی پاسخ فیلم Thor Love And Thunder

منظور از عشق و رعد چیست؟

در ابتدا تصور می‌شد که منظور از عنوان عشق و رعد، رابطه عاشقانه میان ثور و جین فاستر باشد. با این حال و با توجه به پایان فیلم، به نظر می‌رسد که عشق یا لاو نام دختر گور و رعد نام مستعار ثور باشد.

آیا کریس همسورث در فیلم ثور 5 حضور خواهد داشت؟

به احتمال زیاد بله. حتی اگر او در فیلم ثور 5 حاضر نشود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ثور را در دیگر آثار پیش‌روی دنیای سینمایی مارول مشاهده کنیم.


One thought on “سوالات بی پاسخ فیلم Thor Love And Thunder + [عکس و جزییات] از نگاه سایت فیگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *