بهترین فیلم های شبیه Thor Love And Thunder + [عکس] از نگاه سایت فیگار

از فیلم‌های اکشن کریس همسورث گرفته تا آثار دست کم گرفته شده تایکا وایتیتی؛ تمامی این موارد بخشی از بهترین فیلم های شبیه Thor Love And Thunder هستند.

فیلم ثور عشق و رعد ترکیبی از شخصیت‌های جذاب و جلوه‌های ویژه خیره کننده، به همراه طنزی عجیب و غریب بود. تایکا وایتیتی نیز همانند قسمت سوم، این فیلم را کارگردانی کرده است. البته که این خبر خوبی است زیرا او در سال‌های اخیر، آثار قابل توجهی را ساخته است.

بهترین فیلم های شبیه Thor Love And Thunder

فیلم‌هایی غیر از سینمای مارول

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های شبیه Thor Love And Thunder را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

شکی نیست که فیلم ثور عشق و رعد یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های تابستان امسال است و ما نیز به نقد و بررسی فیلم Thor Love And Thunder پرداخته‌ایم. برای طرفدارانی که پس از پایان این فیلم به دنبال چیزی بیشتر بودند، ما یک لیست از بهترین فیلم های شبیه ثور عشق و رعد را تشکیل داده‌ایم.

این لیست شامل بهترین فیلم‌های بازیگران ثور عشق و رعد گرفته، تا دیگر آثار تایکا وایتیتی و فیلم‌های ابرقهرمانی بزرگ دیگر می‌شود. لازم به ذکر است که هیچ یک از موارد لیست بهترین فیلم های شبیه ثور عشق و رعد از آثار سینمای مارول نمی‌باشند. پس حتی اگر یکی از طرفداران مارول باشید، احتمالاً این لیست شامل چندین فیلم جدید برای شما خواهد بود.

Hunt For The Wilderpeople

بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder
بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder, بهترین فیلم های شبیه ثور 4

پیش از اینکه طرفداران به دنبال بهترین فیلم های شبیه ثور 4 باشند، باید به دنبال تاریخچه فیلم‌شناسی تایکا وایتیتی باشند. Hunt For The Wilderpeople فیلمی است که تایکا وایتیتی را به شهرت رساند. داستان این فیلم درباره پسری است که همراه با مردی مسن، به جنگل می‌رود. راز و رمز زیادی در داستان وجود دارد و ارتباط بین این دو شخص، بسیار جذاب است.

فیلم Hunt For The Wilderpeople ترکیبی عجیب از ماجراجویی و کمدی است که طرفداران ثور به دنبال آن هستند. به همین دلیل است که آن را جزو برترین فیلم های شبیه ثور 4 محسوب می‌کنیم. این فیلم فروش بزرگی در باکس آفیس نداشت که به دلیل اکران محدود و کم آن بود. اما از آن زمان تاکنون، این فیلم موفقیت بزرگی هم‌ برای منتقدان و هم برای طرفداران داشته است.

بیشتر بخوانید:

JoJo Rabbit

بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder
بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder, برترین فیلم های شبیه ثور عشق و رعد

یکی دیگر از فیلم‌های ارزشمند وایتیتی، JoJo Rabbit است. این فیلم با آمیختن ژانر طنز در فضای تلخ جنگ، داستانی بینظیر را از دوران بلوغ یک پسر روایت می‌کند. جوجو بتزلر یک پسربچه آلمانی است که پس از استخدام شدن در بخش جوانان طرفداران هیتلر و نازی‌ها، با این دوراهی مواجه می‌شود که تسلیم همسالانش شود یا برای خودش فکر کند و آنچه که درست است را انتخاب کند.

وایتیتی نیز خود در نقش یک نسخه احمقانه از ادولف هیتلر ظاهر می‌شود که جوجو او را در ذهن خود برای مقابله با استرس تصور می‌کند. ایفای نقش عالی وایتیتی، دیویس و البته اسکارلت جوهانسن به همراه شوخ طبعی پوچ اثر، جوجو ربیت را به یکی از برترین فیلم های شبیه Thor Love And Thunder تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

The Suicide Squad

بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder
بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder, بهترین فیلم های مثل Thor Love And Thunder

جیمز گان در سال 2021، با کارگردانی فیلم جوخه انتحاری، برخی از شخصیت‌های بزرگ را به دنیای توسعه یافته دی‌سی وارد کرد. این شخصیت‌ها شامل کینگ شارک، پیس میکر و… می‌شوند. با وجود آثار نسبتاً تاریکی که اکثر فیلم‌های دی‌سی دارند،‌ جوخه انتحاری جیمز گان توانست یک اثر کمدی بسیار موفق شود.

فیلم جوخه انتحاری با یک تیم از ستاره‌های بازیگری شامل جان سینا، مارگو رابی و پیت دیویدسون می‌شود. داستان این فیلم در رابطه با تبهکارانی است که در طی ماجرا، سعی می‌کنند با یکدیگر کنار آیند. سبک ساخت این فیلم شباهت زیادی به ثور 4 دارد به همین دلیل آن را در لیست برترین فیلم های شبیه ثور 4 قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

Rush

بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder
بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder, برترین فیلم های شبیه ثور 4

راش یکی از بهترین فیلم های کریس همسورث خارج از دنیای سینمایی مارول است. این فیلم داستان جیمز هانت، یک راننده فرمول یک را دنبال می‌کند که سبک زندگی لوکس و ثروتمندی دارد. نیکی لائودا نیز رقیب اصلی جیمز در این فیلم بوده و نفرت این دو شخص تا پایان فیلم بیشتر و بیشتر می‌شود.

راش نه تنها یکی از بهترین فیلم‌های مربوط به مسابقات اتومبیل رانی است، بلکه این فیلم دو نامزدی جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین فیلم درام را نیز به دست آورد. لازم به ذکر است که راش یکی از بهترین فیلم ها بر اساس واقعیت نیز محسوب شده و پر از مسابقات هیجان انگیز فرموول یک، کنایه‌های خنده‌دار و دیالوگ‌های جذاب است.

بیشتر بخوانید:

Mad Max: Fury Road

بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder
بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder, برترین فیلم های شبیه Thor Love And Thunder

در یک سرزمین بیابانی پسا آخرالزمانی، امپراتور فوریوسا (شارلیز ترون) با ماکس روکاتانسکی (تام هاردی) متحد می‌شوند تا از خشم و ظلم ایمورتان جو (هیو کیز-برن) فرار کنند. طرفداران کریس همسورث خوشحال خواهند شد که بدانند او برای نقش مکس در فیلم پیش درآمد آینده Furiosa انتخاب شده است.

بینندگانی که به دنبال برترین فیلم های شبیه ثور عشق و رعد هستند، از فیلم مکس دیوانه: جاده خشم، لذت خواهند برد. زیبایی تصویری و ریتم جذاب فیلم مد مکس فراموش نشدنی است. همچنین استفاده از موسیقی راک اند رول برای بالا بردن سطح هیجان در سکانس‌های تعقیب و گریز، یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این فیلم است. فیلم Furiosa تا سال 2024 اکران نمی‌شود اما طرفداران می‌توانند فیلم Fury Road را همین حالا مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید:

V For Vendetta

بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder
بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder, برترین فیلم های شبیه Thor Love And Thunder

فیلم V For Vendetta که توسط خواهران واچوفسکی نوشته شده است، یکی از بهترین فیلم های کمیک بوکی است که لزوماً یک فیلم ابرقهرمانی محسوب نمی‌شود. این فیلم داستان V، یک شورشی تروریست را دنبال می کند که در خیابان های تیره و تار لندن تحت کنترل دولت& با سرکوبگران مبارزه می کند.

ناتالی پورتمن نقش ایوی را بازی می‌کند، دختری که وی را از هرج و مرج نجات می‌دهد و متعاقباً برای مقابله با استبداد با او متحد می‌شود. مخاطبانی که پورتمن را دوست دارند& از قبل از بازی های درخشان او در فیلم هایی نظیر Closer، Black Swan و Garden State اطلاع دارند. V For Vendetta نیز جزو بهترین فیلم های ناتالی پورتمن است و او را به طرفداران کتاب های مصور در سراسر جهان معرفی کرد. البته که این فیلم را می‌توانیم بهترین فیلم شبیه ثور عشق و رعد نیز به حساب آوریم.

بیشتر بخوانید:

Annihilation

بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder
بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder, بهترین فیلم های شبیه ثور عشق و رعد

یکی دیگر از آثار ناتالی پرتمن که در این لیست قرار می‌گیرد،‌Annihilation محصول سال 2018 است. فیلم Annihilation با استفاده از بازیگران زن متعدد، شامل پورتمن، جنیفر جیسون لی، جینا رودریگز و تسا تامپسون می‌شود که برخی از آن‌ها در عشق و رعد حضور دارند. این فیلم یک حماسه علمی تخیلی با ترکیبی از عناصر ماجراجویی و ترسناک است.

پس از ناپدید شدن شوهر یک زیست شناس، او با زنان دیگر همکاری می کند تا یک آشفتگی مرموز ماوراء طبیعی در جنگل را کشف کنند. طرفداران Thor: Love And Thunder که با بازیگران زن آن فیلم، (پورتمن و تامپسون) ارتباط برقرار کردند، از تماشای تیم دوباره آنها در این تریلر روانشناختی که پایانی بینظیر دارد، لذت خواهند برد.

بیشتر بخوانید:

The Dark Knight

بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder
بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder, بهترین فیلم های شبیه ثور 4

شوالیه تاریکی یکی از بهترین فیلم های بتمن تا به امروز به حساب می‌آید. همچنین این فیلم بهترین ایفاگری کریستین بیل در نقش بتمن است. از سوی دیگر نیز جوکر با بازی هیث لجر، جزو بهترین شرورها در آثار ابرقهرمانی تاریخ سینما است. داستان این فیلم از ابتدا تا انتها تماشاگر را وقف خود می‌کند. فیلم شوالیه تاریکی یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی است که تاکنون ساخته شده و به سادگی می‌توانیم آن را بهترین فیلم شبیه Thor Love And Thunder بنامیم.

بسیاری از فیلم‌های ابرقهرمانی امروزی سعی می‌کنند سبک، ریتم و اجرای فیلم شوالیه تاریکی را دوباره خلق کنند، که اغلب بی‌فایده است. سه گانه بتمن کریستوفر نولان برای طرفداران ثور عالی است و تا به امروز، شوالیه تاریکی هنوز یک فیلم بسیار جذاب برای تماشا است.

بیشتر بخوانید:

The Big Short

بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder
بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder, بهترین فیلم شبیه Thor Love And Thunder

فیلم کمدی درام The Big Short به کارگردانی آدام مک کی، داستان  چند سرمایه‌گذار حریص در اواسط دهه 2000 و در زمان سقوط مسکن را روایت می‌کند. استیو کارل، رایان گاسلینگ، کریستین بیل و برد پیت در نقش‌های اصلی نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند و به موضوعی جدی می‌پردازند.

فیلم The Big Short با بازیگری‌های خوب و خنده دار، همان طنز تند و تیز را به میز می آورد که طرفداران MCU آن را می شناسند و دوست دارند. به همین دلیل است که در لیست بهترین فیلم های مثل Thor Love And Thunder جای دارد. کریستین بیل با در نظر گرفتن تمام نقش های جدی که بازی کرده است، وقتی که خودش را خیلی جدی نمی‌گیرد نیز تماشای آن به همان اندازه سرگرم کننده است.

بیشتر بخوانید:

Bad Times At The El Royale

بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder
بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder, برترین فیلم های شبیه ثور عشق و رعد

زمان بد در ال رویال یک فیلم دست کم گرفته شده محسوب می‌شود. قسمتی رازآلود، قسمتی جنایی و قسمتی هیجان انگیز؛ این فیلم بر روی گروهی از مردم تمرکز دارد که در ال رویال، متلی در مرز نوادا و کالیفرنیا با اسرار پنهان در دیوارهایش گرد هم می‌آیند.

بازیهای عالی جان هام، سینتیا اریوو، جف بریجز و داکوتا جانسون فیلم را در نیمه اول ادامه می دهد، اما وقتی کریس همسورث در نقش رهبر فرقه کاریزماتیک بیلی لی ظاهر می شود، همه چیز دیوانه کننده می‌شود. شخصیت همسورث عجیب و غریب و روان پریش است و می‌تواند به سادگی مخاطب را مجذوب خود کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین فیلم های شبیه Thor Love & Thunder

اولین فیلم تایکا وایتیتی کدام است؟

Eagle vs Shark اولین فیلم ساخته شده توسط تایکا وایتیتی در سال 2007 است.

بهترین فیلم کریس همسورث غیر از مارول کدام است؟

Rush یکی از بهترین فیلم‌های کریس همسورث خارج از دنیای سینمایی مارول است. این فیلم داستان زندگی جیمز هانت، یک راننده فرمول یک را دنبال می‌کند و به رقابت او با نیکی لائودا می‌پردازد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *