بهترین شخصیت های زن قدرتمند در MCU از نگاه سایت فیگار

دنیای سینمایی مارول شخصیت‌های زن بسیار قدرتمندی دارد که قطعاً آن‌ها را می‌شناسید. همراه ما باشید تا به معرفی بهترین شخصیت های زن قدرتمند در MCU بپردازیم.

دنیای سینمایی مارول (بهترین فیلم های مارول و دی سی) پر از شخصیت‌های ابرقهرمانی است که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. همچنین آن‌ها از رفتار و آداب خاصی پیروی می‌کنند که با یکدیگر متفاوت است. بعضی از آن‌ها بسیار خشن هستند و بعضی از آن‌ها در میان خشونت رفتاری خود بسیار احساساتی و دلسوز عمل می‌کنند.

در این دنیای سینمایی شخصیت‌های زن قدرتمند وجود دارند که در فیلم‌های متعددی حضور داشتند. آن‌ها همواره نقش اساسی‌ای در نبردها و نجات مردم در برابر شروران داشته‌اند و خود را به عنوان یک شخصیت بسیار قوی و شجاع به بینندگان ثابت کردند. شخصیت‌های زن قدرتمند در دنیای سینمایی مارول بسیار زیاد هستند، اما همه‌ی آن‌ها جزو قوی‌ترین‌ها قرار نمی‌گیرند.

شخصیت‌های زن در دنیای سینمایی مارول معمولاً به عنوان شخصیت مکمل در فیلم‌ها قرار می‌گیرند، اما در فاز چهارم دنیای مارول شاهد پر رنگ‌تر شدن نقش آن‌ها در این دنیای سینمایی بودیم. در این مقاله قصد داریم تا خفن ترین شخصیت زن قدرتمند در MCU را به شما معرفی کنیم.

مقالات مکمل:

بهترین قهرمانان دنیای سینمایی مارول که قدرتی ندارند

برترین ابرقهرمانانی که قابلیت پرواز دارند

بهترین شخصیت های زن قدرتمند در MCU

بهترین شخصیت های زن قدرتمند در MCU
بهترین شخصیت های زن قدرتمند در MCU

بیشتر بخوانید:

شخصیت‌های زن همواره در داستان‌های مارول نقش بسیار پر رنگی داشته‌اند و به دلیل کارهایی که برای نجات دنیا و گروه خود انجام دادند، در بین طرفداران محبوبیت بسیار زیادی دارند. آن‌ها در طول فیلم به طور کامل احساسات و شجاعت زنانه را به تصویر می‌کشند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به 12 شخصیت زن قدرتمند در MCU بپردازیم.

پپر پاتس (Pepper Potts)

10 شخصیت زن قدرتمند در MCU از نگاه سایت فیگار
بهترین شخصیت های زن قدرتمند در MCU

اگرچه پپر پاتس یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول (قوی ترین ابر قهرمان های دی سی و مارول) در نظر گرفته نمی‌شود، اما بسیاری از طرفداران معتقدند که او سزاوار اعتبار بیشتری است. او نه تنها پس از مبارزه کیلیان او را شکست داد، بلکه در ساختن تجهیزات و زره برای تونی نیز مفید بود. پپر پاتس سال‌ها به تونی در انجام کارهای شرکت و… کمک کرد و می‌توان او را یکی از شخصیت های زن قدرتمند در دنیای سینمایی مارول در نظر گرفت.

پپر پاتس سزاوار توجه بیشتری می‌باشد. او سال‌ها حتی قبل از اینکه تونی تبدیل به مرد آهنی (بهترین کمیک های مرد آهنی) شود، شیطنت‌های تونی را تحمل کرده است. اگرچه دیدن پپر در هنگام از دست دادن تونی بسیار ناراحت کننده بود، اما او در آن زمان شجاعت و قدرت زیادی از خود نشان داد و طرفداران امیدوارند که او باری دیگر در دنیای سینمایی مارول ظاهر شود.

شوری (Shuri)

12 شخصیت زن قدرتمند در MCU
بهترین شخصیت های زن قدرتمند در MCU

شوری خواهر تیچالا و یک دانشمندر فوق العاده در زمینه تکنولوزی است. او برای اولین بار در فیلم اختصاصی پلنگ سیاه معرفی شد و از همان ابتدا بسیار در بین طرفداران مارول محبوب شد.

او یک زن بسیار قوی و قدرتمند می‌باشد. شوری شاید در مبارزات نمایش قابل توجهی ارائه نداده باشد، اما در زمینه علم تنها کسی است که برای او رقیبی پیدا نمی‌شود. او در آینده در قسمت دوم پلنگ سیاه حضور خواهد داشت و جای تیچالا لباس او را به تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

برترین بازیگران مرد در دنیای سینمایی مارول

بدذات ترین شخصیت‌های مارول (MCU)

هوپ ون داین (Hope van Dyne)

10 شخصیت زن قدرتمند در MCU از نگاه سایت فیگار
قدرتمند ترین زنان در دنیای سینمایی مارول

هوپ ون داین در فاز سوم دنیای مارول وارد شد و شخصیت نسبتا جدیدی برای دنیای سینمایی مارول بود، اما طرفداران از همان ابتدا تحت تأثیر او قرار گرفتند. او قبلاً یک مبارز ماهر بود و از تجربیات خود برای آموزش اسکات لنگ استفاده کرد و در نهایت در حین جستجوی مادرش در قلمرو کوانتومی، نام خود را به عنوان زنبورک (Wasp) به دست آورد.

هوپ ون داین یکی از قدرتمند ترین زنان در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود، زیرا اسکات لنگ را به خوبی آموزش داد و هنگامی که متوجه شد که مادرش زنده است با تمام وجودش مبارزه کرد تا او را نجات دهد. هوپ در کنار اسکات تیم بسیار خوبی را تشکیل می‌دهد و او را به عنوان مرد مورچه‌ای (بهترین کمیک های مرد مورچه ای) کامل می‌کند.

جنت ون داین (Janet van Dyne)

12 شخصیت زن قدرتمند در MCU
بهترین شخصیت زن قدرتمند در MCU

جنت ون داین کسی است که برای نجات دیگران خودش را فدا کرد و به دنیای کوانتومی رفت. او سی سال در دنیای کوانتوم زندگی کرد، اما هیجوقت تسلیم نشد و با دنیای بیرون ارتباط خود را برقرار کرد. در قسمت دوم مرد مورچه‌ای سرگذشت او و هنک پیم به صورت یک فلش بک به تصویر کشیده شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مارول 2021 تا 2024 (Marvel) و تمام دوران

نبیولا (Nebula)

10 شخصیت زن قدرتمند در MCU از نگاه سایت فیگار
بهترین شخصیت های زن قدرتمند در MCU

نبیولا برای اولین بار به عنوان یک تبهکار به تصویر کشیده شد که سعی می‌کند در یک نقطه به خواهرش گامورا بازگردد و در نقطه‌ای دیگر با پدر شرورشان تانوس مبارزه کند. با این حال، او به عنوان یک شخصیت رشد کرد و در نهایت به یکی از فداکارترین قهرمانانی تبدیل شد که تلاش می‌کرد تا تانوس را در فیلم انتقام جویان: پایان بازی (بهترین کمیک های انتقام جویان) از بین ببرد.

نبیولا در طول فیلم‌های مارول رشد شخصیتی بسیار خوبی را به تصویر کشید که باعث شد به عنوان یکی از شخصیت های زن قدرتمند در MCU شناخته شود. او در دوران کودکی‌اش به شدت سختی کشید و توسط تانوس (شرورترین شخصیت های مارول) شکنجه شد. اولین حضور او در فیلم نگهبانان کهکشان بود و به خوبی توانست محبوبیت خود را در بین طرفداران به دست بیاورد.

اوکویه (Okoye)

10 شخصیت زن قدرتمند در MCU از نگاه سایت فیگار
بهترین شخصیت های زن قدرتمند در MCU

وقتی صحبت از شخصیت‌های قدرتمند (زن های جذاب کتاب های کمیک) به میان می‌آید، هیچکس تاثیرگذارتر از اوکویه نمی‌شود. او یک جنگجوی ماهر و توانا است که به محافظت از مردم و پادشاه خود افتخار می‌کند. او یک مبارز تأثیرگذار می‌باشد که نیروهای مسلح واکاندان زیر نظر او رهبری می‌شوند.

اوکویه به پادشاه و مردم خود وفاداری بسیار قوی‌ای دارد که او را به یکی از شخصیت های زن قدرتمند در دنیای سینمایی Marvel تبدیل می‌کند. او یکی از بهترین مبارزات دنیای سینمایی مارول (بهترین استاد ها در دنیای سینمایی مارول) است و در فیلم پلنگ سیاه مهارت او به عنوان یک مبارز قدرتمند و سر سخت به تصویر کشیده می‌شود.

گامورا (Gamora)

10 شخصیت زن قدرتمند در MCU از نگاه سایت فیگار
بهترین شخصیت زن قدرتمند در MCU

گامورا یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول (بهترین سریال های مارول و دی سی) است. اولین حضور او در قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان بود که در نگاه اول به عنوان یک شرور وارد داستان شد. او دخترخوانده تانوس است و از کودکی توسط او تعلیم داده شد و به یکی از بهترین مبارزان جهان تبدیل شد.

گامورا علاوه بر مهارت جنگی بسیار خوب خود، یک خواهر فداکار و دلسوز است. این مورد در اوایل به تصویر کشیده شدن او حس نمی‌شد، اما مارول به مرور رشد شخصیت او را نشان داد و مشخص شد که او فراتر از یک مبارز می‌باشد. مرگ گامورا در انتقام جویان: جنگ ابدیت بسیار غم انگیز بود و برای هدف تانوس قربانی شد.

ناتاشا رومانوف (Natasha Romanoff)

10 شخصیت زن قدرتمند در MCU از نگاه سایت فیگار
بهترین شخصیت های زن قدرتمند در MCU

ناتاشا رومانوف با بازیگری فوق العاده اسکارلت جوهانسون از فیلم مرد آهنی 2 وارد دنیای سینمایی مارول شد. ناتاشا با لقب بیوه سیاه (بهترین کمیک های بیوه سیاه) برای سازمان شیلد کار می‌کند و یکی از اعضای مورد اعتماد نیک فیوری است. او در مبارزه تن به تن مهارت بسیار بالایی دارد و در نبردهایی که صورت گرفت تأثیر بسیار زیادی داشت.

ناتاشا علاوه بر اینکه یک مبارز بسیار ماهار است، روحیه بسیار دلسوز و فداکاری دارد که باعث خاص بودن او می‌شود. تیم انتقام جویان روی او حساب ویزه‌ای باز می‌کند و همچنین ناتاشا در هر شرایطی حاضر می‌شود تا خود را برای اهداف تیم فدا کند. او در انتقام جویان: پایان بازی خود را برای گرفتن سنگ روح قربانی کرد تا بتوانند کهکشان را نجات دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های مارول 2022 تا 2024

پگی کارتر (Peggy Carter)

10 شخصیت زن قدرتمند در MCU از نگاه سایت فیگار
بهترین شخصیت های زن قدرتمند در MCU

پگی کارتر یکی از دست کم گرفته‌شده‌ترین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول است که برای تمام دستاوردهایش اعتبار کافی به او داده نمی‌شود. او چیزی بیش از یک مامور و علاقه‌مند به استیو راجرز در فیلم کاپیتان آمریکا: اولین انتقام (بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا) جو است. بسیاری از طرفداران نادیده می‌گیرند که در میان تمام ویژگی های بدی که دارد، یکی از بنیانگذاران شیلد می‌باشد.

پگی کارتر یکی از شخصیت‌های بسیار تأثیرگذار در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول است و بسیار قدرتمند و شجاع می‌باشد. او به استیو راجرز کمک کرد تا خود را به عنوان کاپیتان آمریکا ثابت کند. با اینکه این کار او ممکن بود به ضرر خودش تمام شود، آن را انجام داد. او با سازماندهی شیلد باعث شد تا نیک فیوری بتواند انتقام جویان را دور هم جمع کند.

والکری (Valkyrie)

10 شخصیت زن قدرتمند در MCU از نگاه سایت فیگار
بهترین شخصیت های زن قدرتمند در MCU

والکری یک شخصیت برجسته در فیلم ثور: رگناروک (بهترین کمیک های ثور) بود که به ثور کمک کرد تا هلا را شکست دهد و سپس با بازماندگان آزگارد به زمین سفر کند. او یکی از معدود بازماندگان حمله تانوس بود و تمدن آزگاردی را در زمانی که ثور ضعیف‌ترین حالت خود را داشت حفظ کرد.

او یکی از قوی‌ترین مبارزان دنیای سینمایی مارول است و کمتر کسی پیدا می‌شود تا بتواند او را در یک نبرد تن به تن شکست دهد. ثور (بهترین کمیک های مایتی ثور) به او اعتماد کامل داشت و پس از وقایع فیلم انتقام جویان: پایان بازی آزگارد را به او سپرد. والکری در زمینه رهبری بسیار خوب عمل می‌کند و از اتفاقات فیلم ثور: عشق و رعد متوجه آن خواهیم شد که به خوبی توانسته پادشاه خوبی برای آزگارد باشد.

اورورو مونرو/ Ororo Munroe

 

طرفداران ادعا می‌کنند که او یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های X-Men است و بهتر است سر این موضوع بحث نکنیم زیرا می‌توان گفت که جالبترین قدرت‌ها را دارد. او کاملا می‌تواند آب و هوا، فشار جو و دما را کنترل کند. همچنین استورم می‌تواند پرواز کند.

او به یکی از اولین شخصیت‌های سیاه‌پوست کتاب‌های کامیک و اولین زن ابرقهرمان سیاه‌پوست در میان شخصیت‌های اصلی و فرعی دو کمپانی بزرگ نشر کتاب‌های کامیک به نام Marvel Comics و DC Comics تبدیل شد. علاوه بر این، مونرو به دلیل رابطه عاشقانه‌اش با بلک پنتر/ Black Panther معروف شده است. هالی بری/ Halle Berry در چهار فیلم X-Men نقش او را ایفا کرد و نسخه جوان‌ترش را نیز الکساندرا شیپ/ Alexandra Shipp (در فیلم X-Men: Apocalypse) به تصویر کشید.

کارول دنورس (Carol Danvers)

10 شخصیت زن قدرتمند در MCU از نگاه سایت فیگار
یهترین شخصیت زن قدرتمند در MCU

اگرچه طرفداران زیادی از فیلم کاپیتان مارول ناامید شدند، اما طرفداران زیادی وجود دارند که کارول دنورس را به عنوان یک ابرقهرمان زن جذاب می‌دانند. او قدرت‌های خود را با انجام کاری قهرمانانه (بهترین قهرمانان نوجوان دنیای سینمایی مارول) به دست آورد و به او داستان جالبی داد که چرا قدرت‌های او اینقدر خارق العاده هستند.

کاپیتان مارول فیلم کاملاً بدی نبود، اما نتوانست انتظارات طرفداران برآورده کند. کارول دنورس شخصیت بسیار شوخ طبع و جالبی دارد که باعث شده یکی از شخصیت‌های محبوب بین طرفداران باشد. او یکی از شجاع‌ترین اعضای انتقام جویان است و توانست بدون کمک هیچکسی با تانوس مبارزه کند، اما تانوس به دلیل داشتن سنگ‌های ابدیت به او برتری داشت.

واندا ماکسیموف (Wanda Maximoff)

10 شخصیت زن قدرتمند در MCU از نگاه سایت فیگار
بهترین شخصیت های زن قدرتمند در MCU

واندا ماکسیموف (بهترین کمیک های اسکارلت ویچ) از همان ابتدا که در فیلم انتقام جویان: عصر اولتران ظاهر شد، به عنوان یک زن فوق العاده قدرتمند به تصویر کشیده شد. قدرت‌های او بسیار قوی هستند و او را تقریباً به قوی‌ترین عضو انتقام جویان تبدیل می‌کند. واندا یکی از شجاع‌ترین شخصیت‌های مارول است، زیرا حاضر شد تا برای نجات کهکشان عشق خود یعنی ویژن را بکشد.

واندا در فیلم دکتر استرنج (تئوری های فیلم دکتر استرنج در جهان های موازی) به عنوان یک شرور ظاهر شد، اما کاملاً واضح بود که بر اثر کتاب دارک هولد به چنین موجودی تبدیل شده است. او به انتقام جویان در نبردهای زیادی کمک کرد و در فیلم پایان بازی به تنهایی تقریباً تانوس را شکست داده بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شخصیت های زن قدرتمند در MCU سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بهترین شخصیت های زن قدرتمند در MCU از نگاه سایت فیگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *