ابرشروران بسیار ضعیف در تاریخ ؛ شرورانی که برای قهرمانان خطری محسوب نمی شود

در سینما شروران بسیار زیادی وجود دارند که بسیار ضعیف هستند و در واقع خطری برای قهرمانان ندارند. همراه ما باشید تا به ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ بپردازیم.

در دنیاهای سینمایی شروران بسیار زیادی وجود دارند که از دل کمیک بیرون آمدند و به تصویر کشیده شدند. شروران در فیلم‌های ابرقهرمانی نقش بسیار مهمی را در روند داستان انجام می‌دهند و می‌توانند خوب یا بد بودن فیلم را رقم بزنند. شرورانی مانند تانوس در دنیای سینمایی مارول تهدید بسیار بزرگی برای تیم انتقام جویان بودند.

طرفداران همواره انتظار شرورانی مانند تانوس را دارند، اما این نوع از شروران در کمتر فیلمی دیده می‌شوند. در طول تاریخ سینما، شرورانی به تصویر کشیده شدند که نه تنها خطری بری قهرمان داستان محسوب نمی‌شدند، بلکه در طول فیلم شاهد حرکات خسته کننده آن‌ها هستیم. این شروران در طول فیلم‌ها نقش پر رنگی برای به دردسر انداختن قهرمان داستان نداشتند.

معمولاً شرورانی در بین طرفداران محبوب خواهند شد که از عمق شخصیتی بسیار خوبی برخوردار باشند و بتوانند در تمام طول فیلم یا سریال، قهرمان داستان را به چالش بزرگی بکشند. این موضوع باعث می‌شود تا طرفداران شاهد یک شرور بسیار فوق العاده در آن فیلم باشند. در این مقاله قصد داریم تا ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

ابرشروران بسیار ضعیف در تاریخ

  • شرورانی که برای قهرمانان خطری محسوب نمی شود

شما می‌توانید فهرست ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ
ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ

ابرشرورانی (شرورترین شخصیت های مارول) در طول تاریخ سینما به تصویر کشیده شدند که هیچگونه تهدیدی برای شخصیت اصلی داستان نداشتند. این ابرقهرمانان محبوبیتی بین طرفداران به دست نیاوردند و باعث شدند تا سطح کیفیت فیلم‌ها افت کند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ بپردازیم.

ویپلش (Whiplash)

ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ
ضعیف ترین شرورها در تاریخ

ویپلش، پسر نابغه دانشمندی که توسط هاوارد استارک طرد شده بود، تصمیم گرفت یک راکتور قوس الکتریکی برای خود بسازد تا به مقابله با پسر هاوارد، تونی بپردازد. به جای استفاده از آن مانند تونی استارک، ویپلش تصمیم گرفت از راکتور قوس خود برای ایجاد یک جفت شلاق استفاده کند و مخاطبان را در همه جا در مورد قدرت‌های او سردرگم کند.

با توجه به تأثیری که راکتور قوس بر روی جهان به طور کلی داشت، عدم خلاقیت که منجر به اختراع یک جفت شلاق الکتریکی توسط ویپلش شد باعث شد شخصیت احساس ضعف کند. در حالی که او درخشان بود و شلاق هایش مطمئناً قدرتمند بودند، به دلیل اجرای ضعیف نقش شرور خود و عدم تأثیرگذاری زیاد، او را به یکی از ضعیف ترین ابرشرورها در طول تاریخ و فیلم‌های مرد آهنی تبدیل کرد.

آرکید (Arcade)

ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ
ضعیف ترین شرورهای تاریخ

آرکید یکی از شرورهای کمتر شناخته شده مارول در کمیک (بهترین کمیک های مارول 2022) است، تا حدی به این دلیل که تطبیق او با دنیای سینمایی بسیار دشوار است. او هیچ قدرتی ندارد، هدف اصلی آرکید این است که او جهان‌های قاتل را می‌سازد، که پارک‌های موضوعی غول‌پیکر و وسایلی هستند که قهرمانان را مجبور می‌کنند تا با یکدیگر بجنگند و اغلب تا حد مرگ این مبارزات ادامه دار می‌شوند.

در حالی که ابزارهای او فوق العاده هستند، به نظر نمی‌رسد که او در برابر قهرمانان آسیب ناپذیر باشد. از این گذشته، کیتی پراید یک بار او را به جهان‌های قاتل کشاند و او را مجبور کرد تا با اختراعات خودش روبرو شود. بنابراین، در حالی که او مطمئناً فوق العاده است، اما یک شرور (10 شروری که مرد عنکبوتی نجاتشان داد) عالی نیست که متوقف کردن آن خیلی سخت باشد و این او را به یک تهدید بسیار ضعیف در برابر قهرمانان تبدیل می‌کند.

لکس لوتر (Lex Luthor)

ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ
ابرشرورهای ضعیف در تاریخ

اگر پول را کنار بگذارید، لکس لوتور چیزی بیشتر از یک مرد کینه توز نیست و مطمئناً این موضوع را هر بیننده‌ای متوجه شده است. در حالی که او یکی از بهترین شرورهای (بهترین گروه های ابرشرور) کمیک سوپرمن (بهترین کمیک های سوپرمن) می‌باشد، اما دقیقاً قوی‌ترین آن‌ها نیست و به سختی با شرورهایی مانند دارک ساید برابری می‌کند. لکس لوتر یکی از ابرشرورهای ضعیف در تاریخ محسوب می‌شود.

اگرچه او اختراعات زیرکانه زیادی دارد و انبوهی بی پایان از آدم‌های بدجنس حاضر به انجام هر کاری هستند که او به آن‌ها می‌گوید، اگر او در مقابل یک قهرمان بی رحم‌تر قرار می‌گرفت، بدون شک به سرعت شکست می‌خورد و از بین می‌رفت. لوتر از ضعف سوپرمن از کریپتونیت سود می‌برد که با توجه به ثروتش به راحتی می‌تواند به آن دست یابد.

کراس بونز (Crossbones)

ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ
ضعیف ترین ابرشرورها در طول تاریخ

در فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا) کراس‌بونز به‌سرعت ثابت کرد که یک مامور مخفی هایدرا می‌باشد و از مقابله با انتقام‌جویان بسیار خوشحال است. در حالی که او از فناوری بسیار خوبی برخوردار است که به او کمک می‌کند قهرمانانی مانند کاپیتان آمریکا را شکست دهد، اما زیاد قدرتمند نیست. او در این فیلم نقش بسیار پر رنگی دارد و در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی بازگشت.

به هر حال، کراس‌بونز فقط یک مرد با زره‌ها و اسلحه‌های ابتدایی است. حتی اگر او آموزش لازم را داشته باشد که به او کمک کند از آنها استفاده کند، باز هم برای یک مامور باتجربه مانند بلک ویدو بسیار آسان است که او را کنار بزند. بی‌رحمی او واقعاً او را در مبارزه نگه می‌دارد و به او اجازه می‌دهد آسیبی را که وارد می‌کند، بیشتر از قبل باشد. او در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی توسط بمبی که در لباس خود کارگذاشته بود کشته شد و می‌توان گفت که یکی از ضعیف ترین شرورهای تاریخ محسوب می‌شود.

جاستین همر (Justin Hammer)

ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ
ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ

جاستین همر، فروشنده تسلیحات نظامی، پس از شکست در همکاری با ویپلش در دومین قسمت فیلم مرد آهنی (بهترین کمیک های مرد آهنی)، خود را از نحوه برخورد با تونی استارک دچار مشکل کرد. در نهایت، توسعه‌دهنده سلاح رقیب تصمیم گرفت تا با هواپیماهای بدون سرنشین به تونی حمله کند، که هیچ نتیجه‌ای نداشت و در نهایت او را به یک سفر یک طرفه به زندان رساند.

جاستین همر به‌عنوان یک فرد معمولی که سعی می‌کرد از پس یک ابرقهرمان (بهترین گروه های ابرقهرمانی) بربیاید، نه تنها کاملاً فاقد قدرت بود، بلکه در این فرآیند به‌شدت متکبر بود. پس از شکست در جذب ویپلش، بهتر بود برنامه‌های خود را متوقف می‌کرد و بعداً دوباره ادامه می‌داد. در عوض، او ثابت کرد که به همان اندازه که احمق است از خود هم راضی می‌باشد، که او را به ضعیف ترین شرورها در تاریخ تبدیل می‌کند.

کلندر من (Calendar Man)

ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ
ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ

کلندر من یک مفهوم کاملاً مضحک دارد، در کل. تبهکاری که فقط در تعطیلات و روزهای خاصی از سال حمله می‌کند، آماده‌سازی برای جلوگیری حملات او بسیار آسان است و الگوی آن بسیار متمایز خواهد بود که به او اجازه نمی‌دهد از دستگیری خودداری کند. اگرچه او گاهی اوقات به عنوان یک رئیس جنایی ترسناک (بهترین فیلم های ترسناک درمورد عروسک‌های شیطانی) است، اما نمی‌توان او را در به عنوان یک شرور فوق العاده در نظر گرفت.

به هر حال، کلندر من فقط مردی است که اتفاقاً وسواس زیادی با تقویم دارد. او به طور کلی قدرتی ندارد و واقعاً به اندازه جوکر (بهترین کمیک های جوکر) نتوانسته کارهای وحشتناکی انجام دهد. کلندر من یک فرد معمولی است که مطمئناً او را به یکی از ضعیف‌ترین شخصیت‌های شرور DC (بهترین فیلم های دی سی 2022 (DC) ) تبدیل می‌کند.

اسلیپنات (Slipknot)

ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ
ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ

برای داشتن توانایی بالا رفتن از در و دیوار، چیزی که باید گفت این است که این یک قدرت بزرگ نیست و مطمئناً به اسلیپنات در فیلم شکست خورده جوخه انتحاری کمکی نکرده است. ضعیف‌ترین عضو جوخه انتحار، اسلیپنات ثابت کرد که واقعاً قادر به انجام کارهای زیادی برای خدمت به تیم نیست.

از این گذشته، او تنها چند دقیقه پس از انجام ماموریت، سر خود را از دست داد، علیرغم اینکه فکر می‌کرد توانایی فرار از هر چیزی را دارد. تیم حتی به سختی از غیبت او رنج می‌برد، به لطف این واقعیت که قدرت او واقعاً برای رویارویی با یک الهه مناسب نبود. در مجموع، اسلیپنات نمی‌توانست سهم زیادی در نبردهای این فیلم (بهترین فیلم های کمیک بوکی) داشته باشد.

کایت من (Kite Man)

ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ
ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ

شخصیت شروری که به سرعت به شوخی هارلی کویین تبدیل شد، کایت من دقیقاً همان چیزی است که نامش توصیف می‌کند، یک مرد معمولی با یک بادبادک غول پیکر که به پشتش بسته شده است. خوشبختانه، این بادبادکی است که می‌تواند با استفاده از ان به سرعت جا به جا شود و بر بلندترین نقاط شهر پرواز کند.

به طور کلی، کایت من کار زیادی نمی‌تواند انجام دهد. در حالی که او می‌تواند پرواز کند، توانایی مبارزه ندارد. حتی اگر او وارد مبارزه شود، بادبادک روی پشت او می‌تواند مانع شود. در حالی که این شرور این شانس را به دست آورده است که سریال اختصاصی خود را داشته باشد، اما ثابت نکرده است که واقعاً قادر به مقابله با تهدیدات بزرگ می‌باشد. او در سریال هارلی کویین حتی شبیه یک شرور هم نیست و در اکثر مواقع بیشتر به یک قهرمان شباهت دارد.

کاپیتان بومرنگ (Captain Boomerang)

ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ
ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ

کاپیتان بومرنگ که به سختی یکی از ترسناک‌ترین تبهکاران است، اما فقط مردی است که بومرنگ پرتاب می‌کند. او قدرت ترسناک یا حتی نام مستعار هوشمندانه‌ای مانند هارلی کوئین یا کیلر کروک ندارد. در عوض، او فقط یک مرد با بومرنگ است و این به احتمال زیاد قهرمانان را نمی‌ترساند. او برای اولین بار در فیلم جوخه انتحاری ظاهر شد و می‌توان گفت که هیچ نقش فوق العاده‌ای در فیلم نداشت.

در دنیایی با قهرمانانی مانند سوپرمن، واندر وومن و فلش (بهترین کمیک های فلش) جدی گرفتن کاپیتان بومرنگ سخت می‌باشد، به خصوص زمانی که او در حال دویدن در تلاش است تا یک الهه را بکشد. کاپیتان بومرنگ در واقع تنها سلاحی که دارد، بومرنگ‌هایش هستند و اگر آن‌ها را از دست بدهد، هیچگونه دفاعی از خود نخواهد داشت. او در دومین قسمت فیلم جوخه انتحاری بازگشت، اما همانطور که تصور می‌شد در مراحل ابتدایی فیلم جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ضعیف ترین ابرشرور های تاریخ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


4 thoughts on “ابرشروران بسیار ضعیف در تاریخ ؛ شرورانی که برای قهرمانان خطری محسوب نمی شود

  1. واقعا آفرین به سایت فیگار
    مقاله رو برداشتین دادین به گوگل ترنسلیت براتون ترجمه کرده بعد بدون ویرایشی منتشرش کردین
    این که از گوگل ترنسلیت برای ترجمه کمک بگیرین اصلا چیز بدی نیست ولی این که همین جوری بدون ویرایش و بررسی منتشرش کنین کار بسیار غیرحرفه ای و اشتباهیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *