خرید بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ؛ آغاز مرحله دوم بلیت فروشی جام جهانی

نشریه «الشرق» قطر خبر داد مرحله دوم خرید بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز از ساعت 11 به وقت محلی( 12:30 به وقت تهران) آغاز می شود.

طبق اعلام فیفا در مرحله دوم هم هواداران فوتبال باید به سرعت برای درخواست بلیت ثبت نام کنند و در نهایت بعد از پایان مهلت ثبت دوباره قرعه کشی انجام می‌شود تا به قید قرعه خریداران بلیت مشخص شوند. با آغاز مرحله دوم بلیت فروشی جام جهانی همراه فیگار باشید.

خرید بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

آغاز مرحله دوم بلیت فروشی جام جهانی

خرید بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
 بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

بیشتر بخوانید:

در مرحله اول بلیت فروشی 17 میلیون درخواست برای خرید بلیت جام جهانی ثبت شد که در نهایت 800 هزار نفر از میان درخواست کنندگان به قید قرعه صاحب بلیت جام جهانی شدند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 در گروه دوم با تیم های آمریکا، انگلیس و برنده دیدار پلی آف اروپا رقیب شد. پیش بینی ها حاکی از آن است که در جام جهانی قطر بیش از نیم میلیون ایرانی در این تورنمنت فوتبالی حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خرید بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *