بازدید سرزده مخبر از بازار های اسلامشهر ؛ دستور تلفنی برای تامین روغن تا امشب!

مخبر در اسلامشهر ، معاون اول رئیس جمهور به همراه محسن منصوری استاندار تهران به صورت سرزده از بازارچه یاس گوشت و مرغ و فروشگاه‌های اسلامشهر بازدید کرد.

معاون اول رئیس‌ جمهور گفت: تغییر قیمت‌ها باعث شده که تقدم و تأخر در توزیع کالاها به وجود آید اما ظرف روزهای آینده به نقطه مطلوب می‌رسیم. در ادامه با خبر مخبر اسلامشهر همراه فیگار بمانید.

مخبر در اسلامشهر

مخبر معاون اول رئیس جمهور

مخبر در اسلامشهر
مخبر معاون اول رئیس جمهور, بازدید سرزده مخبر

بازدید سرزده مخبر

محمد مخبر در این بازدید که با همراهی استاندار تهران انجام شد، ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با مردم و کسبه این بازار به طور مستقیم از چگونگی تغییر قیمت ها و فراوانی و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ویژه لبنیات، روغن، مرغ و تخم مرغ پس از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه مطلع شد.

در ادامه این بازدید باتوجه به کمبود روغن در فروشگاه‌های اسلامشهر، معاون اول رئیس جمهور طی تماس تلفنی دستور تامین روغن شهرستان را تا امشب صادر کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مخبر در اسلامشهر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *