بازی پرسپولیس و شهر خودرو دوباره لغو شد ؛ آلودگی هوا باز هم اجازه برگزاری مسابقات را نداد!

سه مسابقه پرسپولیس شهرخودرو و هوادار تهران – گل گهرسیرجان و فولاد خوزستان – سپاهان اصفهان به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی امشب برگزار نمی شود.

زمان برگزاری این مسابقه ها متعاقبا اعلام خواهد شد. در ادامه با خبر لغو بازی شهرخودرو و پرسپولیس همراه فیگار بمانید.

پرسپولیس شهرخودرو

بازی پرسپولیس شهرخودرو لغو شد

پرسپولیس شهرخودرو
بازی پرسپولیس شهرخودرو لغو شد, لغو بازی شهرخودرو و پرسپولیس

لغو بازی پرسپولیس و شهرخودرو

با اعلام سازمان لیگ، سه مسابقه پرسپولیس، شهرخودرو و هوادار تهران، گل گهرسیرجان و فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی امشب برگزار نمی شود و زمان برگزاری این مسابقه ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

وضعیت سه مسابقه دیگر از هفته بیست و نهم لیگ برتر، تراکتور تبریز، فجرشهیدسپاسی، نفت مسجدسلیمان، صنعت نفت آبادان، آلومینیوم اراک، پیکان تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پرسپولیس شهرخودرو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *