جانشین رضا اسدی در پرسپولیس مشخص شد ؛ تصمیم غیرمنتظره یحیی برای فصل آینده!

آن طور که از شواهد و قرائن پیداست یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از میان 3 بازیکن خارجی پرسپولیس فقط یکی را می‌خواهد.

بنابرشنیده ها سرمربی پرسپولیس تمایلی به حفظ شرزود تمیروف و منوچهرصفروف نداشته اما ظاهرا بدش نمی آید یک فصل دیگر وحدت هنانوف را در اختیار داشته باشد. در ادامه با خبر رضا اسدی پرسپولیس همراه فیگار بمانید.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

جانشین اسدی در پرسپولیس

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس
جانشین اسدی در پرسپولیس, جانشین رضا اسدی در پرسپولیس

چه کسی جانشین رضا اسدی در پرسپولیس است ؟

سرمربی پرسپولیس تمایلی به حفظ شرزود تمیروف و منوچهرصفروف نداشته اما ظاهرا بدش نمی آید یک فصل دیگر وحدت هنانوف را در اختیار داشته باشد.

این درحالی است که در حال حاضر با خرید مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی با توجه به حضور علی نعمتی و فرشاد فرجی و حتی درصورت خداحافظی سید جلال حسینی، پرسپولیس ۴ مدافع میانی دراختیار دارد.

در این راستا شنیدیم یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است وحدت هنانوف را برای استفاده احتمالی در پُست هافبک دفاعی نگه دارد. این جوان تاجیکستانی توانایی بازی در پُست های دفاع میانی، دفاع راست و هافبک دفاعی را دارد و با توجه به جدایی احتمالی رضا اسدی شاید وحدت هنانوف بتواند گزینه مناسبی برای پرسپولیس باشد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *