بهترین کمیک های مدافعان از نگاه سایت فیگار

مدافعان یکی از محبوب ترین گروه های کمپانی مارول کمیکس است که طرفداران زیادی دارد. حال می خواهیم بهترین کمیک های مدافعان معرفی کنیم.

سری Defenders به ​​طرفداران MCU محتوای بسیار مورد نیاز را ارائه داد؛ اما برای کسانی که می‌خواهند عمیق‌تر به این سری نگاه کنند، در اینجا چند تا از بهترین کمیک های مدافعان وجود دارد. از مارس 2022، شش نمایش از دنیای سینمایی مارول که برای اولین بار در نتفلیکس به نمایش درآمدند، در دیزنی پلاس در دسترس قرار گرفتند. این نمایش‌ها شامل Daredevil ،Jessica Jones ،Luke Cage ،Iron Fist ،Defenders ،The Punisher می‎باشند. برخی از بازیگران این نمایش‌ها، مانند چارلی کاکس و وینسنت دی اونوفریو، نیز بازی خود را در فیلم‌های MCU و مجموعه‌های دیزنی پلاس آغاز کرده‌اند.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

بهترین کمیک های مدافعان

  • برترین کمیک های مدافعان

در ادامه قرار است بهترین کمیک های مدافعان را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های مدافعان
بهترین کمیک های مدافعان

مشخص نیست که آیا این بدان معناست که آینده‌ای برای Netflix Defenders در MCU وجود خواهد داشت یا خیر. با این حال، این تیم ابرقهرمانی سابقه طولانی در مارول کامیکس دارد، به طوری که برخی از ترکیب‌ها با آنهایی که در سریال اصلی نتفلیکس به تصویر کشیده شده‌اند، بسیار متفاوت هستند. بهترین کمیک های مدافعان به نمایش می‌گذارند و مواردی هستند که طرفداران باید آن‌ها را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید:

Marvel Feature (1971)

بهترین کمیک های مدافعان
پرطرفدارترین کمیک های مدافعان

The Defenders برای اولین بار در سال 1971، در طول یک آرک سه شماره ای از یک مجموعه بزرگتر به نام Marvel Feature شکل گرفت که جزء پرطرفدارترین کمیک های مدافعان قرار گرفت. این شماره‌ها توسط روی توماس که به خاطر کارش در کمیک‌های Conan the Barbarian شناخته می‌شود، نوشته شده است. این مینی سریال Defenders همچنین دارای گروهی متفاوتی با ریشه‌های کاملاً میهم است که طرفداران نتفلیکس با آن‌ها آشنا هستند. این نسخه از مدافعان توسط دکتر استرنج رهبری می‌شود و از نامور ساب مارینر و بروس بنر می‌خواهد تا یک دستگاه روز قیامت را غیرفعال کنند. شماره دوم شامل نقش‌های فرعی از متحدان استرنج، وونگ و کلیا، در هنگام رویارویی با Dormammu است. شاید دنباله Multiverse of Madness بتواند نسخه جدیدی از Defenders را به MCU معرفی کند.

بهترین شخصیت‌های کمیک دکتر استرنج

Defenders (1972)

بهترین کمیک های مدافعان
جالب ترین کمیک های مدافعان

این سوپرتیم در سال 1972 به جالب ترین کمیک های مدافعان تبدیل شد که بیش از 10 سال اجرا شد و در سال 1985 به پایان رسید. این تیم با ترکیب Strange، Banner و Namor در سال 1971 شروع به کار کرد، اما آن‌ها اعضای جدید را در امتداد مسیر این مجموعه جمع آوری کردند. برخی از این موارد اضافه شده به بازیگران مدافعان شامل Valkyrie ،Silver Surfer ،Hawkeye ،Nighthawk ،Luke Cage و Clea می‌باشد. آن‌ها در ابتدا برای مبارزه با نکروداموس، جادوگران جنگجو و افسونگر همراه می‌شوند. با این حال، گالری سرکشان بعدی آن‌ها شامل تیم‌هایی مانند Wrecking Crew و شرورانی مانند Nebulon و Red Rajah هستند. با این حال، استرنج، بنر و نامور همچنان اعضای اصلی سریال هستند.

بهترین کمیک های دکتر استرنج

New Defenders (1985)

بهترین کمیک های مدافعان
جذاب ترین کمیک های مدافعان

در سال 1985، تیم جدیدی از Defenders در قفسه‌های فروشگاه‌های کتاب‌های مصور در اولین تیمی که به‌عنوان “مدافعان جدید” تعیین شده بود، وارد شد. این تیم شامل چندین شخصیت X-Men مانند Beast ،Angel و Iceman بود. همچنین شاهد بازگشت Valkyrie به عنوان یکی از اعضای اصلی مدافعان، در کنار اضافه شدن‌های بعدی مانند Andromeda، Gargoyle، Moondragon و Carol Faber با نام مستعار Cloud بود. به عنوان ادامه سری قبلی مدافعان، این گروه در اولین شماره خود وقتی با گروهی از نئونازی‌ها درگیر می‌شوند، در کمال تعجب جمع خواهند شد. نگران نباشید؛ زیرا نسخه‌های بعدی این اجرا دارای شخصیت‌های شرور کمتر واقع‌گرایانه‌ای هستند، مانند آخرین شماره آن، شماره 152. به عنوان بخشی از پیشروی Secret Wars II، مدافعان توسط Moondragon مورد خیانت قرار می‌گیرند و می‌جنگند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های مردان ایکس

بهترین اعضای مردان ایکس

Secret Defenders (1993)

بهترین کمیک های مدافعان
بهترین کمیک های مدافعان

دکتر استرنج به عنوان بخشی از صف مدافعان مخفی در اوایل دهه 1990 به مدافعان بازگشت که جزء جذاب ترین کمیک های مدافعان قرار گرفت. این نسخه از گروه استرنج را پیدا می‌کند که با نومد جک مونرو، زن عنکبوتی جولیا کارپنتر، ولورین و دارخاوک کریستوفر پاول همراه شده است. آن‌ها با هم یک گروه رذا تشکیل می‌دهند تا تهدید گروهی به نام Zusommin با حضور Tokamak و Decimator را متوقف کنند.

در شماره‌های بعدی قهرمانان مارول با سابقه بیشتری به صفوف مدافعان ملحق می‌شوند که اغلب توسط استرنج رهبری می‌شوند. به عنوان مثال، شماره 7 استرنج را پیدا می‌کند که توسط واندا ماکسیموف، استیو راجرز و پیتر پارکر در نبرد با جادوگر زاندو همراه شده است. شماره‌های بعدی، مانند شماره 11، تهدید تانوس را به نمایش می‌گذارند و استرنج با بنر، نوا و عضو سابق مردان ایکس، Northstar همکاری می‌کند.

Last Defenders (2008)

بهترین کمیک های مدافعان
برترین کمیک های مدافعان

مدافعان در این سریال محدود در سال 2008 که توسط جو کیسی و کیت گیفن نوشته شده بود، بازگشت خواهند داشت. این سریالی است که به تثبیت Defenders به ​​عنوان یک گروه چهارنفره، کمک کرد و دارای ترکیب جدیدی از جمله Nighthawk، Colossus، She-Hulk و Blazing Skull بود که جزء برترین کمیک های مدافعان است. با این حال، مانند سایر کمیک‌های Defenders، خط تولید در طول سری شش شماره‌ای ممکن است تغییر کند. بعدها به Last Defenders اضافه شد که شامل Paladin، Son of Satan و جنگ سالار Krang می‌شود. آنتاگونیست‌های آن‌ها این بار در درجه اول Squadron Sinister هستند، تیمی که شامل Dr. Spectrum، Hyperion و Whizzer است. آن‌ها همچنین با دو نفر معروف به برادران گریم و ارتش نفرت انگیز معروف به پسران مار مبارزه می‌کنند.

Fear Itself: The Deep (2011)

بهترین کمیک های مدافعان
پرطرفدارترین کمیک های مدافعان

رویداد مارول کامیکس معروف به «Fear Itself»، چندین گروه ابرقهرمانی را در مقابل مار، پدر مطلق آسگارد می‌بیند که ترس‌های مردم را شکار می‌کند. این داستان شامل بسیاری از بزرگترین قهرمانان مارول، از جمله Avengers (با حضور ثور و ولورین)، New Avengers (با حضور کارول دانورز و لوک کیج) و بسیاری دیگر است. البته مدافعان نیز در طول آرک چهار شماره‌ای «Fear Itself: The Deep» در این خط داستانی ظاهر می‌شوند. در اینجا، استرنج و نامور دوباره نقش‌های خود را بازی می‌کنند و Banner’s daughter ،Lyra ، Silver Surfer و the matter-manipulating mutant Loa به آن‌ها ملحق می‌شوند. این سریال در درجه اول بر روی نامور تمرکز دارد که توسط ستوان های مار شکار می‌شود.

Defenders (2017)

بهترین کمیک های مدافعان
بهترین کمیک های مدافعان

طرفداران نتفلیکس بیشترین آرامش را در تیم مدافعان که در جلد 5 سریال در حال انتشار منتشر شده در سال 2017 ظاهر می‌شود، خواهند یافت. این مجموعه کمیک بوک جزء پرطرفدارترین کمیک های مدافعان است که مصادف شد با انتشار مدافعان نتفلیکس، با همان ترکیب Daredevil، Luke Cage، Jessica Jones و Iron Fist Iron Fist منتشر شد. اما آنتاگونیست آن‌ها الکساندرا شخصیت سیگورنی ویور نیست. در این کمیک که توسط برایان مایکل بندیس نوشته شده است، این چهار نفر در برابر ویلیس استرایکر، رئیس جنایی که تحت نام دایموندبک فعالیت می‌کند، قرار می‌گیرند. این سریال همچنین دارای حضور غافلگیرکننده‌ای از ددپول در شماره ششم است، با حضور مهمان‌های دیگری از جمله Punisher، Maya Lopez، Black Cat، و شرورانی مانند Titania و  Moonstone دیده می‌شوند.

بهترین کمیک های ددپول

Best Defense (2018)

بهترین کمیک های مدافعان
جذاب ترین کمیک های مدافعان

در سال 2018، مارول کامیکس مجموعه‌ای متشکل از پنج تک‌شات را با بازی ترکیب اصلی مدافعان از سال 1971 منتشر کرد که جزء جالب ترین کمیک های مدافعان قرار گرفت. این مجموعه که به عنوان «Best Defense» شناخته می‌شود، دارای چهار داستان مجزا برای بروس بنر، دکتر استرنج، نامور و سیلور موج سوار، قبل از همگرایی در آخرین شماره مدافعان است. در مقایسه با سریال نتفلیکس، این داستان مدافعان اکشن کیهانی بیشتری دارد. در کمیک بهترین دفاع، مدافعان نه تنها با مفیستو، بلکه با استاد سیلور موج سوار، گالاکتوس، تعامل دارند. با این حال، این سریال واقعاً در شیرجه‌های عمیق خود بر روی هر یک از چهار مدافع خود می‌درخشد. این بسیار تاریک‌تر از داستان‌هایی است که Marvel Comics ممکن است به آن‌ها عادت کند؛ زیرا نگاهی به هر یک از این شخصیت‌ها در گونه‌ای از زمین، از جمله یک دکتر استرنج سالخورده دارد.

قوی ترین شخصیت های کیهانی مارول

Defenders (2021)

بهترین کمیک های مدافعان
بهترین کمیک های مدافعان

سریال محدود دیگری که مدافعان را به نمایش می‌گذارد از اواخر سال 2021 تا اوایل سال 2022 توسط Al Ewing نوشته شده است. این مجموعه ترکیبی سالم از شخصیت‌های قدیمی و جدید در صفوف Defenders دارد. Strange، Silver Surfer و Cloud به گروه بازگشته‌اند، در حالی که اضافه شده‌های جدید عبارتند از Masked Raider و Red Harpy. این بار از مدافعان خواسته می‌شود تا تاریخ را نجات دهند. آنتاگونیست آن‌ها برای این دویدن، دکتر کارلو زوتا، دانشمندی است که در جادوی سفر در زمان مهارت دارد. با این حال، نقشه‌های زوتا بسیار شوم‌تر از مظنونان استرنج است؛ زیرا این دانشمند در نقش مهاجم نقابدار، عضوی از مدافعان، نیز ظاهر می‌شود. این سری کمیک کار بسیار خوبی در ترکیب تهدیدات کیهانی و ماورایی مدافعان با درگیری های تیمی عالی انجام می‌دهد.

Defenders: Beyond (2022)

بهترین کمیک های مدافعان
برترین کمیک های مدافعان

برای طرفدارانی که در مورد آینده مدافعان کنجکاو هستند، به دنبال «Defenders: Beyond» نباشند. این مجموعه محدود قرار است در نیمه دوم سال 2022 منتشر شود و دارای ترکیب جدیدی از ابرقهرمانان برای پیوستن به Strange، Silver Surfer، Hulk و Namor است و جزء جذاب ترین کمیک های مدافعان قرار خواهد گرفت. این همچنین یک دیدار مجدد برای نویسنده Al Ewing و هنرمند Javier Rodriguez است که سرپرستی سریال محدود 2021 را نیز بر عهده داشتند. از بازیگران جدید این فیلم می‌توان به آمریکا چاوز، بلو مارول، کید لوکی و تیگرا اشاره کرد. طبق خلاصه داستان پیش از انتشار، این تیم پس از ارسال پیامی از دنیای پس از مرگ استرنج برای دفاع از واقعیت گرد هم می‌آیند. این سریال وعده شگفتی‌های بسیاری را می‌دهد، بنابراین طرفداران مشتاق باید قبل از انتشار، به خواندن Defenders خود توجه کنند!

بهترین کمیک های آمریکا چاوز

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های مدافعان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *