زمان پخش فصل 3 سریال ترکی سه خواهر (Üç Kız Kardeş) + بیوگرافی

برای اطلاع از زمان پخش فصل 3 سریال ترکی سه خواهر (Üç Kız Kardeş) با بازی اوزگو کایا و رها اوزجان در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

زمان پخش فصل 3 سریال ترکی سه خواهر

سریال ترکی سه خواهر سریالی جدید است که بر اساس یک رمان ترکی پر فروش با همین نام و به قلم اجلال آیدین (Iclal Aydin) ساخته شده است. داستان این اثر در سال 1998 اتفاق می‌افتد و درباره سه خواهر و ماجراهایی است که برای آن‌ها رخ می‌دهد.

کارگردان آن ادا تکسوز (Eda Teksöz) است و شبکه Kanal D وظیفه پخش آن را برعهده دارد. فیلمبرداری سریال ترکی سه خواهر در شهرهای آیوالیک و بالیکسیر ترکیه انجام شده است.

زمان پخش فصل 3 سریال ترکی سه خواهر : از 28 شهریور

روز پخش سریال سه خواهر : هر سه شنبه

ساعت پخش سریال سه خواهر : ساعت 21:30

سریال سه خواهر قسمت 44 زیرنویس فارسی
فصل 3 سریال ترکی سه خواهر

سریال ترکی سه خواهر سریالی جدید است که بر اساس یک رمان ترکی پر فروش با همین نام و به قلم اجلال آیدین (Iclal Aydin) ساخته شده است. داستان این اثر در سال 1998 اتفاق می‌افتد و درباره سه خواهر و ماجراهایی است که برای آن‌ها رخ می‌دهد. کارگردان آن ادا تکسوز (Eda Teksöz) است و شبکه Kanal D وظیفه پخش آن را برعهده دارد. فیلمبرداری سریال ترکی سه خواهر در شهرهای آیوالیک و بالیکسیر ترکیه انجام شده است.

ماجرای سریال ترکی سه خواهر درباره یک خانواده کوچک و شاد است. نسرین و صادق 25 سال است که با هم ازدواج کرده‌اند و صاحب سه فرزند دختر هستند. دختر بزرگتر آن‌ها، تورکان نام دارد و زیبایی‌اش زبان‌زد خاص و عام است. او 22 سال دارد و آدمی ساده، کم‌حرف و رمانتیک است. دختر دوم آن‌ها یعنی دونوش، دبیرستانی است و برای آزمون ورودی دانشگاه درس می‌خواند. او عاشق خواندن و نوشتن است و می‌خواهد روزی نویسنده شود. دختر سوم نیز دریا نام دارد. او نیز دبیرستانی است و خود را برای آزمون ورودی دانشگاه آماده می‌کند. دریا دختری باهوش، قوی و سرکش است.

  • نام فارسی: سه خواهر
  • زمان پخش: سه شنبه‌ها ساعت 20:30
  • کانال پخش: Kanal D
  • کارگردان: ادا تک‌سوز
  • ستارگان: اجلال آیدین، رها اوزجان، اوزگو کایا، آلمیلا آدا
  • ژانر: درام

زمان پخش فصل 3 سریال سه خواهر : از 28 شهریور

روز پخش سریال سه خواهر : هر سه شنبه

ساعت پخش سریال سه خواهر : ساعت 21:30

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *