توقیف قبله عالم ؛ خبری که مفهوم شایعه را جا به جا کرد !

به نظر می‌رسد پخش شدن خبر توقیف یک فیلم یا سریال برای مردم بامزگی خاصی پیدا کرده است. در ادامه با نوشتار توقیف قبله عالم همراه فیگار بمانید.

گویا به دلیل وجود ایام محرم پخش قسمت جدید با تاخیر مواجه شده و توقیف قبله عالم خبری موثق نیست و چیزی حتی ورای شایعه می‌باشد. قبله عالم که قرار بود پس از دو هفته تاخیر، قسمت سومش در فیلیمو منتشر شود، طبق شنیده ها دچار ممیزی های فراوان و سپس جلوی پخش آن گرفته شده است.

پخش قسمت سوم سریال قبله عالم کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. قبله‌ی عالم جدیدترین ساخته‌ی حامد محمدی‌ست که از 10 مرداد 1400 و پس از فراز و فرودهای فراوان خلاصه به پخش رسید.

توقیف قبله عالم

خبری که مفهوم شایعه را جا به جا کرد !

خبر توقیف قبله عالم , توقیف قبله عالم , قبله عالم توقیف شد
خبر توقیف قبله عالم , توقیف قبله عالم , قبله عالم توقیف شد

همان جوری که همگی علاقمندان در جریان هستند، سریال قبله عالم، 3 هفته ای است که پخش نشده است. در این بین این شایبه به وجود آمده بود که سریال قبله عالم توقیف شده است.

اما خوب می‌دانیم و به خوبی عیان است که حامد کمیلی بازیگر اصلی قبله عالم در اینستاگرام با انتشار عکسی از خود در سریال از توقیف آن خبر داده بود، پست خود را حذف کرده است. در ضمن وی در انتشار این پست از هشتگ توقیف قبله عالم استفاده کرده بود.

در واقع کمیلی با انتشار عکسی از سریال قبله عالم گفته است:

ملت عزیز ایران، گویا عده ای دلواپس نمیگذارند ما بیاییم.

عدم پخش سریال قبله عالم در روزهای عزاداری ماه محرم یک بار دیگر موجب تکرار بازی انتشار خبر توقیف این سریال شبکه نمایش خانگی، واکنش عوامل این سریال و در نهایت تکذیب آن شد.


بیشتر بخوانید:


برخی محصولات ناکام شبکه خانگی برای پوشاندن ایرادات پرشمار کیفی ‌شان قسمت ناموفق با اعلام توقیف و ممیزی دست به خبرسازی می‌زنند تا با این خبرسازی ها راه نجاتی پیدا کنند.

دو قسمت از این سریال نمایش خانگی پخش شده ولی انتشار قسمت 3 برای دومین بار به تعویق افتاد. شنیده‌ها حاکی از آن است که این سریال هم دچار ممیزی شده است!

خبر توقیف قبله عالم , توقیف قبله عالم , قبله عالم توقیف شد
خبر توقیف قبله عالم , قبله عالم توقیف شد

سریال قبله عالم سریالی در ژانر کمدی-خانوادگی به کارگردانی «حامد محمدی» و از جدیدترین تولیدات فیلیمو است. سریال قبله عالم به کارگردانی حامد محمدی در سال 1400 ساخته شده است.

سریال قبله عالم یک کمدی تاریخی درباره ناصرالدین‌شاه قاجار است که در آن ناصرالدین‌شاه ملقب به قبله عالم که در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است، بعد از تهیه اکسیر توسط طبیب مخصوص آن را نوشیده و این اتفاق حوادثی عجیب و خنده‌دار را پدید می‌آورد…


بیشتر بخوانید:


البته این‌ روزها سه سریال با کارگردانان مطرح به بررسی زندگی ناصرالدین شاه قاجار پرداخته‌اند. حامد محمدی کارگردان این سریال هیجان‌انگیز سابقه درخشانی در ساخت فیلم‌هایی با ژانر کمدی دارد.

پیشتر از او فیلم سینمایی «اکسیدان»، «چهار انگشت» و «فرشته‌ها با هم می‌آیند» را دیده‌ایم. سریال نمایش خانگی قبله عالم هم در ژانر کمدی ساخته شده و اولین تجربه کاری او در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید:


نقش ناصرالدین‌شاه را در سریال «قبله عالم» حامد کمیلی برعهده دارد که پیش از این با بازی در فیلم‌های سینمایی «پسر آدم دختر حوا»، «ایتالیا ایتالیا» و «خوب بد جلف» ژانر کمدی را تجربه کرده بود.

باید منتظر ماند و دید آیا این سریال با ممیزی و اصلاحیه های فراوان منتشر خواهد شد یا عوامل آن فعلن قید پخش آن را خواهند زد؟!

مشخصات

  • ژانر: تریخی ٫ عاشقانه ٫ کمدی
  • توسعه‌دهنده: فلیمو
  • نویسنده: حامد محمدی
  • کارگردان: حامد محمدی
  • بازیگران: حامد کمیلی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، سام درخشانی، اردشیر رستمی، پژمان بازغی، مارین ون هولک، سروش صحت، سوگل خلیق، سمانه پاکدل، زهرا بهروزمنش
  • راوی: محمدرضا علیمردانی
  • سازنده موسیقی متن:‌ امیر توسلی
  • کشور سازنده: ایران
  • زبان اصلی: فارسی
  • تولید و تهیه کننده: منوچهر محمدی
  • پخش: شبکهٔ اصلی
  • نمایش خانگی: پلتفرم فیلیمو
  • انتشار اولیه: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار توقیف قبله عالم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *