ببینید: عکس قدیمی از یوسف تیموری که شوکه تان می‌کند! +[تصویر جنجالی یوسف تیموری با هواداران تایلندی‌ اش]

عکس قدیمی از یوسف تیموری در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در بین کاربران داشته است.

به تازگی عکسی ازیوسف تیموری بازیگر خوب ایرانی منتشر شده است که بازتاب فراوانی درپی داشته است. در ادامه مطلب با خبر عکس قدیمی یوسف تیموری همراه ما بمانید.

عکس قدیمی از یوسف تیموری

عکس زیرخاکی یوسف تیموری

به گزارش منابع خبری:

اخیرا تصویری از یوسف تیموری بازیگر خوب ایرانی در کنار علی صالحی منتشر شده است که مربوط به دوران گذشته است. در ادامه مطلب با خبر عکس قدیمی علی صالحی و یوسف تیموری را مشاهده کنید:

عکس قدیمی از یوسف تیموری
عکس قدیمی از یوسف تیموری

بیشتر بخوانید:

ویدیو : یوسف تیموری در حال تمرین بوکس به صورت حرفه ای + [عکس از پارتی لاکچری یوسف تیموری]

تماشا کنید: گریه یوسف تیموری و حامد اهنگی برای علی انصاریان

تصویر جنجالی از یوسف تیموری با هواداران تایلندی اش

عکسی لو رفته از یوسف تیموری و طرفدارانش در تایلند

اخیرا تصویری از یوسف تیموری با چند تا از هواداران دختر تایلندی اش در رسانه ها منتشر شده است. یوسف تیموری با یک خانم تایلندی ازدواج کرده بود که این ازدواج به طلاق ختم شد. شغل دوم یوسف تیموری صادرات و واردات لوسترهای مدرن می باشد.آقای تیموری در نواختن گیتار نیز استعداد فراوانی دارد.

تصویر جنجالی از یوسف تیموری با هواداران تایلندی اش
جدید ترین تصویر از یوسف تیموری و هواداران تایلدی اش

تصویری عجیب از یوسف تیموری و طرفداران تایلندی اش

در ادامه می‌توانید جدید ترین تصویر از یوسف تیموری و هواداران تایلدی اش را ببینید:

تصویر جنجالی از یوسف تیموری با هواداران تایلندی اش
تصویر جنجالی از یوسف تیموری با هواداران تایلندی اش

یوسف تیموری در سال ۱۳۷۵ در سریال هوای تازه ایفای نقش نمود و اولین تجربه بازی جلوی دوربین را بدست آورد. او در سال ۷۶ با مجموعه «سیب خنده» شناخته شد. یوسف تیموری سیب خنده را همیشه بعنوان یک کار استاندارد و کاملاً طنز و کمدی می‌داند و می گوید با بازی در این مجموعه با رضا عطاران انگار مدرک کار طنز گرفتم.

خواستگاری یوسف تیموری از عباس جمشیدی فر

سکانس حذف شده از جوکر

در این ویدئو که بسیار مورد توجه قرار گرفته شده و وایرال شده است یوسف تیموری از عباس جمشیدی فر خواستگاری می‌کند. جوکر یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است. این مجموعه از شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ در سرویس پخش اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد و پس از سه هفته انتشار در روز شنبه، تاریخ انتشار به دوشنبه‌ها تغییر پیدا کرد.

خواستگاری یوسف تیموری از عباس جمشیدی فر
عروس شدن عباس جمشیدی فر

عروس شدن عباس جمشیدی فر

در ادامه می‌توانید سکانس حذف شده از جوکر را ببینید:

مجموعه جوکر با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شده‌است. مرحله ی مقدماتی این مجموعه در ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ به پایان رسید.جوکر در ۱۳ تیر ۱۴۰۱ به پایان رسید.رئالیتی شو جوکر در ۳۰ قسمت(۲۰ قسمت – ۵ فصل ۴ قسمتی ، فینال ۱۰ قسمت – ۲ فصل ۵ قسمتی) پخش می شد.

همچنین مستند ۳ قسمتی از پشت صحنه جوکر و مصاحبه از شرکت کننده ها بعد از پایان فصل هفتم و عید سعید قربان به اسم جوکر تایم پخش می شود. قسمت اول این مستند در ۲۰ تیر پخش و در ۳ مرداد تمام می شود.

تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و … در یک اتاق دربسته برای خنداندن یکدیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌جاست که خودشان نباید بخندند. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های موفق مستند از نوع رئالیتی شو با ایده و اجرای هیتوشی ماتسوموتو، کمدین ژاپنی، ساخته شده‌است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس قدیمی از یوسف تیموری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *