نامزدی احسان علیخانی با یک دندان پزشک حقیقت دارد؟ +[تصویر متفاوت]

احسان علیخانی با دختر دندانپزشک نامزد کرد . کت و شلوار مارک اقا احسان کولاک کرد. آیا بالاخره خبر نامزدی احسان علیخانی صحت دارد؟

احسان علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری روی آنتن رفت.احسان علیخانی چندین سالی متوالی برنامه ماه عسل را اجرا کرده است. احسان مجرد است و تا کنون خبری از ازدواج وی منتشر نشده است.

علیخانی متولد 15 آبان ماه 1361 در تهران است. احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. احسان برنامه‌های زیدی را اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای جایگزین شدن زهره فکور صبور در سریال بی همگان

واکنش تند همسر شهاب حسینی درباره اعتراضات [+فیلم]

احسان علیخانی با دختر دندانپزشک نامزد کرد

احسان علیخانی با دختر دندانپزشک نامزد کرد +[لباس دامادی جذاب]
نامزدی احسان علیخانی
شنیده‌ها و خبرهای منتشر شده حاکی از ازدواج احسان علیخانی، مجری موفق برنامه جذاب عصر جدید با یک خانم دندان پزشک می‌باشد. حال واقعیت ماجرا چیست؟

جدیدا شایعاتی مبنی بر ارتباط احسان علیخانی با یک خانم که دندان پزشک است در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. تا این لحظه احسان علیخانی هیچ واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده و سکوت کرده است گویا حقیقت ندارد.

برخی رسانه‌ها با عنوان تغییر چهره جنجالی احسان علیخانی / برای هیچ کس باورنکردنی نیست! تصویری از تغییر چهره احسان علیخانی مجری معروف به علت کوتاهی بیش از حد موهایش بعد از مدتها دوری از تلویزیون همه را شوکه کرد. شما همراهان عزیز می‌توانید این عکس احسان علیخانی با چهره‌ای متفاوت را ببینید:

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت.

برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال 1379 با رتبه 770 با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال 79 با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد مثل پرونده های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه!

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *