تصاویر خاصی که سوسن پرور برای تولد ماه‌چهره خلیلی منتشر کرد [+عکس]

سوسن پرور و ماهچهره خلیلی ، به مناسبت تولد ماهچره خلیلی سوسن پرور تصویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

سوسن پرور تصویری که در میبینید را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. در ادامه با خبر استوری سوسن پرور همراه فیگار بمانید.

سوسن پرور و ماهچهره خلیلی

ماهچهره خلیلی و سوسن پرور

سوسن پرور و ماهچهره خلیلی
عکس تولد سوسن پرور, ماهچهره خلیلی و سوسن پرور, استوری سوسن پرور

عکس تولد سوسن پرور

سوسن پرور این تصویریرا در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت:

همین فردا که بیاید تو پنجره اتاق بیمارستان را می بندی ، همان پنجره که آخرین عکس سلفی را کنارش انداختی و برایم فرستادی را می بندی و برای همیشه می روی که دنیایم از مهر خالی شود . ولی من زمستان که دوباره بیایی برایت از دلتنگی هایم می نویسم . خودت گفتی روز تولد بهانه یادهامان باشد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد سوسن پرور و ماهچهره خلیلی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *