جایگزین مهران مدیری در دورهمی چه کسی است؟ [+عکس]

مهران رجبی برنامه دورهمی ؛ گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر انتخاب مجری‌های جدید برای برنامه دورهمی شکل گرفت و از برخی بازیگران هم نام برده شده است.

حاشیه ها باعث شد تا پخش برنامه دورهمی متوقف شود. بعد اتفاقاتی که برای مهران مدیری افتاد و در صفحه‌ی اینستاگرام خود فیلمی را منتشر کرد که در رسانه‌های داخل و خارج از کشور وایرال شد همه چیز تغییر کرد و برنامه دور همی هم شامل همان تغییرات است.

مهران رجبی برنامه دورهمی

مجری جدید برنامه دورهمی

مهران مدیری مجری معروف ایرانی است. مهران مدیری متأهل است. مهران مدیری دو فرزند دارد. مهران مدیری از دهه 70 فعالیت های حرفه ای خود را شروع کرد. مهران مدیری در پی حواشی اخیر از دورهمی کنار گذاشته شد.

مهران رجبی برنامه دورهمی
مهران رجبی و برنامه دورهمی, مجری جدید برنامه دورهمی

مهران رجبی و برنامه دورهمی

به گزارش سایت های خبری:

در پی حاشیه‌های اخیر «دورهمی» و تصمیم نهایی شبکه مبنی بر قرار ندادن این مسابقه در جدول پخش، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر انتخاب مجری‌های جدید شکل گرفت و از برخی بازیگران هم نام برده شد که البته تاکنون هیچکدام به تایید سازندگان نرسیده است.

پیش از اظهارنظر اخیر مهران مدیری درباره‌ی تمایل نداشتن به پخش فریمی از او از شبکه‌ای تلویزیونی، شبکه نسیم اعلام کرده بود که قصد دارد، قسمت‌های باقی‌مانده از مسابقه «دورهمی» را پس از ایام صفر پخش کند و این برنامه را تا پایان سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داد.

در ادامه میتوانید عکس مهران مدیری در برنامه دورهمی را تماشا کنید:

مهران رجبی برنامه دورهمی
مجری جدید برنامه دورهمی, عکس مهران مدیری در برنامه دورهمی

اما در پی ویدئوی منتشرشده توسط این مجری و ابراز عقیده درباره‌ی ادامه پخش «دورهمی» از تلویزیون، تهیه‌کننده بر مالکیت صداوسیما بر اینگونه برنامه‌ها تاکید کرد و یادآور شد تصمیم‌گیرنده در رابطه با پخش یا پخش نشدن برنامه سازمان صداوسیماست.

با این همه از آنجا که تلویزیون هزینه بالایی را برای تولید آکساسوار و دکور این مسابقه تلویزیون صرف کرده است، انتظار می‌رود به همین راحتی‌ها از کنار ادامه تولید و پخش این برنامه نگذرد.

بیشتر بخوانید:









بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *