حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند ؛ شوخ ترین شخصیت کمیک

ددپول مدت‌هاست که یکی از شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران مارول بوده و در این مقاله به حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند می‌پردازیم.

ددپول همیشه یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کمیک مارول بوده است. فابیان نیسیزا و راب لیفلد مرک را در کمیک New Mutants #98 به عنوان یک شرور معرفی کردند، اما محبوبیت او خیلی زود حتی آن تیم را تحت الشعاع قرار داد و او به سراغ کمیک‌های خودش و کتاب‌های گروهی با افرادی مانند کیبل و مرد عنکبوتی رفت.

مخاطبان اصلی ددپول را در فیلم‌هایی که فاکس از او ساخت مشاهده کردند، اما افرادی که او را فقط از روی فیلم‌های آن می‌شناسند احتمالاً با بیشتر داستان‌های ددپول آشنا نیستند. حتی ددپول همه چیز را در مورد خودش نمی‌داند، اما لحظات بسیار خوبی در گذشته او وجود دارد که او را به محبوب‌ترین قهرمان برای طرفداران کتاب‌های کمیک تبدیل کرده است. در این مقاله از فیگار قصد داریم تا به حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند بپردازیم.

حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند

شوخ ترین شخصیت کمیک

شما می‌توانید فهرست حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند
حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند

ددپول یکی از ابرقهرمانان بسیار محبوب کمیک و سینمای مارول است که سوم قسمت از فیلم او در دست ساخت قرار دارد. رایان رینولدز وظیفه ایفای نقش این شخصیت را از ابتدا بر عهده داشت و فیلم‌های این شخصیت به شدت در بین طرفداران محبوب شدند و نمرات خوبی در یافت کردند. در این مقاله قصد داریم تا حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین فیلم های دنیای سینمایی مارول

‌بهترین سکانس های آغازین فیلم های دنیای سینمایی مارول

بهترین ایستراگ ها در دنیای سینمایی مارول

ددپول در امپراتوری مخفی در کنار کاپیتان آمریکا شرور بود

حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند
حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند

ددپول یک ضدقهرمان است که بیشتر به خودش اهمیت می‌دهد. او یک مزدور است، بنابراین اکثر قهرمانان نمی‌خواهند با او کاری به جز تیم‌های مرکب مانند ایکس فورس داشته باشند. با این حال، یک مورد وجود داشت که ددپول خود را خوب می‌دید. این در طول سری رویدادهای کراس اوور امپراطوری مخفی بود.

این سریالی بود که کاپیتان آمریکا به طرز بدنامی گفت “زنده باد هایدرا” و حکومت آمریکا را به دست گرفت و رژیم فاشیستی را که توسط هایدرا اداره می‌شد را اجرا کرد. ددپول، مانند بسیاری از مردم، معتقد بود که این کاپیتان آمریکا واقعی است و از فرصتی برای کار کردن برای او استفاده کرد. متأسفانه، زمانی که حقیقت فاش شد، وید ویلسون را ویران کرد و او متوجه شد که تنها شانس خود برای قهرمان شدن در آمریکا بار دیگر او را تبدیل به یک شرور کرد.

شخصیت های تکنولوژی محور دنیای سینمایی مارول

ددپول مامور کولسن را کشت

حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند
حقایق ددپول در کمیک

مامور کولسن یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های اصلی بود که MCU معرفی کرد. او ابتدا با حضور در فیلم‌های مرد آهنی، در یکی از غم‌انگیزترین مرگ‌ها در فاز 1 جان خود را از دست داد و سپس برای سریال ماموران شیلد مارول از مرگ بازگشت. یک بار دیگر به عنوان یک قهرمان کمیک‌ها او را پس از معرفی MCU معرفی کردند و او نیز درگذشت و به آنجا بازگشت.

مشکل اینجاست که مرگ او در کمیک به دوران قهرمانی او پایان داد. در طول امپراتوری مخفی، ددپول مامور کولسن را برای کاپیتان آمریکای شیطانی کشت. کولسن معتقد بود که در سمت درست ماجرا است و پس از مرگش، مفیستو او را دستکاری کرد تا به عنوان یک شرور برای او کار کند. کولسن حتی به مفیستو در بازنویسی جدول زمانی مارول کمک کرد و ددپول کاملاً مسئول این کار بود.

بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس

پایان خوش ددپول توسط جنگ‌های مخفی خراب شد

حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند
حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند

ددپول سرانجام چیزی را دریافت کرد که به نظر پایان خوشی بود. پس از سال‌ها مبارزه هم با صداهای درون سرش و هم با مردمی که نمی‌گذاشتند او در آرامش زندگی کند، بالاخره یک خانواده پیدا کرد. آخرین مرحله متوقف کردن اولتیماتوم بود که وید و خانواده جدیدش را هدف قرار داده بود. او همه آنها را کشت و زندگی خود را به عنوان ددپول داد تا همیشه شاد زندگی کند.

او با خانواده‌اش در یک قایق بود و زندگی جدید خود را جشن می‌گرفت، زمانی که زمین 616 و زمین 1610 با یکدیگر برخورد کردند و این حمله جنگ‌های مخفی را ایجاد کرد. وقتی دنیا به حالت عادی برگشت، وید دوباره ددپول شد و خوشبختی او انگار هرگز اتفاق نیفتاده بود.

عجیب ترین ابرشرورهای مارول

سپاه ددپول

حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند
حقایق پنهان در کمیک های ددپول

اکثر قهرمانان در دنیای مارول، ددپول را یکی از بزرگ‌ترین مزاحم‌ها در جهان می‌دانند، این مورد حداقل در مورد سایر قهرمانان صدق می‌کند. انتقام جویان، مردان ایکس، مرد عنکبوتی و غیره به سختی می‌توانند یک ددپول را در اطراف خود داشته باشند. این واقعیت را تصور کنید که ددپول‌های تقریباً نامحدودی وجود دارند و زمانی آنها به جنگ با یکدیگر رفتند.

ددپول باید یک بار تیمی به نام سپاه ددپول برای نجات مولتی‌ورس تشکیل می‌داد که موجوداتی مانند لیدی ددپول، کیدپول، داگپول و اچ‌بیدپول در گروه حضور داشتند. وقتی سپاه شیطان ددپول ظاهر شد و شروع به کشتن ددپول‌های مختلف در مولتی‌ورس کرد، اوضاع حتی عجیب‌تر شد. همه آنها همان طنز آزاردهنده ددپول واقعی را داشتند.

شخصیت های قدرتمند DC و MARVEL

ددپول بر روی سر خود جایزه گذاشته است

حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند
حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند

ددپول هرگز باور نمی‌کرد که واقعاً سزاوار یک پایان خوش است. او دوستانی را داشت و خانواده داشت و اغلب به همه آن‌ها خیانت می‌کرد. وقتی ددپول به این نتیجه رسید که بارها موقعیت‌های خود را خراب کرده است، تصمیم گرفت به بهترین شکلی که می‌دانست به زندگی خود پایان دهد. ددپول بر سر خودش جایزه گذاشت.

ددپول سپس به زندگی خود ادامه داد. نکته خنده‌دار این است که نقشه او کار نکرد. هیچ مزدوری نمی‌تواند ددپول را شکست دهد، چه رسد به کشتن او. حتی ابرقهرمانان می‌توانستند متوقفش کنند و او را به داخل گروه خود بیاورند. وقتی متوجه شد که هیچ‌کس نمی‌تواند او را بکشد، ددپول بهترین کار بعدی را انجام داد. او از مواد مخدر زیادی استفاده کرد و تمام گذشته شاد خود را فراموش کرد.

مسخره ترین شخصیت های مارول

ددپول دوران کودکی خود را به یاد نمی‌آورد

حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند
حقایقی از ددپول که نمی دانید

مانند جوکر، گذشته واقعی ددپول ترکیبی از داستان‌ها بود که بیشتر توسط خود قهرمان روایت می‌شد. بیشتر داستان‌ها واقعی نبودند و دلیل خوبی برای آن وجود دارد، زیرا ددپول هیچ خاطره‌ای از دوران کودکی یا گذشته خود ندارد.

ددپول به مردم گفته است که پدرش مادرش را ترک کرد، مادرش پدرش را ترک کرد، او مورد آزار و اذیت قرار گرفت و موارد دیگر، اما هیچ کدام از اینها درست نیست. در Deadpool Vol. 5 شماره 34، پدر و مادرش هنوز با هم بودند و در کانادا زندگی می‌کردند و اتاق دوران کودکی او را دست نخورده نگه داشتند تا شاید به خانه بازگردد. او بازگشت، نمی‌دانست آن‌ها چه کسانی هستند و آنها را در یک مأموریت کشت.

خنده دار ترین شخصیت های مارول

ددپول قابلیت شفابخش خود را از ولورین دریافت کرد

حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند
حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند

در ابتدا، ددپول فقط یک قاتل بود. با این حال، زمانی که به دپارتمان ایکس دولت کانادا ملحق شد، آزمایش‌ها را انجام داد. این شعبه دولتی بود که آلفا فلایت را تأمین مالی می‌کرد و ولورین را قبل از پیوستن به مردان ایکس به عنوان یک مامور داشت.

وید ویلسون متوجه شد که به سرطان مبتلا شده است، بنابراین آنها از تیم تحقیقاتی علمی خود برای کاشت همان قابلیت شفابخشی که از ولورین استخراج کرده بودند در ددپول استفاده کردند. اینگونه است که او همان قابلیت درمانی ولورین را دارد، تنها ابرقدرت ددپول.

مهم ترین عروسی ها در کمیک های مارول

ددپول عاشق مرگ شد

حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند
حقیقت هایی از شخصیت ددپول در کمیک های مارول

ددپول یک عامل شفابخش دارد، اما او همچنین بیش از یک بار مرده است تا در نهایت با آن ابرقدرت به زندگی برگردد. پس از یک مرگ، او با موجود کیهانی لیدی دث آشنا شد و با او رابطه عاشقانه برقرار کرد، زیرا او چیز خاصی را در وید دید.

با این حال، او می‌دانست که هرگز نمی‌تواند او را داشته باشد و او همیشه به زندگی بازگردانده می‌شد. مرگ اغلب به ددپول در مورد کارهایی که باید هنگام مرگ انجام دهد توصیه می‌کند و قبل از بازگشت به ملاقات او می‌رود. تانوس شرور بزرگ مارول به رابطه ددپول با لیدی دث حسادت می‌کرد، زیرا می‌دانست که نمی‌تواند از مرگ برگردد وگرنه به او می‌پیوست.

10 مرگ حماسی برتر در دنیای سینمایی مارول

ددپول مدعی است که او قبل از مرد عنکبوتی ونوم بوده است

حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند
حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند

ددپول در مجموعه کتاب‌های مصور جنگ‌های مخفی ددپول توسط کالن بان، متئو لولی و جاکوپو کامانی ادعا کرد که او بخشی از داستان اصلی جنگ‌های مخفی مارول بوده است. مجموعه رویدادهای واقعی هفت سال قبل از اولین حضور ددپول در مارول اتفاق افتاد.

طبق این سریال، ددپول اولین شخصی بود که در جنگ دنیاها میزبان سیمبیوت ونوم بود. با این حال، آن دو تصمیم گرفتند که با هم ادامه ندهند و آن زمان بود که مرد عنکبوتی را به جای آن انتخاب کرد. ددپول گفت که واسپ با دیدن چهره او وحشت زده شد و آرزوی او برای بیاندر این بود که همه فراموش کنند ددپول در این ماجرا نقش داشته است.

بهترین کشورهای خیالی مارول

ددپول یک دختر دارد

حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند
حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند

ددپول در کمیک‌های مارول یک دختر به نام الی دارد. او برای سال‌ها هرگز نمی‌دانست که او وجود دارد و فقط در کمیک Deadpool Vol. 5 شماره 16 توسط برایان پوسن، گری دوگان و دکلان شالوی، زمانی که مادر دختر، کارملیتا کاماچو، بازگشت و تقاضای حمایت از فرزند کرد نمایش داده شد.

مادرش در نهایت جان خود را از دست داد و ددپول توانست با قرار دادن دخترش در خانواده‌ای با امیلی پرستون، مامور شیلد به او کمک کند. در طول سال‌ها، وید خاطرات خود را از دخترش از دست داد، اما او اخیرا آنها را دوباره به دست آورده است و تصمیم می‌گیرد به خاطر امنیت دخترش از زندگی او دور بماند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حقایق ددپول که تنها طرفداران کمیک می دانند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *