نقد بازی stary ؛ نقد و بررسی بازی استار جنگی برای دستیابی به ستاره‌ها

نقد بازی stary . نقد و بررسی بازی استار جنگی برای دستیابی به ستاره‌ها و فراتر از آن. در ادامه مطلب بازی stary نقد همراه فیگار باشید.

برخلاف تصور اکثر گیمرها تعداد فرنچایزهای نقش‌آفرینی که طرفداران پر و پا قرصی داشته باشند محدود به یکی دو سری فاینال فانتزی و دراگون کوئست نمی‌شود.

نقد بازی stary

نقد و بررسی بازی استار جنگی برای دستیابی به ستاره‌ها

نقد و بررسی بازی استار, بازی stary نقد
نقد و بررسی بازی استار, بازی stary نقد

زمانی که صحبت از بازی موبایلی ایرانی به میان می‌آید، تصور کاربران به سمت و سوی دو بازی محبوب کوییر آف کینگز و آمیرزا متمایل می‌شود چرا که این دو بازی با استفاده از قدرت اطلاعات عمومی بازیکنان توانستند بیش از 20 میلیون کاربر موبایلی را جذب کنند. در این بررسی قصد داریم به سراغ بازی ایرانی استار (Star) برویم که در سبک دانستنی‌ها منتشر شده و با داشتن سوالات و چالش‌های متعدد توانسته به یک انتخاب خوب برای موبایل گیمرها تبدیل شود.

نقد بازی stary این فرصت را برای بازیکنان خود به وجود آورده‌است که بتوانند علاوه بر بازی‌کردن و افزایش اطلاعات عمومی‌شان، با بدست آوردن امتیاز و سکه، جایزه‌های ارزشمندی از جمله فلش و هدست دریافت کنند. البته به خاطر داشته باشید که این بازی یک سرویس ارزش افزوده (VAS) به حساب می‌آید و روزانه مبلغ ثابتی را از شارژ سیمکارتتان به ازای سکه طلای هدیه‌ای که روزانه به شما می‌دهد برداشت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نقد بازی stary

نقد و بررسی بازی استار, بازی stary نقد
نقد و بررسی بازی استار, بازی stary نقد

داستان بازی حول سه قهرمان می‌گذرد که در یک روستای دورافتاده و کوچک به اسم کریتوس (با خداوندگار یونانی محبوب اشتباه نگیرید!) در سیاره‌ای به اسم روآک نقش مدافعان این شهر کوچک را دارند. آنها در برابر گرگ‌ها و دیگر موجوداتی که مزارع و خانه‌های روستا را تهدید می‌کنند ایستادگی می‌کنند و نمی‌گذارند گزندی به شهر کوچکشان برسد. ریدیک، میلی و دورن نام‌های اعضای این گروه ضربت روستا است و این سه نفر از کودکی در کنار هم بزرگ شده و آموخته‌های فنون رزمی را با همدیگر یاد گرفتند.

شهر کول که همسایه شمالی برای روستای آنها به حساب می‌آید، ناگهان با یک ویروس عجیب و غریب روبرو می‌شود که به نظر می‌رسد درمانی برای آن وجود ندارد. مبتلایان به این ویروس تبدیل به سنگ شده و هیچ راهی برای بازگرداندن آنها به حیات وجود ندارد. داستان این ویروس خطرناک به گوش اهالی روستای داستان ما می‌رسد و ترس و وحشت بر آنها رخنه می‌کند. سه قهرمان تصمیم می‌گیرند به کوه‌های دوردست بروند تا پادزهری برای این ویروس بیابند چرا که این بیماری فراگیر به زودی وارد شهر آنها هم خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نقد بازی stary سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *