استقلال ملاثانی ؛ بعد از بازی با کره جنوبی نظرم درباره اسکوچیچ عوض شد

استقلال ملاثانی . باشگاه ملاثانی از اسم من سوءاستفاده کرد. در ادامه مطلب ملاثانی استقلال همراه فیگار باشید.

در شرایطی که ابراهیم تهامی به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد با انتخاب مدیرعامل جدید بار دیگر اشکش به این تیم بازگشت.

استقلال ملاثانی

بعد از بازی با کره جنوبی نظرم درباره اسکوچیچ عوض شد

باشگاه ملاثانی, ملاثانی استقلال
باشگاه ملاثانی, ملاثانی استقلال

مالکان باشگاه ملاثانی که 11 روز پیش ابراهیم تهامی را به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرده بودند، مدیریت تیم فوتبال این باشگاه را در روزهای گذشته واگذار کردند. پس از این اتفاق، مدیرعامل جدید باشگاه تصمیم به بازگرداندن ابراهیم اشکش به نیمکت ملاثانی گرفت و او مجدداً به‌ عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد.

بیشتر بخوانید:

استقلال ملاثانی

باشگاه ملاثانی, ملاثانی استقلال
باشگاه ملاثانی, ملاثانی استقلال

ابراهیم اشکش دو فصل پیش توانست با استقلال جواز صعود به لیگ یک را بگیرد و طی هر دو فصل در شرایطی که آنها در منطقه خطر قرار داشتند با کسب نتایج مطلوب طی هفته‌های پایان حکم ادامه حضورشان در دسته اول را امضا کرده اند. استقلال ملاثانی از جمله تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران به شمار می‌رود که با کمبود امکانات سخت‌افزاری مواجه است و طی فصل گذشته نیز مشکلات مالی حسابی اعضای این تیم را اذیت کرد. باید دید آنها در فصل جاری چطور باشگاه را مدیریت خواهند کرد و از پس هزینه‌ها برخواهند آمد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار استقلال ملاثانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *