پیش فروش ارز دیجیتال امیر تتلو آغاز شد ؛‌ توکن امیر تتلو کلاهبرداری است؟

دوباره حرف و حدیث ها درباره توکن امیر تتلو خواننده ایرانی بالا گرفته این بار نام این توکن تی ان تی اعلام و روش خرید آن نیز معرفی شده است.

با توجه به تبلیغ یک توکن کلاهبرداری دیگر به نام CCN توسط کرمی در کنسرت تتلو، به کاربران توصیه می‌شود که در مورد رمزارز جدید نهایت دقت و بررسی را داشته باشند. در ادامه با خبر تتلو توکن همراه فیگار بمانید.

توکن امیر تتلو

ارز دیجیتال تتلو

توکن امیر تتلو
ارز دیجیتال امیر تتلو, تتل کوین

ارز دیجیتال امیر تتلو

خبری که با تعجب همگان و از جمله طرفداران او مواجه شد. کوین تتلو که به زودی قرار است به بازار ارائه شود به عنوان اولین رمز ارز غیر متمرکز ایرانی تلقی می شود و نام این ارز تتل کوین یا به عبارتی TATALCOIN (TATAL) است که با استفاده از فن آوری های جدید و به روز تولید ارزهای دیجیتال WEB3 ساخته خواهد شد و قرار است در آینده به بازار ارائه شود.

امیر تتلو که از هیچ فرصتی برای سوءاستفاده از اعتماد هوادارانش نمی گذرد این بار با روش جدیدی برای جیب آنها کیسه دوخته، این خواننده ایرانی مقیم ترکیه که با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند برای کسب درآمد از توکن TNT رونمایی کرد.

سرمایه گذاری و معامله ارزهای دیجیتال این روزها به بحث داغ و و پر تکرار جلسات و همنشینی افراد شده است. معمولاً افراد تمایل دارد بخشی از سرمایه و درآمد خود را برای کسب سود و درآمد بیشتر در یک زمینه سرمایه گذاری کنند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار توکن امیر تتلو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *