نامزدی سام اصغری و بریتنی اسپیرز ؛ تمام جزئیات ازدواج خواننده آمریکایی با یک ایرانی

خبر نامزدی سام اصغری و بریتنی اسپیرز توسط خود بریتنی اسپیرز تایید شد. برای اطلاع از جزئیات این خبر مسعود، سایت فیگار را دنبال نمایید.

بریتنی اسپیرز خواننده و بازیگر آمریکایی است. او تاثیرات بسیاری بر احیای موسیقی تین پاپ بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ میلادی داشته است. از وی با عنوان افتخاری “پرنسس پاپ” نیز یاد می‌شود. دو آلبوم به نام‌های عزیزم یک بار دیگر (۱۹۹۹) و اوه! باز هم دسته‌گل به آب دادم (۲۰۰۰)، پرفروش‌ترین آلبوم‌های جهان در آن زمان شدند. او از دوران نوجوانی محبوب و مشهور بود.

ایرانیان بسیاری نیز دنبال‌کننده آثار او هستند. او به تازگی در اینستاگرام خود خبری را منتشر کرد، که توجه ایرانیان را به خود جلب نمود. او در پست اخیر خود، عکسی از حلقه‌اش را نشان داد و بریتنی اسپیرز نامزدی خود با سام اصغری را اعلام کرد. او مدتی بود با یک مربی بدنسازی ایرانی دوست بود. با انتشار عکس و ویدیویی اعلام کرد که با هم نامزد کرده‌اند. برای اطلاع از جزئیات بیشتری از نامزدی بریتنی اسپیرز با سام‌ اصغری همراه ما باشید.

نامزدی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

تمام جزئیات ازدواج خواننده آمریکایی با یک ایرانی

جزئیات بیشتری از نامزدی بریتنی اسپیرز با سام اصغری, بریتنی اسپیرز کیست, سام اصغری کیست, نامزد سام اصغری کیست, بریتنی اسپیرز با کدام ایرانی نامزد کرد, بریتنی اسپیرز از نامزدی خود با سام اصغری خبر داد
جزئیات بیشتری از نامزدی بریتنی اسپیرز با سام اصغری, نامزد سام اصغری کیست, بریتنی اسپیرز با کدام ایرانی نامزد کرد, بریتنی اسپیرز از نامزدی خود با سام اصغری خبر داد

بریتنی اسپیرز پس از دوره‌ای حضور بر روی صحنه‌های نمایشی و مجموعه‌های تلویزیونی، در سال ۱۹۹۷ هنگامی که پانزده سال داشت قراردادی با جایو رکوردز بست. دو آلبوم استودیویی نخست او با موفقیت‌های جهانی همراه بودند. این دو آلبوم به یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های جهان تبدیل شدند و اسپیرز موفق‌ترین هنرمند نوجوان در تاریخ شد. اما آیا نامزدی سام اصغری و بریتنی اسپیرز واقعی است؟

اسپیرز با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام، خبر از نامزدی‌اش با سام اصغری، مربی بدنساز ایرانی مقیم آمریکا داد. نامزدی سام اصغری و خواننده معروف آمریکایی رسمی شد. سام اصغری که علاوه بر کار بدنسازی، یک مدل هم هست، حدود ۲ سال پیش با حضور در باشگاه منچسترسیتی، خبر از همکاری‌اش با آکادمی این باشگاه انگلیسی را داد. در آن زمان خیلی از رسانه‌ها تصور کردند اصغری با تیم اصلی کار خواهد کرد، اما سپس مشخص شد این همکاری موقت و در بخش آکادمی بوده است.


بیشتر بخوانید:


بریتنی اسپیرز ۳۹ سال دارد. او در اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی نوشت: “نمی‌توانم باور کنم!” و ایموجی‌های حلقه را در ادامه قرار داده بود. او در این ویدئو حلقه نامزدی خود را نشان می‌دهد و در پاسخ به سوال سام اصغری که از او می‌پرسد انگشتر را دوست دارد؟ می‌گوید: “بله”. اصغری نیز در صفحه اینستاگرام خود عکسی از بریتنی اسپیرز منتشر کرد، که در آن حلقه نامزدی را نشان می‌دهد و آن‌ها در حال بوسیدن یکدیگر هستند. به این طریق خبر نامزدی سام اصغری و بریتنی اسپیرز تصدیق می‌شود.

جزئیات حلقه نامزدی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

اعلام نامزدی بریتنی اسپیرز با سام اصغری, بریتنی اسپیرز و سام اصغری نامزد کردند, جدایی سام اصغری و بریتنی, بریتنی اسپیرز و افسردگی, بریتینی و سام اصغری, تمرین فارسی دل پیرو با نامزد ایرانی بریتنی اسپیرز
اعلام نامزدی بریتنی اسپیرز با سام اصغری, بریتنی اسپیرز و سام اصغری نامزد کردند, جدایی سام اصغری و بریتنی, بریتنی اسپیرز و افسردگی, بریتینی و سام اصغری, تمرین فارسی دل پیرو با نامزد ایرانی بریتنی اسپیرز

شرکت فوراور دیاموندز نیویورک، در بیانیه‌ای گفت: “این حلقه یک انگشتر الماس چهار عیار است، که داخل نگین آن کلمه “شیر زن” (ماده شیر-lioness ) حکاکی شده است.” نامی که سام اصغری این خواننده را با آن صدا می‌کند. این زوج در سال ۲۰۱۶ در ضبط موزیک ویدئوی “مهمانی دخترانه” همدیگر را ملاقات کردند. سام اصغری ۲۷ سال دارد. او مربی پرورش اندام و مدل است. وی ایرانی تبار است. در ادامه با نوشتار جدایی سام اصغری و بریتنی یا ازدواج سام اصغری همراه فیگار باشید.


بیشتر بخوانید:


براندون کوهن، مدیر برنامه‌های اصغری گفت: “سام در خانه اسپیرز در کالیفرنیای جنوبی از او خواستگاری کرده است.”

اسپیرز پیش از این با کوین فدرلین ازدواج کرده بود و از او دو پسر ۱۴ و ۱۵ ساله دارد. آن‌ها در سال ۲۰۰۷ از یکدیگر طلاق گرفتند. او پیش از آن هم در سال ۲۰۰۴ با جیسون الکساندر، دوست دوران کودکی خود ازدواج کرده بود که تنها ۵۵ ساعت دوام آورد.

بریتنی اسپیرز نامزدی خود با سام اصغری را اعلام کرد, بریتنی اسپیرز و سام اصغری, جزئیات بیشتری از نامزدی بریتنی اسپیرز با سام‌ اصغری, نامزدی سام اصغری و خواننده معروف آمریکایی رسمی شد, بریتنی و سام اصغری ازدواج کردند
بریتنی اسپیرز نامزدی خود با سام اصغری را اعلام کرد, بریتنی اسپیرز و سام اصغری, جزئیات بیشتری از نامزدی بریتنی اسپیرز با سام‌ اصغری, نامزدی سام اصغری و خواننده معروف آمریکایی رسمی شد, بریتنی و سام اصغری ازدواج کردند

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نامزدی سام اصغری و بریتنی اسپیرز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *