شهبانو فرح پهلوی ؛ فتنه ۲۲ بهمن – شتر در خواب بیند پنبه دانه!

شهبانو فرح پهلوی در پیامی انقلاب سال ۵۷ را فتنه ۲۲ بهمن نامید. این عبارت او که به تازگی از دهانش بیرون آمده بی‌خردی او را می‌رساند. در ادامه با نوشتار شهبانو فرح پهلوی با فیگار بمانید.

شهبانو فرح پهلوی، آخرین ملکه ایران، روز چهارشنبه در آستانه چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی در ایران در پیامی انقلاب سال ۵۷ را فتنه ۲۲ بهمن نامید و تاکید کرد که ایمان دارم نور بر تاریکی پیروز خواهد شد. اما باید بگوییم که شتر در خواب بیند پنبه دانه!

شهبانو فرح پهلوی

فتنه ۲۲ بهمن – شتر در خواب بیند پنبه دانه!

شهبانو فرح پهلوی, شهبانو فرح پهلوی فتنه 22 بهمن, فتنه 22 بهمن شهبانو فرح پهلوی, فتنه 22 بهمن فرح پهلوی
شهبانو فرح پهلوی فتنه 22 بهمن, فتنه 22 بهمن شهبانو فرح پهلوی, فتنه 22 بهمن فرح پهلوی

شهبانو فرح پهلوی با اشاره به اینکه ایران روزهای تیره و ناگواری را از سر می‌گذراند، گفته است:

همه ایرانیانی که مهر این کهن دیار را در دل دارند، همه آن ها که با راز پایداری و سرافرازی ایران در طول قرون آشنا هستند، و دستیابی به سربلندی و شادی و ایمنی را آرزو می‌کنند، دست در دست هم با استواری و همبستگی در راه پیروزی بر تیرگی ها و دشواری ها گام بر می‌دارند.

بیشتر بخوانید:

پیام تازه آخرین ملکه ایران در حالی منتشر می‌شود که در ماه‌های اخیر توجه و تقدیر عده چشمگیری از مردم ایران به محمدرضاشاه و خانواده او مقام‌های جمهوری اسلامی را به واکنش واداشته است.

بیشتر بخوانید:

شهبانو فرح پهلوی فتنه 22 بهمن

شهبانو فرح پهلوی, شهبانو فرح پهلوی فتنه 22 بهمن, فتنه 22 بهمن شهبانو فرح پهلوی, فتنه 22 بهمن فرح پهلوی
شهبانو فرح پهلوی فتنه 22 بهمن, فتنه 22 بهمن شهبانو فرح پهلوی, فتنه 22 بهمن فرح پهلوی

در بیانیه‌های قبلی،‌ شهبانو فرح پهلوی از تاریخ هجری خورشیدی در پیام‌هایش استفاده می‌کرد اما در این پیام او از گاهشماری شاهنشاهی استفاده کرده است. گاهشمار شاهنشاهی در سال ۱۳۵۴ در ایران به تصویب رسید و کمی بعد اجرایی شد.

بیشتر بخوانید:

این گاهشمار، تاریخ تاجگذاری کوروش بزرگ پادشاه هخامنشی را به عنوان سال یک و تاجگذاری محمدرضا شاه پهلوی در سال ۱۳۲۰ خورشیدی را به عنوان سال ۲۵۰۰ شاهنشاهی قرار می‌داد. این تقویم بعد از انقلاب اسلامی سال ۵۷ با تقویم هجری خورشیدی جایگزین شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شهبانو فرح پهلوی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *