حیوان ازاری کورت زوما ؛ فیلم حیوان آزاری همه را شوکه کرد

روز گذشته بود که انتشار ویدیوی جنجالی کورت زوما باعث ایجاد حواشی زیادی پیرامون این بازیکن شد. در ادامه با نوشتار حیوان ازاری کورت زوما همراه با فیگار بمانید تا ببینیم ماجرای کورت زوما حیوان ازاری چه بوده است.

کورت زوما در این ویدیو به یکی از گربه هایش لگد محکمی زد و این اقدام پس از علنی شدن، باعث شد مدافع فرانسوی وست هم تحت هجمه شدید قرار بگیرد.

حیوان ازاری کورت زوما

فیلم حیوان آزاری همه را شوکه کرد

ماجرای کورت زوما حیوان ازاری, ویدیوی جنجالی کورت زوما, حیوان ازاری کورت زوما, فیلم حیوان آزاری کورت زوما
ماجرای کورت زوما حیوان ازاری, ویدیوی جنجالی کورت زوما, حیوان ازاری کورت زوما, فیلم حیوان آزاری کورت زوما

به نقل از بلیچر ریپورت، باشگاه وست هم امروز زوما را 250 هزار پوند جریمه کرد، دو گربه وی به انجمن سلطنتی جلوگیری از خشونت علیه حیوانات منتقل شدند و این پایان کار نبود. آدیداس که تا پیش از این اسپانسر کورت زوما بود، اعلام کرد که این بازیکن از این پس ورزشکار این شرکت محسوب نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

یک سخنگوی بزرگترین موسسه خیریه رفاه حیوانات در بریتانیا (RSPCA) گفت: “لگد زدن، ضربه زدن یا سیلی زدن به حیوان، برای تنبیه یا غیره هرگز قابل قبول نیست. ما از افرادی که مشکوک به رنج حیوانات را به ما گزارش می‌دهند، بسیار سپاسگزاریم و می‌خواهیم به مردم اطمینان دهیم که همیشه آنها را بررسی می‌کنیم و در صورت لزوم، هر گونه شکایتی را که در مورد رفاه حیوانات به ما ارائه شود بررسی خواهیم کرد.”

فیلم حیوان آزاری کورت زوما

ویدیو حیوان آزاری کورت زوما

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حیوان ازاری کورت زوما سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *