دستگیری پژمان جمشیدی ؛ ماجرای پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی

عکسی از پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است. در این عکس پژمان جمشیدی دستگیر شده است و چهره اش بسیار نگران است. همین عکس می‌باشد که باعث ایجاد حاشیه‌ای دوباره پیرامون وی شده است. در ادامه با نوشتار دستگیری پژمان جمشیدی همراه فیگار بمانید.

فیلم کامل لحظه دستگیری پژمان جمشیدی را ببینید همه حاشیه‌وار شوکه شدند. اما خوب می‌دانید که شایعه و درست کردن حاشیه شاخ و دم ندارد و نخواهد داشت.

دستگیری پژمان جمشیدی

ماجرای پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی

پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی, دستگیری پژمان جمشیدی
پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی, دستگیری پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. وی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، استیل آذین، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد.

پژمان جمشیدی بعد از دنیای بازیگری برخلاف سایر فوتبالیستهای ایرانی که به سرمربیگری روی می اورند او به سمت بازیگری روی آورد و موفقیتش در بازیگری بیشتر از فوتبالش بود و حتی چندین بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است.

بیشتر بخوانید:

پژمان جمشیدی سال 2111 زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ (ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2112 کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد. پدر و مادر پژمان جمشیدی هر دو فرهنگی بازنشسته هستند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دستگیری پژمان جمشیدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *