بازگشت محمدرضا حیاتی ؛ حضور در تلویزیون بعد از 2 سال

آیا قرار است خبر نابودی کرونا را با صدای محمدرضا حیاتی در تلویزیون بشنویم؟ با نوشتار بازگشت محمدرضا حیاتی با فیگار همراه شوید.

محمدرضا حیاتی بازگشت چهره های محبوب به تلویزیون را استارت زد؟ در ادامه نوشتار بازگشت محمدرضا حیاتی در برنامه زنده صداوسیما پس از دو سال غیبت با ما همراه باشید.

بازگشت محمدرضا حیاتی

حضور در تلویزیون بعد از 2 سال

بازگشت محمدرضا حیاتی, صدای محمدرضا حیاتی در تلویزیون, تصویر محمدرضا حیاتی در تلویزیون, بازگشت چهره های محبوب به تلویزیون, بازگشت محمدرضا حیاتی در برنامه زنده صداوسیما پس از دو سال غیبت, حضور در تلویزیون بعد از 2 سال, محمدرضا حیاتی
بازگشت محمدرضا حیاتی, صدای محمدرضا حیاتی در تلویزیون, حضور در تلویزیون بعد از 2 سال

محمدرضا حیاتی (زادهٔ ۲۷ دی ۱۳۳۴ در آبادان) گویندهٔ خبر ایرانی است.  او برخی از مهمترین اخبار ایران، مانند خبر درگذشت سید روح‌الله خمینی را گزارش کرده‌است.

محمدرضا حیاتی دانش آموخته علوم سیاسی و چهره نام آشنای تلویزیون، از گویندگان خبر قدیمی کشور بود، محمدرضا حیاتی در حدود 2 سال است که به صورت غیر رسمی ممنوع التصویر شده، علت ممنوع التصویری محمدرضا حیاتی این بود که در یکی از برنامه های زنده تلویزیونی نسبت به یکی از خواننده های ایرانی مقیم در لس آنجلس (ابی) ابراز ارادت نمود؛ همین موضوع باعث ممنوع التصویری محمدرضا حیاتی شد. اما بعد از 2 سال دوری، در یک برنامه تلویزیونی محمدرضا حیاتی به عنوان میهمان حضور یافت.

گوینده باسابقه خبر صداوسیما که نزدیک به دو سال از قاب تصویر دور بود، چند روز قبل به عنوان مهمان در یک ویژه برنامه زنده نوروزی در شبکه پنج سیما حاضر شد و در حالی که برای لحظاتی حرف هایش خطاب به بینندگان، با بغض همراه بود، برای مردم ایران سالی سرشار از «دوستی»، «مهربانی» و «رفاقت» و «صمیمیت» آرزو کرد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت محمدرضا حیاتی

بازگشت محمدرضا حیاتی
تصویر محمدرضا حیاتی در تلویزیون, بازگشت چهره های محبوب به تلویزیون

ویدئوی حضور محمدرضا حیاتی در قاب تصویر صداوسیما، طی روزهای اخیر در فضای مجازی بارها دست به دست شده است و حتی برخی از آن به عنوان بازگشت این گوینده قدیمی به رسانه ملی تعبیر کرده اند.

با این همه خود حیاتی درباره همکاری مجددش با صداوسیما می گوید: من فقط به عنوان مهمان در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کردم.

بیشتر بخوانید:

تلخ ترین خبری از نگاه حیاتی، خبر درگذشت امام خمینی و همچنین سقوط هواپیمای ایرباس بوده است.

او علاوه بر گویندگی در تلویزیون به عنوان مجری در برنامه های مختلف نیز حضور پیدا میکند .او معتقد است که کار تجارت بلد نیست و نمیتواند در تجارت فرد موفقی باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازگشت محمدرضا حیاتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *