بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال ؛ تحلیل و بررسی وضعیت ارزهای دیجیتال

اگر شما پول‌های خود را صرف سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال کرده‌اید، تا پایان این نوشتار با ما باشید تا بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال را به شما معرفی نماییم.

درحال حاضر، افراد بسیار زیادی سرمایه‌ خود را صرف خرید ارزهای دیجیتال می‌کنند. خرید ارزهای دیجیتال، می‌تواند راهی بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاری و سود باشد. اما اما آیا سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بدون وجود بهترین سایت های تحلیل ارز دیجیتال امکان پذیر است؟ بی‌شک شما نیاز به بهترین سایت های بررسی ارز دیجیتال دارید تا بتوانید از وضعیت دقیق ارزهای دیجیتال با خبر شده و تصمیمات درستی در سرمایه‌گذاری خود بگیرید.

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل و بررسی وضعیت ارزهای دیجیتال

شما می‌توانید فهرست بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال
بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال

بهترین سایت های آنالیز ارز دیجیتال منبعی موثق هستند که آخرین وضعیت قیمت هر ارز دیجیتال را به شما اعلام می‌کنند. البته که این تمام کارهای بهترین سایت های آنالیز ارز دیجیتال نیست؛ این سایت‌ها، می‌توانند شما را راهنمایی کرده و در کنار اعلان وضعیت ارزهای دیجیتال، وضعیت فعلی را تحلیل کنند. بدین صورت، شما می‌توانید به پیشبینی‌ها، نمودارها و چارت‌ها و هر چیز دیگری که برای تصمیم‌گیری نیاز دارید، دست یابید.

اگر شما نیز یک سرمایه‌گذار حوضه ارزهای دیجیتال هستید و یا قصد دارید تا وارد این عرصه شوید، تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا درنهایت بتوانید بهترین سایت بررسی ارز دیجیتال را یافته و از آن استفاده نمایید.

Prices.org

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال
بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال, بهترین وبسایت های آنالیز ارز دیجیتال

Prices.org یکی از بهترین سایت های تحلیل ارز دیجیتال که بر سرعت به‌روز رسانی اخبار تمرکز دارد. این وبسایت قیمت بیت کوین و تمامی ارزهای دییجیتال معتبر را به صورت لحظه‌ای به شما نمایش می‌دهد. همچنین بخش اخبار Prices.org، مهم‌ترین خبرهای مربوط به ارزهای دیجیتال را از سراسر دنیا جمع‌آوری و سپس منتشر می‌کند. پس نه Prices.org نه تنها بهترین سایت آنالیز ارز دیجیتال بلکه جزو بهترین سایت‌های اخبار ارز دیجیتال نیز محسوب می‌شود.

با توجه به سابقه Prices.org در زمینه ارزهای دیجیتال، این سایت منبعی معبتر محسوب می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که Prices.org تلاش می‌کند تا شما را به خرید ارزی دعوت کند که بیشترین سود را برای شما خواهد داشت. پس اگر به دنبال بهترین سایت بررسی ارز دیجیتال هستید تا بتوانید بیشترین سود را از سرمایه‌ خود ببرید، شاید بد نباشد تا نگاهی به سایت Prices.org بیاندازید.

بیشتر بخوانید:

Coin.Market

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال
بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال, بهترین وبسایت های آنالیز ارز دیجیتال

Coin.Market نیز جزو بهترین سایت های تحلیل ارز دیجیتال است که می‌توانید برای تحلیل وضعیت ارزهای دیجیتال، به آن اعتماد کنید. Coin.Market اطلاعات بسیار زیادی دارد که می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها به شما کمک کند.

Coin.Market همانند بهترین سایت های بررسی ارز دیجیتال دیگر ویژگی‌های متفاوت مختلفی دارد. اما چیزی Coin.Market را منحصر به فرد می‌کند، ویژگی شخصی سازی آن است. شما می‌توانید به طور اختصاصی، چند ارز دیجیتال را انتخاب کرده و تنها وضعیت قیمت و تحلیل آن‌ها را از Coin.Market دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

coinmarketcap.com

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال
بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال, بهترین سایت های تحلیل ارز دیجیتال

سایت coinmarketcap.com جزو قدیمی‌ترین و بهترین سایت های بررسی ارز دیجیتال محسوب می‌شود. این سایت، از سال 2013 کار خود را آغاز کرده است و تاکنون اطلاعات بسیار زیادی را در حوضه ارزهای دیجیتال برای کاربران منتشر شده است.

coinmarketcap.com از هنگام تاسیس، این تضمین را به کاربران داده است تا تمامی اخبار موثق ارزهای دیجیتال را به همراه تحلیل آن‌ها، منتشر کند. همچنین یکی از مهم‌ترین دلایلی که coinmarketcap.com بهترین سایت بررسی ارز دیجیتال محسوب می‌شود، بی‌طرفی آن است. coinmarketcap.com به تمامی کاربران تضمین داده است تا هیچ‌گاه اطلاعات غلطی را منتشر نکرده، و تمامی اخبار را به صورت کاملاً بی‌طرف منتشر کند. پس اگر شما نیز به دنبال منبعی برای پیگیری اخبار بی‌طرف و معتبر ارزهای دیجیتال هستید، می‌توانید به سایت coinmarketcap.com رجوع کنید.

بیشتر بخوانید:

CryptoCompare.com

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال
بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال, بهترین سایت بررسی ارز دیجیتال

سایت CryptoCompare.com متشکل از گروهی است که کار خود را در سال 2014 آغاز کردند. اعضای این سایت، در ابتدا تصمیم داشتند تا CryptoCompare.com را راه‌اندازی کرده تا بتوانند دقیق‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را به کاربران ارائه دهند. به همین دلیل است که این سایت توانسته بهترین سایت های آنالیز ارز دیجیتال لقب گیرد.

هدف اصلی سایت CryptoCompare.com، جلب توجه سرمایه‌گذاران بزرگ در کنار افرادی است که با خرده فروشی در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند. به همین دلیل توانسته است تا با لیستی عظیمی که از ارزهای دیجیتال دارد، و همچنین تمامی اخباری که پوشش داده و‌ آن‌ها را تحلیل می‌کند، تبدیل به بهترین سایت های آنالیز ارز دیجیتال شده و رضایت عموم را جلب کند.

cryptocompare.com به طور دائم، وضعیت حال ارزهای دیجیتال در جهان را بررسی می‌کند. همچنین با ارتقاء مستمر تکنولوژی‌های سایت و تقویت الگوریتم‌ها، این تضمین را به شما می‌دهند که داده آن‌ها کاملاً معتبر و با کیفیت خواهد بود. تنها به این دلیل است که cryptocompare.com توانسته نام خود را در میان بهترین سایت های بررسی ارز دیجیتال قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

BitInfoCharts.com

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال
بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال, بهترین سایت آنالیز ارز دیجیتال

تفاوتی ندارد که شما از کدام ارز دیجیتال استفاده می‌کنید، BitInfoCharts.com بهترین وبسایت آنالیز ارز دیجیتال برای شما خواهد بود. BitInfoCharts.com طیف گسترده‌ای از ابزارهای مختلف را برای بررسی و تحلیل وضعیت ارزهای دیجیتال به شما ارائه می‌دهد.

همچنین لازم به ذکر است که BitInfoCharts.com به ارزهای دیجیتال بسیار زیاد و متنوعی دسترسی دارد. شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که BitInfoCharts.com تمامی چیزهایی که شما برای بررسی وضعیت بازار ارزهای دیجیتال نیاز دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. پس نیاز به صبر کردن نیست؛ شما بهترین وبسایت آنالیز ارز دیجیتال خود را پیدا کرده‌اید. پس همین حالا وارد سایت BitInfoCharts.com شده و همین حالا کار خود را به عنوان یک سرمایه‌گذار حوضه ارزهای دیجیتال آغاز کنید!

بیشتر بخوانید:

CoinLobster

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال
بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال, بهترین سایت آنالیز ارز دیجیتال

CoinLobster بهترین وبسایت بررسی ارز دیجیتال برای تازه واردان به این عرصه است. CoinLobster بسیار ساده، تمیز و مناسب برای افراد غیر حرفه‌ای است. محیط گرافیکی این سایت، کار با آن را بسیار آسوده‌تر از هر زمان دیگری می‌کند. همچنین باید بدانید که وبسایت CoinLobster تاخیر بسیار کمی در آپدیت اخبار و قیمت‌ها دارد.

پس اگر به تازگی وارد عرصه ارزهای دیجیتال شده‌اید و  به دنبال بهترین وبسایت بررسی ارز دیجیتال هستید، CoinLobster می‌تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند. همچنین لازم به ذکر است که تمامی خدمات این وبسایت، رایگان بوده و شما ملزم به پرداخت هیچگونه هزینه‌ای برای بهرمندی از خدمات CoinLobster ندارید.

بیشتر بخوانید:

Glassnode

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال
بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال, بهترین سایت آنالیز ارز دیجیتال

Glassnode kdc بهترین وبسایت بررسی ارز دیجیتال محسوب می‌شود که شما می‌توانید از آن استفاده نمایید. حجم معاملات، اطلاعات روز بازار، و قیمت‌ها جزو اطلاعاتی است که در بخش رایگان Glassnode kdc وجود دارند. اما اگر قصد دارید تا بدانید چرا این وبسایت در میان بهترین وبسایت های بررسی ارز دیجیتال قرار گرفته است، شما باید اشتراک پولی این وبسایت را تهیه نمایید.

وبسایت Glassnode دارای دو مورد اشتراک متفاوت است. اشتراک معمولی، با قیمت ماهی 29 دلار عرضه می‌شود؛ اما اشتراک حرفه‌ای و اصلی این وبسایت، با قیمتی برابر 799 دلار در ماه عرضه می‌شود! اگر شما تصمیم به خرید اشتراک حرفه‌ای این وبسایت بگیرید، می‌توانید به تمامی امکانات آن دست یافته و متوجه دلیل قرار گیری این وبسایت در لیست بهترین وبسایت های بررسی ارز دیجیتال شوید. هرچند که هزینه بسیار بالای اشتراک این وبسایت، دلیلی است که باعث می‌شود افراد مختلف ترجیح دهند تا به دیگر وبسایت‌ها رجوع کنند. اگر شما نیز چنین تصمیمی دارید، در ادامه با ما باشید تا بهترین وبسایت های بررسی ارز دیجیتال دیگر را به شما معرفی نماییم.

بیشتر بخوانید:

Messari

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال
بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال, بهترین وبسایت بررسی ارز دیجیتال

Messari نیز یکی دیگر از بهترین وبسایت های تحلیل ارز دیجیتال است. Messari دارای سیستم قدرتمند تجزیه و تحلیل بازار ارز دیجیتال است و می‌تواند شما را به بهترین تصمیمات ممکن هدایت کند. Messari ابزار بسیار قدرمندی را برای بررسی بازار در اختیار شما قرار می‌دهد؛ اما متاسفانه کمی کار با آن برای افراد تازه وارد پیچیده‌ است. همچنین اگر شما قصد دارید تا از سرویس Messari استفاده نمایید، باید به صورت ماهانه، 24.99 دلار هزینه اشتراک را پرداخت نمایید.

بیشتر بخوانید:

CoinGecko

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال
بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال, بهترین وبسایت آنالیز ارز دیجیتال

وبسایت CoinGecko نیز همانند دیگر موارد این لیست، جزو بهترین وبسایت های تحلیل ارز دیجیتال محسوب می‌شود. CoinGecko خیلی ساده و بدون پیچیدگی، تمامی نمودارهای مورد نیاز شما را تهیه کرده و ابزارهای مورد نیاز برای بررسی و استفاده از فیلترها را برای شما مقدور می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که CoinGecko کاملاً رایگان بوده و به صورت متن باز عرضه می‌شود. البته که از معایب CoinGecko، نبود ابزارهای پیشرفته برای آنالیز است. اما با این حال، بی‌شک می‌توانیم این سایت را جزو بهترین وبسایت های تحلیل ارز دیجیتال محسوب کنیم.

بیشتر بخوانید:

TradingView

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال
بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال, بهترین وبسایت آنالیز ارز دیجیتال

TradingView آخرین وبسایتی است که از آن به عنوان بهترین وبسایت های آنالیز ارز دیجیتال یاد می‌کنیم. TradingView تمامی نمودازها را در کنار تحلیل‌های تکنیکال به شما عرضه می‌کند. همچنین اگر قصد دارید تا نحوه درست نجلیل بازار ارزهای دیجیتال را بیاموزید، TradingView منبعی بسیار کارآمد برای شما خواهد بود.

ابزارهای پیشرفته و حرفه‌ای آنالیز نمودارها، برای کاربران رایگان و مشترک در دسترس است. پس حتی اگر پولی پرداخت نکنید، می‌توانید به امکانات بسیار زیادی دست یابید. البته که اگر قصد دارید تا از تمامی امکانات استفاده کرده و بیشترین کارایی را از این وبسایت ببرید، شما نیاز به خرید اشتراک پولی این سرویس دارید. اما در هر صورت، TradingView می‌تواند جزو بهترین وبسایت های آنالیز ارز دیجیتال برای شما باشد تا از آن برای سرمایه‌گذاری بهتر استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال

چگونه می‌توان بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال را انتخاب کرد؟

شما می‌توانید از منابع بسیار زیادی برای تحلیل و آنالیز بازار ارزهای دیجیتال استفاده نمایید؛ اما تنها معیار انتخاب بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال امتحان کردن سایت‌های مختلف برای رسیدن به بهترین است.

آیا سایت‌های تحلیل ارز دیجیتال رایگان هستند؟

اکثر سایت‌های تحلیل ارز دیجیتال، بخشی از خدمات خود را به صورت رایگان و بخشی دیگر را به صورت اشتراکی در اختیار شما قرار می‌دهند. البته که موارد استثنای زیادی نیز وجود دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *