ایمان صفا در خندوانه ؛ بغض ایمان صفا در برنامه خندوانه شکست

در تاریخ 23 اسفند 1400، ایمان صفا در خندوانه  مهمان شد. اما در ادامه ما شاهد بغض ایمان صفا در برنامه خندوانه بودیم که اکنون قصد داریم تا به آن بپردازیم.

ایمان صفا بازیگر سینما و تلوزیون مشهور است. وی در نقش‌های جدی، طنر، و یا حتی برنامه‌های کودک به ایفای نقش پرداخته است. درحال حاضر نیز او برای بازی در سریال نیسان آبی (نقد سریال نیسان آبی) و حضور در برنامه جوکر (برندگان نهایی فصل 4 جوکر) شناخته می‌شود. با این حال، بغض ایمان صفا در برنامه خندوانه سر و صدای زیادی به پا کرد.

ایمان صفا در خندوانه

بغض ایمان صفا در برنامه خندوانه شکست

ایمان صفا در خندوانه
بغض ایمان صفا در برنامه خندوانه, بغض ایمان صفا برای خانواده

همانطور که بالاتر ذکر کردیم، ایمان صفا مهمان برنامه خندوانه در شب گذشته بود. اما در حین گفتگوی او با رامبد جوان، بغض ایمان صفا برای خانواده لحظه‌ای است که درحال حاضر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

در این برنامه، رامبد جوان از ایمان صفا می‌خواهد تا جمله‌ای را به خانواده‌اش هدیه دهد تا به یادگار بماند. بغض ایمان صفا برای خانواده نیز هنگام ابراز علاقه به خانواده و به ویژه خواهرش به وجود می‌آید. او خواهرش را کسی نامید که بدون او هیچ‌گاه نمی‌تواند به زندگی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

ایمان صفا در خندوانه
بغض ایمان صفا در برنامه خندوانه, بغض ایمان صفا برای خانواده

در ادامه نیز ایمان صفا از علاقه بسیار زیادش به خواهر و خانواده‌اش می‌گوید. او ذکر کرد که خیلی زیاد اهل خانواده است و زمان زیادی را با آن‌ها صرف می‌کند. همچنین او استوری ایسنتاگرامش را بازگو کرد که با انتشار تصویری از مادر و خواهرش نوشته بود: سرماخوردگی مادر و خواهرم بهترین بهانه‌ است برای اینکه من بمیرم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ایمان صفا در خندوانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *