دستگیری راهزنان مرز شلمچه ؛ دستگیری راهزنان کامیون‌های باری سبزی و صیفی‌جات + فیلم

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر از دستگیری پنج نفر از متهمان راهزنی در مرز شلمچه خبر داد. با خبر دستگیری راهزنان مرز شلمچه همراه فیگار باشید.

به‌تازگی فیلمی از سرقت و به گفته عموم مردم راهزنی از کامیون‌های باری سبزی و صیفی‌جات در مرز شلمچه در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

دستگیری راهزنان مرز شلمچه

دستگیری راهزنان کامیون‌های باری سبزی و صیفی‌جات + فیلم 

دستگیری راهزنان مرز شلمچه
 دستگیری پنج نفر از متهمان راهزنی در مرز شلمچه

بیشتر بخوانید:

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر از دستگیری پنج نفر در خصوص سرقت از کامیون‌های باری سبزی و صیفی‌جات در مرز شلمچه خبر داد.

فاخر باوی دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر در این باره اظهار کرد: بعد از انتشار تصاویر راهزنی در مرز شلمچه دستورات قضایی برای شناسایی و دستگیری متهمان صادر گردید.

وی افزود: امروز پنج متهم در این خصوص دستگیر و جهت تکمیل تحقیقات تحویل پلیس آگاهی شدند. همچنین خودروی پژو مورد استفاده در این سرقت‌ها نیز کشف و توقیف شد.

فیلم دستگیری راهزنان کامیون‌های باری سبزی و صیفی‌جات

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دستگیری راهزنان مرز شلمچه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *