تیراندازی در پردیس ؛ واکنش دادستان به فیلم تیراندازی پردیس + فیلم

دادستان عمومی و انقلاب پردیس استان تهران انتساب فیلم تیراندازی به این حوزه قضایی را تکذیب کرد. با خبرتیراندازی در پردیس همراه فیگار باشید.

به نقل از قوه قضاییه، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی در شهرستان پردیس، علیرضا آقاجری با تکذیب انتساب این فیلم به حوزه قضایی شهرستان پردیس بیان کرد: پس از انتشار این فیلم بلافاصله دستورات قضایی لازم به‌منظور بررسی صحت و سقم ماجرا صادر شد.

تیراندازی در پردیس

واکنش دادستان به فیلم تیراندازی پردیس

تیراندازی در پردیس
تیراندازی پردیس

بیشتر بخوانید:

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: طی بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد که این فیلم با حوزه قضایی پردیس ارتباطی ندارد.

فیلم تیراندازی در پردیس

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیراندازی در پردیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *