طلاق ماهسون و همسرش ؛ منتشر شدن عکسی که باعث رسوایی بزرگ شد!

خبر عجیب طلاق ماهسون و همسرش مثل یک ویروس تمام فضای مجازی را پر کرد و دلیل این جدایی عکسی بود که ماهسون را به رسوایی کشاند.

از ساعاتی پیش خبر جدایی و طلاق ماهسون خواننده قدیمی و سرشناس ترکیه ای و همسرش اجه بینای در شبکه های اجتماعی پربازدید شد و با وانش های زیادی همراه بوده است و ویدیویی از طلاق ماهسون خواننده ترک و همسرش اجه بینای و بغض و اشک های ماهسون بعد از امضای سند طلاق کاربران را برآشفت. در ادامه با خبر طلاق ماهسون و گلگم همراه فیگار بمانید

طلاق ماهسون و همسرش

منتشر شدن عکسی که باعث رسوایی بزرگ شد!

طلاق ماهسون و همسرش
دلیل طلاق ماهسون یک عکس بود, علت طلاق ماهسون و همسرش

علت طلاق ماهسون و همسرش

یکی از اخبار داغ و جدید فضای مجازی، جدایی ماهسون، خواننده معروف ترکیه ای از همسرش اجه بینای بود که حرف و حدیث های بسیاری را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید :

طلاق ماهسون

به گزارش خبرگزاری های ترکیه، اجه بینای پس از مشاهده تصویری نامتعارف از همسرش ماهسون، نام خانوادگی Kırmızıgül را از پروفایل صفحه رسمی اش در شبکه های اجتماعی حذف کرده و با عجله برای طلاق به ترکیه بازگشت. همسر ماهسون برای تحصیل دخترش به آمریکا سفر کرده بود و پس از اطلاع از برخی اتفاقات حاشیه ساز به ترکیه آمد.

به گزارش روزنامه حریت؛ اجه بینای که بدون معطلی به دادگاه رفته و دادخواست طلاق داده بود، به اطرافیان نزدیک خود گفت:در ازدواج نباید اجازه وقوع چنین حوادثی را داد. به همین دلیل است که طلاق می‌گیرم.

طلاق ماهسون و همسرش

دلیل طلاق ماهسون یک عکس بود

عکس سلفی منتشر شده از ماهسون 52 ساله در کنار دختر جوان به سرعت دست بدست شده و برای خواننده مشهور ترکیه ای رسوایی به بار آورد. این عکس به شکلی نامتعارف و داخل خانه ای که تصور میشود خانه ی همان دختر جوان است، گرفته شده. هرچند این گفته ها در حد حدس و گمان باقی مانده است اما سکوت ماهسون در توضیح این عکس شک ها را به سمت یقین سوق میدهد.

بیشتر بخوانید :

همسر ماهسون که خود یک وکیل است، پس از اطلاع از ماجرا، به سرعت پرونده طلاق را شروع کرده بود و در یک جلسه از کیرمیزگیول طلاق گرفت. طبق تصمیم دادگاه، حضانت دختر ماهسون بر عهده مادر کودک خواهد بود.

ماهسون کرمیزیگل در بیانیه‌ای پس از جلسه دادرسی گفت:من تمام تلاشم را برای نجات ازدواجمان انجام دادم اما این اتفاق نیفتاد. ماهسون قرمزی گل که از نتیجه دادگاه و طلاق همسرش ناراضی بود دادگاه را ترک کرد و سوالاتی که خبرنگارن از او در مورد اتهامات خیانت پرسیدند بدون پاسخ گذاشت.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار طلاق ماهسون و همسرش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *