خودزنی سامانه گنبد آهنین ؛ شلیک ضدهوایی غزه پدافند اسرائیل را سردرگم کرد + فیلم

موشک‌های دو سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی پس از حملات هوایی به‌ مردم بی‌دفاع غزه به اشتباه همدیگر را رهگیری و منجر به خودزنی سامانه گنبد آهنین شد.

تصاویر منتشر شده از شلیک موشک‌های رهگیر گنبد آهنین نشان می‌دهد، راکت‌های دو سامانه نزدیک به‌هم که همزمان شلیک می‌کنند، یکدیگر را رهگیری و ساقط می‌کنند.

خودزنی سامانه گنبد آهنین

شلیک ضدهوایی غزه پدافند اسرائیل را سردرگم کرد + فیلم

خودزنی سامانه گنبد آهنین
خودزنی سامانه گنبد آهنین

 

بیشتر بخوانید:

شلیک ده‌ها موشک گنبد آهنین برای سرنگونی یک خمپاره شلیک شده از غزه

سامانه گنبد آهنین پدافند هوایی رژیم صهیونیستی که برای رهگیری یک خمپاره شلیک شده از نوار غزه، سردرگم شده بود، ده‌ها فروند موشک برای سرنگون کردن این خمپاره شلیک کرد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، یک منبع مطلع در مقاومت فلسطین به این شبکه گفت، سامانه گنبد آهنین به طرف خمپاره شلیک شده از نوار غزه، ده‌ها فروند موشک شلیک کرد.
تصاویری از اختلال در سامانه گنبد آهنین اسرائیل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری راکت ضعیف مینی‌کاتیوشای غزه! این راکتها با موفقیت به شهرک سدیروت اصابت کرده و چهار صهیونیست مجروح شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بکارگیری ضدهوایی دوش‌پرتاب توسط مقاومت فلسطین

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد، منابعی در نوار غزه خبر دادند نیروهای مقاومت یک موشک زمین به هوا به طرف هواپیمای اسرائیلی شلیک کردند.

این برای دومین بار است که مقاومت فلسطین طی یک هفته موشک زمین به هوا به سمت جنگنده‌های اسرائیلی در حین تهاجم نظامی به غزه شلیک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر جنبش فتح اعلام کرد تنش آفرینی اسرائیل بر ضد نوار غزه را محکوم می‌کند و آن را منحرف کردن نگاهها از حوادث موجود در قدس اشغالی می‌داند.

جنبش جهاد اسلامی نیز هشدار داد مقاومت فلسطین رفتار اشغالگران را دائما زیر نظر دارد. مقاومت فلسطین به اشغالگران و شهرک نشینان آن اجازه نخواهد‌داد به مسجدالاقصی یورش ببرند.

رسانه‌های عبری زبان هم اعلام کردند که صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های مجاور باریکه غزه از ترس موشک‌ها و راکت‌های مقاومت به پناهگاه فرار کردند.

بیشتر بخوانید:

تلاش طرف‌های میانجی برای توقف درگیری‌ها در غزه

خودزنی سامانه گنبد آهنین
خودزنی سامانه گنبد آهنین
گروه‌های مقاومت فلسطین طی یک ساعت و نیم گذشته بیش از ۳۶ تماس از کشورهای عربی و خارجی مختلف به منظور جلوگیری از تشدید تنش و درگیری‌ها و عدم پاسخ به حملات ارتش رژیم صهیونیستی دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خودزنی سامانه گنبد آهنین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *