امیرحسین میرزائیان درگذشت ؛ میرزائیان مترجم ادبیات داستانی بود + علت مرگ

انتشارات نفیر، با اعلام خبر درگذشت امیرحسین میرزائیان نوشت: «این مترجم ادبیات داستانی و کتاب‌های روان‌شناسی، روز گذشته (شنبه، اول مرداد) از دنیا رفت.»

امیرحسین میرزائیان، مترجم ادبیات داستانی به علت سکته‌ی مغزی در ۳۷ سالگی درگذشت. در ادامه با خبر درگذشت امیرحسین میرزائیان مترجم همراه فیگار بمانید.

درگذشت امیرحسین میرزائیان

امیرحسین میرزائیان مترجم

درگذشت امیرحسین میرزائیان
امیرحسین میرزائیان درگذشت, امیرحسین میرزائیان مترجم, درگذشت امیرحسین میرزائیان مترجم

امیرحسین میرزائیان درگذشت

امیرحسین میرزائیان متولد خرداد سال ۱۳۶۴، مترجم و مدرس زبان انگلیسی بود.  ۴۱ عنوان از آثار او در کتابخانه‌ ملی فهرست‌نویسی شده و ۲۷ عنوان کتاب دیگر او نیز در زمینه‌های روان‌شناسی،کودک و نوجوان و ادبیات داستانی به چاپ رسیده است.

درگذشت امیرحسین میرزائیان
امیرحسین میرزائیان درگذشت, امیرحسین میرزائیان مترجم, درگذشت امیرحسین میرزائیان مترجم

از ترجمه‌های میرزائیان می‌توان به کتاب‌های «۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی»، «کتاب فرهنگ‌نامه‌ خواب و رویا به روش یونگ»، «شهامت»، «بخشندگی»، «پایان ترس و آغاز اعتماد به‌نفس»، «رودخانه‌ تغییر: چگونه سختی‌ها می‌توانند به رشد ما کمک کنند؟»، «زندگی مدفون» و … اشاره کرد

امیرحسین میرزائیان چندی پیش در همکاری با نشر «نفیر»، در سمت دبیر مجموعه‌ ادبیات کلاسیک جهان، به راهنمایی مترجمان جوان برای برگردان این آثار به زبان فارسی پرداخته بود که توسط نشر نفیر به چاپ رسید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درگذشت امیرحسین میرزائیان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *