گوشی آیفون 14 ؛ تاریخ رونمایی از سری آیفون ۱۴ فاش شد

گوشی آیفون 14 رونمایی خواهد شد. تاریخ رونمایی از سری محبوب آیفون ۱۴ فاش شد. در ادامه مطلب آیفون 14 گوشی همراه فیگار باشید.

اینطور که به نظر می‌رسد، اپل می‌خواهد در هفته‌ی دوم ماه سپتامبر امسال، از گوشی‌های پرچم‌دار مورد انتظار خود یعنی سری آیفون ۱۴ رونمایی کند.

گوشی آیفون 14

تاریخ رونمایی از سری آیفون ۱۴ فاش شد

آیفون ۱۴, آیفون 14 گوشی
آیفون ۱۴, آیفون 14 گوشی

یک تحلیلگر باسابقه‌ی حوزه‌ی فناوری قیمت‌های احتمالی سری آیفون ۱۴ را در توییتر به اشتراک گذاشته است که براساس آن اپل احتمالاً هزینه‌های زنجیره تامین‌ این محصولات را از جیب مشتریانش تأمین خواهد کرد. این افزایش قیمت باعث می‌شود قیمت آیفون ۱۴ اپل چیزی بیش از ۷۹۹ دلار باشد. این در حالی است که طبق گفته‌ی این تحلیلگر، آیفون ۱۴ پرو مکس می‌تواند با قیمتی بیش از ۲۰۰۰ دلار روانه‌ی بازار گوشی‌های هوشمند شود.

دلایل مختلفی باعث شده تا برخی شرکت‌های موجود در صنعت، قیمت محصولات خود را افزایش دهند. به عنوان مثال، سامسونگ نیز در ماه می، قیمت تولید تراشه خود را تا 20 درصد افزایش داده بود. از سویی دیگر، قرنطینه‌های مربوط به ویروس کرونا، مشکلاتی را برای زنجیره تامین اپل ایجاد کرده است و شرکای آن تلاش می‌کنند تا مشکلات تولید را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید:

گوشی آیفون 14

آیفون ۱۴, آیفون 14 گوشی
آیفون ۱۴, آیفون 14 گوشی

«بن وود» از شرکت CCS Insight نیز ضمن تایید ادعای آیوز، گفت: «شکی نیست که هزینه‌های تولید و قطعات برای تمام سازندگان لوازم الکترونیکی مصرفی همچنان در حال افزایش است و در مورد بریتانیا، نرخ ارز نیز یک عامل محسوب می‌شود». او سپس اضافه کرد: «این عوامل نشان می‌دهد که افزایش قیمت ممکن است ضروری باشد».

گوشی آیفون 14

آیفون ۱۴, آیفون 14 گوشی
آیفون ۱۴, آیفون 14 گوشی

مهم‌ترین تغییرات مدل‌های پرو سری آیفون ۱۴ مربوط به قاب پشتی آن است؛ جایی که سیستم دوربین این گوشی‌ها برآمدگی نسبتاً زیادی دارند. همچنین اندازه‌ی سنسور دوربین اصلی این گوشی‌‌های هوشمند به دلیل اینکه قرار است با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی جایگزین شوند، افزایش یافته است. گفته می‌شود که اندازه‌ی سنسور دوربین این گوشی‌ها بیش از ۵۷ درصد بزرگ‌تر از سنسور قبلی است. باید اشاره کنیم این دوربین جدید، کاربران مدل‌های پرو سری آیفون ۱۴ را قادر می‌سازد تا در وضوح ۸K فیلم‌برداری کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گوشی آیفون 14 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *